עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. מערכת: -מעבד: i5-4690K 3.5GHz מואץ ל 4.4GHz. -לוח אם: Z87 XPOWER (MS 7811) -קירור: CoolerMaster Seidon 240V V3 Plus מארז: P280 של אנטק ספק: HydroX 650W דיסקים: 2 SSD (ב RAID1) ועוד 4 קשיחים רגילים. מערכת הפעלה: ווינדוס 7 64 ביט. אחרי שהחלפתי קירור לפני שבועיים החלטתי לחזור לקונפיגורציית המערכת המקורית (מלפני החלפת הקירור) וטענתי מחדש את הפרמטרים (השמורים בביוס למרבה המזל), עדכנתי את ה MSI Command Center והרצתי את ה IntelBurnTest 2.54. המערכת עברה בדיקה בהצלחה (10 סיבובים) אלא מה, לפי ה MSI Command Center המעבד מגיע ל 87 מעלות מפעם לפעם וכאשר המאוורר מתחיל לפעול חזק יותר הטמפרטורה יורדת ל 56 מעלות. כיצד ניתן להגדיר ב M…

  2. Started by bneli,

    יש לי פה לוח ומעבד שחשבתי להשמיש אותם לצורך אוברקלוק המעבד: 6000+ AMD Athlon 64 X2 http://www.cpu-world.com/CPUs/K8/AMD-Athlon%2064%20X2%206000+%20-%20ADX6000IAA6CZ%20%28ADX6000CZBOX%29.html והלוח :ASUS - M2N-E http://www.asus.com/Motherboards/M2NE/ זה היה מעבד מאוד חם אני זוכר שתמיד היה חם גם בסרק.. חשבתי אולי להביא לו קירור כמו הנינג'ה ואיזה זיכרון DDR2 4 גיגה ולעשות לא אוברקלוק השאלה עם זה שווה? (מבחינת ביצועים ומבחינת ההשקעה של רכיבים עליו?) ספק יש לי של סיסוניק ..אני צריך זוג זכרונות ..גוף קירור.. ואיזה כרטיס מסך יד שניה (חשבתי על איזה 4870 שלא יקר) מה אתם אומרים יש פוטציאל להמהיר את הגרוטאה הזאת?(הכל כמובן לשם תחביב )

    • 24 תגובות
    • 3.4k צפיות
  3. Started by gll,

    מה אפשר לעשות? ניסיתי כבר לנקות אבק אבל עדיין מרעיש יש אפשרות להחליף מאורר גם למשהו פחות רועש? יש ספקים שנחשבים לשקטים במיוחד? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 3.4k צפיות
  4. Started by Aviad Cohen,

    בהמשך לאשכול הקודם בנוגע לשאלה האם קונים קירור למעבד בנוסף לקירור סטוק או במקומו ולאחר שהבנתי ששמים במקומו, אני צריך המלצה לקירור למעבד intel i5 4690k. אם זה רלוונטי המחשב ירוץ עם כרטיס מסך r9 280x וככה"נ לוח אם Z97 כלשהו, מיועד לOC. תודה מראש על העזרה!

    • 17 תגובות
    • 3.4k צפיות
  5. היי, כבר כמה ימים אני דופק את הראש בקיר פה, אולי מישהו יכול לעזור. הצלחתי להשיג אוברקלוק יציב למראית עין. הבעיה התחילה כאשר גם כרטיס המסך פעל במקביל. אני משתמש ב Prime95 וב Furmark 1.11.0 לבדיקות יציבות. עריכה קטנה: בדקתי את החומרה לפני שהתחלתי בכלל, הכל נראה בסדר, אבל במחשבה לאחור, אולי הייתי צריך יותר. בדקתי כמה פעמים שכרטיס המסך יציב לבדו ב Furmark אבל אני אחזור ואבדוק שוב. החומרה שלי: I5 3570K (Cooler is NH-D14) GA-Z77X-UD3H גרסאת ביוס F18 Corsair 2X4Gigs Vengeance Low Profile 1600MhZ CL9 הגדרות אוטומאטיות, לא נגעתי עדיין. GV-N760OC-2GD בלי OC , לא נגעתי בהגדרות. PSU Antec VP650P אני משתמש ב TURBO בשביל האוברקלוק, לא קיבעתי את המעבד על 4.4. נתוני הביוס בהם הש…

