עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. מעכשיו במקום שכל עמוד פורום משחקים יהיה מלא בת'רדים על cs , steam וכו' , הכל יהיה מרוכז בדיון הזה. כל שאלה הקשורה לנושא , סיקור , הצגת תמונות מהמשחק , בעיות , שאלות - תגיבו כאן בבקשה כדי שהכל יהיה מרוכז. *דיונים שיפתחו שקשורים לנושא , יועברו לדיון הזה , אז אני מבקש לא לפתוח דיונים חדשים.

    • 95 תגובות
    • 6.1k צפיות
  2. Started by liav25,

    הפצה: Eidos Interactive פיתוח: Crystal Dynamics ז'אנר: Action-adventure תאריך יציאה: 11/18/2008 דף הבית של המשחק: http://www.tombraider.com/ וויקי: http://en.wikipedia.org/wiki/Tomb_Raider_Underworld עוד אתר נחמד עם המון מידע, גם לצ'יטרים שבינינו http://www.tombraiderchronicles.com/underworld/index.html על המשחק: הארכיאולוגית ההרפתקנית השופעת, לארה קרופט, חוזרת אלינו בפעם השמינית במשחק שממשיך את העלילה של Tomb Raider: Legend. לארה יוצאת הפעם לחפש אחר "פטישו של תור" ובדרך מסתבכת עם כוח עתיק יומין שעלול להרוס את כדור הארץ כולו. המשחק החדש ידמה לקודמיו - גם הפעם נחקור אתרים ארכיאולוגיים בחיפוש אחר אוצרות, נשוויץ ביכולות האקרובטיות שלנו במטרה לע…

    • 40 תגובות
    • 6.1k צפיות
  3. Started by MatanFrenkel,

    אני לוקח על עצמי את האחריות לעשות פה רשימה מסודרת ומעודכנת כדי שאנשים יוכלו להוסיף אחד את השני ולשחק, אם לא מתאים שזה יהיה באשכול נפרד אז אפשר למזג את זה באשכול הראשי ולתת לי אפשרות עריכה.. איך שבא לכם. זה יהיה ככה: שם: כינוי אוריג'ן: כינוי בפורום: נתחיל: שם: מתן כינוי באוריג'ן: DoctorRepulsor כינוי בפורום: Vi כינוי באוריג'ן: nuc1eo כינוי בפורום: nucleo כינוי באוריג'ן: כינוי שלי : kaputcom כינוי בפורום: כינוי שלי : kaputcom נא לעשות בדיוק בפורמט שנתתי, כדי שיהיה מסודר ואני לא יצטרך לערוך

    • 36 תגובות
    • 6.1k צפיות
  4. Started by comablack,

    סימתי אותו עכשו קצת קצר אבל מאד מהנה גרפיקה נהדרת מוסיקה לא רעה בכלל וgameplay נחמד מאד בקיצור משחק שווה

    • 50 תגובות
    • 6.1k צפיות
  5. Started by The Terminator,

    הנושא אומר הכל

    • 51 תגובות
    • 6.1k צפיות
  6. Started by עמיר,

    העמוד הראשי שלהם http://blizzard.com/

    • 71 תגובות
    • 6.1k צפיות
  7. Started by J0HNiE,

    מישהו זורם למשחק 1 על 1?

    • 5 תגובות
    • 6.1k צפיות
  8. Started by HuGeMouTh,

    http://www.eurogamer.net/articles/2012-06-07-from-software-having-a-tough-time-porting-dark-souls-to-pc-frame-rate-issues-remain From Software לא יודעים מה הם עושים...

    • 20 תגובות
    • 6.1k צפיות
  9. Started by goma,

    אני מבקש רק מי שחווה חלק מאפשרויות כאן שיצביע

    • 71 תגובות
    • 6k צפיות
  10. Started by --Shadow--,

    כן כן הדמו של המשחק שכולנו שמענו עליו יוצא היום להורדה חופשית WORLDWIDE- יעודכן בהמשך מתי יצא הדמו (Single Player) יכלול שלב שלם מהמשחק + תוכנה ל SANDBOX בנוסף CRYTEK טוענים שתחכה לנו הפתעה בדמו (!?! WTF) (מקור: http://ve3d.ign.com/articles/news/34054/Crysis-Single-Player-Demo-Dated) לינק להורדת הדמו ברגע שהספירה לאחור תסתיים http://www.crysisdemo.com/download.htm למי שלא הספיק לראות אלו דרישות המערכת: Minimum system requirements OS - Windows XP or Windows Vista Processor - 2.8 GHz or faster (XP) or 3.2 GHz or faster* (Vista) Memory - 1.0 GB RAM (XP) or 1.5 GB RAM (Vista) Video Card -256 MB Hard Drive - 12GB Sound Card - DirectX 9.0c compatible Recommended…

    • 59 תגובות
    • 6k צפיות
  11. שלום. רציתי לדעת, לפני שאני מתקין את המשחק GTA - San Andreas, מה רמת התכנים בו. יש לי אחות קטנה בת 11, ולא אכפת לי שהיא תדרוס אנשים / מכות / יריות / דם / בלאגן (את זה היא עשתה כבר בוייס סיטי ) אבל אני לא רוצה לראות פתאום זיונים במשחק... (כמו שראיתי פה בתמונות, זה היה חלק מסרט? או מוד כלשהו?) בקיצור למה לצפות?

    • 25 תגובות
    • 6k צפיות
  12. Started by redti,

    אהבתם את הגירסה החדשה שיצאה לAAO ? אני אישית מאוכזב ציפיתי ליותר אחרי הכל עוד 500 מגה על ההארדיסק............... מהי דעתכם?

    • 70 תגובות
    • 6k צפיות
  13. אני מחפש כבר איזה שבוע איזה משחק אסטרטגיה טוב ולא מוצא!, אני רוצה אחד יחסית חדש שיצא באיזור 2011~2012. אני מדבר על משחק אסטרטגיה בזמן אמת מהסוג שבוא מייצרים מבנים וחיילים, בסגנון SC או משהו כזה, משהו עם גרפיקה מושקעת, אבל לא TOTAL WAR וכל אלה שמבוססים על TURNים. יש למישהו איזה המלצה טובה?

    • 17 תגובות
    • 6k צפיות
  14. Started by idan007,

    יש למישהו איזה משחק עם הרבה אקשן וגרפיקה יפה להמליץ?

    • 81 תגובות
    • 6k צפיות
  15. Started by Almog,

    שלום לכולם!!! ראיתי את המשחק Counetr Strike אצל הדודים שלי יש לי WOW ואני רוצה להוריד את משחק ; הורדתי אותו פעם קובץ של בערך 100 מגה והיה חסר את הקובץ EXE{הפעלה) ועוד כמה קבצי DLL. אם מישהוא מכיר לינק שאני יכול להוריד את המשחק או איזה רעיון אני אשמח מאוד נ.ב אני גר בקריית שמונה אז אם למישהו בקריית שמונה יש את המשחק ויש לו איזה שהיא דרך להביא לי את המשחק או לצרוב אותו אפילו אני מוכן לשלם כסף(נא ליצור קשר איתי כאן בפורום או באימייל שלי = almogbitton@hotmail.com) :saint: :AR15: :asthanos:

    • 31 תגובות
    • 6k צפיות
  16. Started by smootskin,

    Origin נותנים בחינם את המשחק C&C Red Alert 2 רוצו להוריד

  17. Started by CRT,

    שלום לכולם! אישתי היקרה לא שחקנית, וגם לא מתחברת למשחקי יריות למינהם, אני משחק כל סוגי הג'נרים. רציתי אולי לנסות לשחק עם בת זוגתי, משהו שאפשר לעבור מהתחלה עד הסוף ביחד, על שני מחשבים נפרדים. בגלל שהיא לא שחקנית אז לא משנה הסגנון, העיקר בלי יריות. לפחות בהתחלה עד שתתחבר לזה . רשימת משחקים מומלצים ע"י חברי הפורום לזוג לבנתיים: Diablo 2-3 SimCity Online Sims 3 Trine רק פיצול משחק Trine 2 Beyond Two Souls Dark Souls Dark Souls 2 Heroes of Might and Magic Age of Wonders III CIV 5 portal 2 rock of ages פחות מתחבר: Terraria STARBOUND

    • 12 תגובות
    • 6k צפיות
  18. Started by shefi,

    איזה משחק יהיה מועדף אליכם השנה?

    • 63 תגובות
    • 6k צפיות
  19. Started by stone cold,

    על המשחק המשחק הוא משחק המשך לOverlord הראשון -זה ההמשך האמיתי אם תרצו והגרסה הזאת יצא לPC\PS3\XBOX360 שגירסה שונה בשם אחר יצא לWII אם שינוים משמעותים ויצא עוג גרסה שונה לDS בכל מקרה זה משחק שפותח על ידי Codemasters והוא די מזכיר גם את פיקמין וגם את פאבל סוג של שילוב אם תרצו הגרפיקה והעלילה זה יותר פאבל והמשחקיות יותר פיקמין ולמי שלא מכיר את פיקמין אז זה משחק ששולטים על מספר גדול של יצורים אם יכולות שונות(אש\מים וכו) ולכל זאן צבע משלו בOverlord אותו הדבר רק שהעולם שלו יותר משקף גודל אמיתי ובפיקמין העולם יותר דומה לעולם של חרקים ויצורים קטנים אתר הבית http://www.overlordgame.com/us/homepage הורדות (חוקיות) יש דמו פה - http://www.codemasters.com/downlo…

    • 42 תגובות
    • 6k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4187410,00.html http://www.kickstarter.com/projects/66710809/double-fine-adventure תקציר: טים שייפר (אחד מהמפתחים הבולטים של משחקי הקווסט של LucasArts, והמייסד של Double Fine שאחראית על משחקים כמו Psychonauts ו-Brutal Legend) מפתח משחק קווסט point and click חדש, והוא מממן אותו באמצעות Kickstarter, שזו פלטפורמה למימון פרוייקטים באמצעות תרומות. מי שתורם לפחות 15$ יקבל את המשחק במלואו כשהוא ישוחרר (לקראת סוף 2012), וחוץ מזה הוא גם יהיה מעורב בתהליך הפיתוח - החברה מתכננת לשחרר סרטונים של "מאחורי הקלעים" על פיתוח המשחק, והתורמים יוכלו לצפות בהם, לשחק בבטא (כשהיא תשוחרר) ולהביע את דעתם על המשחק תוך כדי הפיתוח. אפשר גם לתרום סכומים יותר גד…

    • 15 תגובות
    • 5.9k צפיות
  21. Started by Sex$Booster2007,

    OFFICIAL RELEASE AT GAMESPOT http://www.gamespot.com/pc/action/overlord/download.html?sid=6172322&tag=topslot;title;1&om_act=convert&om_clk=dltopslot README: Download Details -------------------------------------------- "OVERLORD" Demo ReadMe - 05/06/07 - v1.0 -------------------------------------------- I. Introduction - Specifications II. Installation III. Running the Game IV. Controls V. FAQs VI. Performance Issues VII. Known Issues VIII. Useful Web Sites -------------------------------------------- I. Introduction: -------------------------------------------- Thank you for playing the OVERLORD Demo. This file contains detailed technical inform…

    • 70 תגובות
    • 5.9k צפיות
  22. Started by se7en,

    לא הגיוני שבפורום משחקים לא יתנו כבוד לדוס. במטוטה ממכם: שכל אחד יחשוב ובכנות יגיד "מה המשחק הראשון שהוא שיחק אי פעם?".

  23. Started by WarMachine,

    עם כל ההיייפ סביב ביושוק די שכחנו שיש עולם שם בחוץ, בכל מקרה הדמו למשחק המצופה הזה שוחרר, אני אנסה לעדכן בלינקים כמה שאפשר. http://demo.worldinconflict.com/us/ בינתיים כל השרתים עמוסים מאוד, אני מחכה בפיילפלאנט חצי שעה עד שיתחיל להוריד :-\

    • 71 תגובות
    • 5.9k צפיות
  24. Started by constantine,

    באיזה משחק יש מנוע גרפי יותר חזק בhalf life 2 או ב battlefield 2? :

    • 51 תגובות
    • 5.9k צפיות
  25. Started by NiMo1771,

    האם יש יתרון בלקנות את המשחק מסטים לעומת חנות דיגיטלית אחרת? קניתי את המשחק ב48 דולר בGMG (קופון) , ואני שוקל האם כדאי לבטל ולהוסיף עוד קצת כסף בשביל לקנות מסטים... מה אתם אומרים?

    • 22 תגובות
    • 5.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים