עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by iakovl,

    אני מנסה לחבר USB למחשב של חבר שלי (P3 ישן שמריץ XP SP1) הUSB של הלוח עצמו לא עובדים (סיבה לא ברורה אבל מילא) שמתי היום כרטיס PCI->USB2 , ג'נרי יחסית שמתבסס על צ'יפ VT6202 של VIA אבל המערכת מסרבת לקבל אותו ומציגה כל הזמן בעיות זיהוי לא משנה כמה פעמים ניסיתי להתקין דריברים או דברים אחרים ממה זה יכול לנבוע? איך פותרים את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  2. Started by crik,

    אהלן, יש לי מחשב E6300 עם 512 זיכרון DUAL ברגע שאני מתקין את התוכנה Mcafee Security שיש בו את האנטי וירוס ופאייראול וכל הבלה הזה המחשב נהיה איטי... מה אפשר לעשות שזה לא יקרה ? תודה משה

    • 3 תגובות
    • 767 צפיות
  3. למרות חיבתי הרבה לגרסאות הקודמות, עברתי למסנ' החדש גרסה 2009 (גרסה 14.0 משו כזה). נעזוב את זה שהוא מעצבן ברמות. כשאני בא לשלוח קובץ (בדרך כלל אני עושה העתק-הדבק לתוך החלון שיחה), זה מחליט "לשתף" לי אותו, ז"א להדביק אותו בקטן בחלון שיחה. מה שגם לא באמת שולח את התמונה, וגם דופק לי את החלון שיחה (ראו קובץ מצורף). השאלה, איך אני שולח פה קבצים כמו בן אדם? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  4. Started by mistuki,

    במחשב שלי יש רק C ואני רוצה ליצור פיצול לשני מחיצות (C ונניח D) בכדי שאוכל לפרמט את C איך עושים פיצול ? והאם אני יכול להגדיר את הגודל של הפיצול הנוסף ? וכמובן האם כדאי לבצע פיצול?

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  5. אתר שמספק את הגרסאות הקלות של תוכנות שיתוף הקבצים הפופולאריות כמו: edonkey lite,overnet lite,kazaa lite,irc orc,clean imesh כתובת האתר היא : <צונזר>

  6. לי אין מושג....

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  7. Started by Barni,

    שלום, דבר ראשון רציתי לשאול האם כדאי לי להתקין בקרוב את המערכת Windows 7 על המחשב שלי? יש לי מעבד AMD ATHLON 64 X2 DUAL CORE PROCCESOR 5200+ zzzz 2 ג'יגה ראם וזה מה שנראה לי חשוב לגבי המערכת התקנה. יש לי גם כרטיס מסך ATI RADEON HD 3400 בקיצור מה אתם אומרים? ובלי קשר למחשב שלי, רק לגבי המערכת, היא טובה? מומלצת למי שיש לו XP עכשיו? בלי להתיחס למחיר אין מה לדאוג... יש לה באגים? אהבתם אותה לא אהבתם? ועכשיו לבעיה שלי כל פעם שאני רוצה להפעיל סרטון צפיה ישירה בסגנון יוטיוב, הסרט לא יתחיל לפעול לי עד שכל הסרטון נטען מעצמו! וזה אפילו לא מראה שהוא (הפס האדום), אלא רק קופץ מלא טעון לטעון לגמרי ברגע שזה מסיין לטעון הכל. וזה לא רק ביוטיוב, גם בפייסבוק וכאלה... תודה על העזרה!

  8. Started by Tal14,

    אני מנסה להכנס לאתר http://www.only-music.co.il/ וזה לא עובד אצלי גם באקספלורר וגם בפיירפוקס. באקספלורר זה אומר This program cannot display the webpage, ובפיירפוקס Address Not Found אצל כל החברים שלי זה עובד ניסיתי לאפס הגדרות למחוק קוקיס היסטורי הכל ושום דבר לא עוזר.. מה אפשר לעשות? תודה

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  9. Started by tald26,

    הורדתי את הגרסא Mac.OSX.Leopard.V10.5.4-HOTiSO בתור קובץ NRG צרבתי אותה אם התוכנה ULRTA ISO אך לאחר הצריבה אני רואה שהקובץ מכיל רק 607 מגה כאשר אני פותח את הקובץ אם התוכנה ורואה מה יש בתוך הקובץ אני רואה שיש בו 7.5 גיגה אך לאחר הצריבה לא רואים את כל הקבצים מה קרה ?! איך ניתן לתקן ? גם כאשר אני עושה בכונן וירטואלי אנני רואה את כל הקבצים אני עובד על וינדוס ויסטה SP2 ובמחיצה אחרת וינדוס 7 מיותר לציין שהדיסק לא עובד כ בוט

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  10. Started by gilp123,

    שלום, אני מחפש את התוכנה QI macros. מישהו מכיר ויכול לעזור ???

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  11. Started by ag43,

    בזמן האחרון מדי פעם גוגל מתחרפן ומחליט שהשאילתות שלי דומות לשאילתות של רוגלות או טרויאנים. זה קורה ללא אזהרה מוקדמת אחרי מספר שעות של עבודה על האינטרנט. ניסיתי סריקת וירוסים רגילה, במצב בטוח ודרך LIVECD ולא מצאתי כלום. כאשר הפעלתי דרך LIVECD עדיין קיבלתי את ההודעה הנ"ל, דבר שפוסל את האפשרות של וירוס מכיווני. מה יכול לגרום להודעת שגיאה כזו? עריכה: יש לציין שאחרי שאני מתנתק ומתחבר שוב לאינטרנט הבעיה חולפת לכמה שעות.

    • 2 תגובות
    • 767 צפיות
  12. מחפש תוסף למסנגר שמגלה אם הוסרתי. בעבר היה תוסף כזה אבל הוא הפסיק לפעול. יש תוסף כזה שכן פועל נכון להיום ?

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  13. אינלי מושג למה אבל פתאום סרטי mkv ושירים בflac לא עובדים לי. עד עכשיו זה עבד לי מצויין ולא שיניתי/הורדתי כלום ככה סתם פתאום. זה פשוט לא מפעיל אותם או רושם error בbsplayer למישהו יש מושג למה? (ישלי win7 אם זה קשור) עריכה: אוקיי מחקתי codacs והורדתי חדשים עכשיו הסרטים עובדים אבל עדיין יש את הבעיה עם שירים באיכות flac שמשום מה לא עובדים

    • 0 תגובות
    • 767 צפיות
  14. Started by elad-k1,

    יש לי לוח אם מדגם Motherboard Properties Motherboard ID <DMI> Motherboard Name FUJITSU SIEMENS D1219 Front Side Bus Properties Bus Type Intel GTL+ Bus Width 64-bit Real Clock 133 MHz Effective Clock 133 MHz Bandwidth 1060 MB/s Chipset Bus Properties Bus Type Intel Hub Interface Bus Width 8-bit והוא מזהה את הכרטיס קול והכול בסדר רק אני מחבר לusb והוא לא מזהה כלום זה!! מה הבעיה במיקרה כזה? דרייבר של זה או משו אחר? תודה

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  15. Started by OmEr.il,

    שלום, הורדתי את הדמו של קומנדוס סטרייק פורס החדש,ויש לי בעיה. כשאני רוצה לאתחל את השלב,אני לוחץ על אנטר כדי לעשות ריסטרט,ואז מופיע לי מסך כחול שאומר: nv4_disp.dll,זה קובץ של הכרטיס מסץ שיש לי,GFORCE5900XT עם דרייבר81.90. לאחר מכן אני חייב לאתחל את המחשב. כתוב שם משהו על הביוס גם(פתרון אפשרי) מה הפתרון?! תודה עומר

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  16. טוב זאת הבעיה שאני עושה LiveUpDate אחרי כמה שניות ההודעה הזאת מופיעה... ואני בטוח מחובר לאינטרנט... בבקשה תעזרו לי [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  17. Started by Omerole,

    ערב טוב כל הטורנטים שלי מקבלים את הבעיה"An operation on a socket could not be performed because the system lacked sufficient buffer space or because a queue was full. " תחת מצב הטראקר... האינטרנט לא עובד שהביטורנט פועל(לא איטי,פשוט לא עובד). מישהו יודע למה זה?

    • 6 תגובות
    • 766 צפיות
  18. Started by Yaron Corlione,

    עד לפני כמה ימים התוכנה עבדה כמו שצריך. היא התחילה לזייף בכך שכל פעם שאני מתחבר אלייה אין רשימה. מתנתק, מתחבר והרשימה חוזרת. עכשיו בכלל התוכנה לא מתחברת. שהיא רושמת "טוען רשימת אנשי קשר" היא בעצם נתקעת ולא מגיבה. ניסיתי למחוק אותה לגמרי מהמחשב ולהתקין ולא עבד. סריקות של NOD, Ad-Awere ו-Spybot לא מצאו מש'ו מיוחד. כמו כן תוכנת הHijackthis לא מצא מש'ו שקשור לicq. ב"חיפוש" של הwindows מצאתי כמה קבצים שקשורים לicq בתיקיית הwindows וגם אותם מחקתי. אחרי כל זה ניסיתי עוד פעם להתקין ואותה בעיה. יש לכם משהו להגיד על זה ? מישהו יודע איך פותרים בעיה זאת. אני אודה לעוזרים, ירון

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  19. עד שפיירפוקס עידכנו גרסא חדשה הייתי רושם בשורת הכתובת ומקבל תוצאות חיפוש של google.co.il . מאיזה שהיא סיבה שלא ידועה לי מאז השדרוג לגרסא החדשה ביותר זה כבר לא עובד ואין לי מושג איך להחזיר את זה. אני אשמח אם מישהו יכול לעזור. תודה!

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  20. האם זה מומלץ להתקין את OpenOffice 3 לצד Microsoft Office 2003/2007? יש לי במחיצה של XP את Microsoft Office 2003, ובמחיצה של Vista את Microsoft Office 2007. השאלה שלי היא האם זה מומלץ להתקין לצידם גם את OpenOffice 3, או שיהיו התנגשויות? האם OpenOffice ישתלט על הקבצים של Microsoft Office, או שכל אחד פשוט יפעיל את הקבצים עם הסיומות שלו?

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  21. Started by tzahi16,

    הופיע לי הודעה כזאת בסקייפ והיא ניסגרה מה זה אומר? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 766 צפיות
  22. Started by koko0,

    בפוטושופ סיאס4 כל מקום שאני בא לצייר בו\למחוק עם כל סוג של מברשת, מופיע לי הסימן כאילו אני מצייר עם 1 פיקסל [במקום העיגול בגודל המתאים\ציור של המברשת] זה ממש מחרפן...למרות שנראה לי שזאת שטות שאני בטעות עשיתי. לפתוח ולסגור תפוטושופ לא עזר. זה משהו בהגדרות ששיניתי בטעות או שזה באג בתוכנה?

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  23. התקנתי היום את הדרייבר החדש של ATI 6.8 לכרטיס מסך X800XT, התקנתי גם את NET.FRAMEWORK 2.0 שדרוש. זו לא הפעם הראשונה שאני מתקין דרייברים, אני דואג לעשות הסרה מלאה בעזרת Driver Cleaner Pro ופועל לפי הרידמי. הפעם לאחר התקנת הדרייבר ואיתחול המחשב כשאני נכנס להגדרות של ATI אני מקבל את ההודעה הבאה: CLI APPLICATION COMMAND LINE INTERFACE נתקל בבעיה ועליו להיסגר. אנו מתנצלים על אי-הנוחות. אם היית באמצע תהליך כלשהו, ייתכן כי המידע איתו עבדת אבד. אם אני פשוט גורר את ההודעה למטה אני עדיין יכול להיכנס להגדרות של ATI ואז קופצים לי עוד שתי הודעות כאלה, כל עוד אני לא סוגר אותם אני יכול להמשיך ולשנות את ההגדרות, אך ברגע שאני סוגר את ההודעה כך גם ניסגר חלון ההגדרות של ATI. ניסיתי להסיר א…

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  24. היי, חיברתי את המחשב (יותר נכון, הכרטיס מסך) אל הטלויזיה באמצעות כבל RPG סטנדרטי. עד עכשיו הכל היה בסדר, אבל עכשיו, אין לי מושג למה, אבל רואים שחור לבן בטלוזיה. בהגדרות הכל בסדר.. ניסיתי לשחק עם הכבל לא עוזר.. למישהו יש לו מושג מה אפשר לעשות? אה, ד"א יש לי כרטיס מסך ATI 3850HD

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות

דיונים חדשים בפורומים