    • 5 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. אהלן בגלל שביקשו בנושא הקודם תמונות ושאלו איך עושים אזז החלטתי להביא מדריכון קצר ... מצרכים : מספריים חזקות (כי צריך לגזור פלסטיק עבה ) מאורר של מעבד (אני השתמשתי במאורר של p4 3.0 mhz presscot ) אזיקונים כושר אילתור ... שלב 1 : לבחון את הכרטיס לבדוק באילו מקומות אנחנו יכולים לתפוס את המאורר ושלא יפגע בשום רכיב אחר ... שלב 2 : אחרי שמצאנו את המקומות שאיתם אפשר לעבוד עושים את הדבר הבא ... בודקים שהבסיס של המאורר ישר ( לרוב המאוררים יש כאילה תופסנים שנתפסים על ההיטסינק ניצתרך לחתוך אותם כדי שהמאורר ישב ישר דוגמא : שלב 3 : לחבר עם האזיקונים בזה אני לא ממש יכול לעזור לכם בגלל שיש לכולם כרטיסים שונים אבל אני ירא לכם את שלי ... אני הישחלתי את האזיקון בין הרו…

    • 25 תגובות
    • 3.4k צפיות
  7. Started by eldangab,

    שלום חבר'ה, יש לי וידוי - אני חובב שקט, רוצה לשמוע את המחשב כמה שפחות. המפרט שלי הוא מה שמופיע בפרופיל שלי. כרגע יש לי קירור Alpine 7 Pro למעבד Q9550, והוא לא ממש שקט. אחרי שהחלפתי את המאווררים במארז לנוקטואה ובקרוב אני גם מקבל כרטיס מסך עם קירור פאסיבי, נשארתי רק עם הקירור למעבד כגורם הרעש המשמעותי היחיד. חיפשתי כמה ביקורות ברשת ומצאתי שה Scythe Zipang הוא כנראה הקירור השקט והיעיל ביותר שיתאים לי למעבד. רק מה יש בעיה אחת, יש לי 4 מודולים של OCZ Reaper (לוח EP45-UD3L), ואני חושש שאני לא אוכל להתקין את ה Zipang כי הזכרונות יחסמו אותו. מישהו יכול להגיד מניסיונו איזה קירור כן יתאים לי, למרות מגבלת הזכרון? הדגש שלי הוא על קירור שקט, וכמה שיותר. תודה מראש אלדן.

    • 12 תגובות
    • 3.4k צפיות
  8. אחד מול המעבד (פנטיום 4 1.7 ) אחד מול הזכרונות (256 RDRAM) אחד מול הכרטיס מסך אחד למעלה שמוציא אוויר 2 במארז אחד קדימה אחד אחורה אחד על המעבד עצמו המחשב הכי קריר במדינה חח:):) סדר בחוטים יבוא בהמשך יום שלם רק לסדר את החוטים http://www.fresh.co.il/uploaded/3c9b598447ff2ee2.jpg http://www.fresh.co.il/uploaded/3c9b59a4481fd6c5.jpg

    • 32 תגובות
    • 3.4k צפיות
  9. Started by 1_Nike_1,

    תכננתי לקחת את הVolcano9 וכשהתחדשו תאי המידע המח שלי לגבי הV11, החלטתי שלא להאיץ את המערכת ולחכות לו. אבל.. אני רוצה להאיץ קצת הרבה את המערכת ואני צריך קירור טוב (AthlonXP). איני מעוניין במערכת מים כלשהי, והתקציב מוגבל ב300-400שקלים חדשים.

    • 34 תגובות
    • 3.4k צפיות
  10. Started by ASTR4L,

    שלום לכולם. עד לא מזמן הייתה לי מערכת גדולה יחסית לאחר מכן היא נמכרה והייתי עם לפטופ מה שלא הצליח. אז חזרתי לשולחני ואני צריך קירור למעבד ביינתים אני עם קירור סטוק עוד שבוע אני באילת אז אמרתי זו ההזדמנות. יש לי כמה מגבלות המארז corsair 250d. הזכרונות גבוהים טיפה tridenx של gskill. הלוח אם הוא mai z97i gaming ac. מתוכנן oc למעבד )4970k) אפשרי גם קירור מים עד 240mm

    • 5 תגובות
    • 3.4k צפיות
  11. Started by 00Amir,

    אני מבין שבגדול לא ממליצים על קיטים לקירור מים למעבד ותמיד עדיף לבנות מחלקים נפרדים, רציתי להבין למה. אם אני שוקל (לצורך הדוגמה) לקנות קיט H70 של קרוסייר , מה בדיוק הדברים שלא טובים בקיט הזה? האם זה בגלל שהרדיאטור קטן מידי? האם זה שהמשאבה נמצאת על הCPU בלוק? האם זה בגלל שהצינורות דקים יחסית? אני רוצה לשקול להחליף לקירור מים אבל אני רוצה בצורה כזאת שלא כל המארז שלי יהיה מלא צינורות, האם זה שהמשאבה על ה CPU זה לא טוב ? היא חלשה מדי? האם אפשר לקנות כזה קיט ולעשות לו MOD של החלפת רדיאטור ליותר גדול וצינורות עבים? האם שווה לי לקנות כזה קיט רק בשביל כרטיס מסך?

    • 18 תגובות
    • 3.4k צפיות
  12. שלום אני יודע שהנושא הזה נחרש המון אבל לא מצאתי שום מדריך לדבר...... אז ככה: 1)מישהו יכול להביא לי מדריך ל v-mode לכרטיס שלי?? (תראו חתימה) 2)מישהו יכול לתת תגובות של: האם זה עזר?? שיפר ביצועים? היה קשה וכו?? (שתפו חויות) 3)תודה לעוזרים וגם למנסים עריכה: עכשיו ראיתי באינטרנט גם "מוד עיפרון" מה זה?? זה באמת פועל?? איך?? תודה

    • 53 תגובות
    • 3.4k צפיות
  13. ובכן , קראתי את הידיעה על הקרור הזה , ואני חייב להגיד , מדובר בקרור מרשים , מעניין אם המראה שלו יתאים לביצועים שלו או שכמו יהודה לוי , מדובר ביפיוף ולא יותר ... הנה הידיעה למי שלא קרא עדיין , הנה http://hwzone.co.il/news/1160582391/69553/ , תודה רבה ממני ליונתן מנדלסון ולמור שובל, קבלו ח"ח וישר כוחלשנייכם :xyxthumbs:

    • 43 תגובות
    • 3.4k צפיות
  14. Started by yoav9,

    תגידו שזאת לא כותרת עניינית!!! אז ככה... בהתחלה ראיתי, וחשבתי נחמד, ממ, מעניין למה אין להם מדבקות טרמיות ורק גריז, איך אני אמור לחבר... ואז הסתכלתי טוב... הדבר הזה מחובר, זה מטורף!!!!! מה זה הדבר הזה???? לא יאמן, הזלמן האלא, אל מה עוד יחשבו... ואז הגעתי למסקנה שכל זה הוא חלק ממה שזלמן מנסים לעשות במסגרת הניו אייג' של קירור הכרטיס מסך, נו אתם יודעים, הדור שאחרי הcrystal orb, הotes, השטות של tt וכל השאר... רק שכרגיל הם לא פירסמו את זה... מישהו מוכן להסביר לי איך זה פועל/זה שווה משהו/למה זה כזה מטורף????? אתם חושבים שאפשר לחבר לזה מאווררים, כי זה יכול להיות ממש כיף! דבר אחרון, לא ראיתי שזה בכלל נוגע בראם... :-\ נ.ב. הזלמן האלא... מטורפים

    • 32 תגובות
    • 3.4k צפיות
  15. Started by flying_g,

    בוקר טוב מה המצב? אני נמצא בגרמניה ורוצה להזמין חלקים לקירור מים לאור העובדה שאני יכול לבצע משלוחים לפה, אבל אין לי כיוון בכלל ומה שהצלחתי לאסוף מאמזון מבולגן ולא מצליח למקד אותי. אז איזה מידע אני צריך לתת לכם כדי שתוכלו לעזור לי? תודה מראש

    • 20 תגובות
    • 3.4k צפיות
  16. Started by SpEcToR,

    הדיסק קשיח: 60 מעלות כרטיס מסך: 55.. וזה לא במאמץ.. (המפרט שלי.. נמצא ב"מםרט שלי")

    • 41 תגובות
    • 3.4k צפיות
  17. Started by Epidem,

    אז קיבלתי היום את כל החלקים של המחשב החדש שלי כאמור המעבד i7 6700k קירור H110i GTX לוח אם Z170-A כלכך הרבה שנים התגעגעתי לאוברקלוקינג !!! כרגע אני מנסה לעשות OC אבל יש איזה קטע מציק עם החיישני טמפ' של הליבות אני לא יודע אם הם מזייפים או לא. קודם כל הם הגיעו לי ל 76 עם פריים95 ועם OCCT על סטוק עם הקירור הזה. עכשיו המספרים בהם לא תואמים וגם הם מאוד רדיקליים, קופצים כל הזמן בדילוגים של איזה 10 מעלות לדוגמא עכשיו סתם הרצתי משחק ברקע ואני עוקב אחרי הטמפרטורות, אז רגע אחד אני רואה אותה על 46 רבע שנייה אחרי זה קופץ ל52 ואז ל43 ושוב חוזר ל46 וכן הלאה, וכל התהליך הזה עניין של שנייה.. כאילו ממש לא יציב.. מה זה יכול להיות? אני מנטר עם HWMonitor, המ…

    • 5 תגובות
    • 3.4k צפיות
  18. Started by ASTR4L,

    בוקר מאוד קר עושה טוב למחשב https://www.dropbox.com/s/poapzjcor4lmohh/IMG_20131025_092937.jpg https://www.dropbox.com/s/8imnej0jrcfu43n/IMG_20131025_093149.jpg https://www.dropbox.com/s/836a7msg2z5p1yw/cpu.jpg

    • 5 תגובות
    • 3.4k צפיות
  19. Started by SubX,

    המחשב הוכנס למקרר , תמונות בקרוב.

    • 61 תגובות
    • 3.4k צפיות
  20. יש ברשותי פנטיום 1.6A עם לוח אם של אפוקס מדגם 4SDA ושתי זיכרונות PC2700 של TRANCEND.היום החלטתי סופסוף להתנסות לי מעט (או אולי הרבה, תלוי במגבלות) במתיחות הגבולות של המעבד. חמוש בעשרות ת'רדים שקראתי בעבר ומדריך פשוט לאוברקלוק ניגשתי למלאכה. נכנסתי לתפריט בביוס שאחראי על שינויי בוולטז'/FSB וכו' והתחלתי במלאכה. העלתי את CPU CLOCK ל 166 (בהתאם למהירות הזיכרונות) ואיתחלתי. נאדא - לא עולה. העלתי את הוולטז' של המעבד לאט לאט ורק כשהגעתי למקסימום (1.85) הוא הואיל בטובו להידלק אך נעצר בשלב הפוסט לפני העלאת הווינדוס. אז אולי אני לא הבנתי כלום, אבל בפנטיום 1.6A, כשה FSB הוא 100, היחס בין הזיכרונות ל FSB הוא לא 1:1? אם כן אז ה FSB אמרו להגיע בקלות ל 166, לא? אני מפרט למטה מה יש בתפרי…

    • 42 תגובות
    • 3.4k צפיות
  21. Scythe Kabuto SCKBT-1000 מישהו מכיר את הקרור הזה? הוא מומלץ?

  22. כשאני מנסה לעשות overclocking לכרטיס שלי hercules 3d prophet 9500 pro 128mb ddr הוא תמיד מחזיר את ההגדרות לdefault ( 275mhzcore clock & 270mhz memory clock) אני חושב שהbios של הכרטיס חוסם את הoverclocking איך אני פותר את הבעיה הזאת? תודה מראש

    • 15 תגובות
    • 3.4k צפיות
  23. Started by DRz,

    אני גולש הרבה זמן בפורום הזה וזה מאוד מעניין אותי כול הקטע של קירור מים. המחשב שלי כרגע מקורר על ידי ביג טיפון שברצוני למכור אותו בקרוב ולהתקין מערכת קירור מים פנימית. למה הכוונה פנימית? שכול החלקים יהיו בתוך המחשב, המיכל (מתכנן על הthermaltak aquabay) שיראה כמו כונן דיסקים, לא בטוח לגביו אבל, הוא מספיק גדול ? אני צריך עזרה בקשר לחלקים הבאים: מיכל מים (עדיפות למיכל כונן) משאבה (מתכנן רק קירור של המעבד בינתיים) בלוק למעבד רדיאטור - חשבתי בכיוון של הTMG2 של thermaltake.. נוזל - עדיפות לכחול זוהר צינורות.. אתם תתנו את החלקים אז אתם יודעים איזה עובי וכו'.. תקציב: 1100 שקל.

    • 51 תגובות
    • 3.4k צפיות
  24. המחשב: HP 6910P מעבד: T7300 @ 2.00GHZ במצב IDLE המעבד בסביבות ה- 60 מעלות. במאמץ לא גבוה במיוחד למשל: ניגון סרטים HD ומשחקים קלים הוא מטפס לאיזור ה- 90 מעלות. (המעבד וכ. המסך) פתחי האיורור נקיים וכך גם הסינק והמאורר. יש לציין כי למרות מזג האוויר החם הטמפרטורות נבדקו בחדר ממוזג. כדאי לעשות רענון למשחה הטרמית?

    • 6 תגובות
    • 3.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים