אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני חשבתי על יוזמה להוריד את המחיר של הbigtyphoon גוף קירור פופולרי באתר (ידוע שיש כאלו שמסתייגים ממנו). אולי אתר hwzone ירים את הכפפה ויבנה למפיצים או היבואן להנחה לחברי האתר רצינית של מספר מאות יחידות (אני מאמין שיש פוטנציאל לרכישה של 100 יחידות במחיר המתאים).
-
- 70 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אחים ואחיות, בשעה טובה גמרתי לבנות את המקלט אינפרא אדום למחשב ע"פ המדריך הזה. אחרי הבנייה והחיבור, הגדרתי את כפתורי השלט (שגנבתי מהוידאו הביתי ;D). אחרי זה עברתי לשלב הגדרת פעולות הכפתורים. עכשיו אני יכול לשלוט בוויאמפ, באייסיקיו, במדיה פלייר, ב WINDOWS בכלליות, בווליום, ואפילו הוספתי אופציה של כתיבה עם המספרים כמו בפלאפונים... 8) דבר ענקי - מומלץ בחום. נ.ב. יש רק בעיה שזה לא ממש עובד כשהאינטרנט פועל כי מסתבר שהפורטים (Com1 ו- Com3) לא מסוגלים לפעול ביחד... יש רעיון למישהו? ???
-
- 55 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
שלום לפני כמה שנים פורסם מדריך לבניית מאוורר ללא כנפיים, שמזיז את הרוח על ידי מטען חשמלי כלשהו שעובר בין חוטים (וכשהוא עובר, הוא דוחף אגב כך את האוויר). אני מחפש את המדריך הזה כבר כמה זמן ללא הצלחה. מישהו יודע לכוון אותי למדריך, או לטכנולוגיה בה השתמשו? במדריך הזינו חשמל לקופסא שניראת כמו מטען של מחשב נייד, ובצד השני פרסו כמה חוטי חשמל פשוטים במקביל במרחק 3 ס"מ זה מזה. כשמחברים לחשמל נוצר משב רוח נעים. תודה
-
- 4 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
היי כמו שכתבתי בכותרת יש לי SLI 470 GTX שפולט ממש אבל ממש הרבה חום יש לי אותו בחברת גיגבייט כרגע בדיפולט החום בכרטיס הראשי עולה ל 65-70 ובלחת מגיעה ל 100 מעלות ששניהם ביחד עובדים בלחץ יש לי בחדר סאונה עכשיו השאלה שלי מה אני יכול לעשות כדי להוריד את פליטת החום הזאת אני צריך לקנות קירור מסויים לדומגא F3000 של זלמן או משו כזה יש הצעות איך לקרר אותו או להפחית את כמות החום יש להגיד שיש לי מארז בין הטוביםHALF 932 שיש בו 15 מאוורים של קולר מאסטר יש קירור מעולה במערכת של נקוטה D14 על המעבד
-
- 28 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
שלום כולם קיבלתי היום את ה X800GTO של קונקט 3D הכרטיס מגיע עם קירור קטן אך יעיל מנחושת. חביב. אבל, אני קניתי אותו בבאנדל עם סיילנסר (Ati silencer 5 Rev 2) הקירור סופר-שקט, סופר יעיל (28 מעלות במנוחה 42 במאמץ!!!) מקרר גם את הזכרונות, והצלחתי לעשות איתו OC אדיר. הגעתי עם הליבה מ 400 ל 560 (אפשר יותר אבל עצרתי) ועם הזכרונות מ 490 ל 550, ושם עצרתי. כמובן שאפשר יותר. בקיצור, הבנאדל הזה עולה 1100 שקל בנעה מחשבים, ולדעתי כדאי. הקירור גם מוציא אוויר חם מהמארז. בתחרות שלו נגד הזלמן VF700cu הוא אוכל את הזלמן. הטיעון היחיד לטובת הזלמן היה הקירור לזכרונות, אבל מסתבר שגם כאן יש! מומלץ ביותר.
-
- 33 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
הסבר כללי על הלשוניות לשונית ה- CPU (מעבד) לשונית ה-Cache (זיכרון מטמון) לשונית ה-Mainboard (לוח האם) לשונית ה-Memory (זיכרון) לשונית ה-SPD (נתוני הזיכרון לפי היצרנית) לשונית ה-About (מידע כללי)
-
- 0 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
היי קניתי מחשב לפני פחות משבוע, יש לשי לוח אם של ASUS Z170-DELUXE, ומעבד i7-6700K לקחתי את הקירו - NOCTUA NH-D15S, אני לא יודע למה אני לא הכי חובב קירור נוזלי האם כדי באמת אולי להחליף לקירור נוזלי ?
-
- 6 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
הלאן לפני שנה בדיוק קניתי את המחשב hp pavilion dv6-3050ej שהוא עם מעבד I5 של אינטל. מההתחלה הוא התחמם מהר אבל לא ייחסתי לזה חשיבות..אבל עכשיו אני כן שם לזה לב.. היום החלטתי להוריד את הSpeedfan והמחשב הגיע ל100 מעלות ומעלה ( איפה שרשום temp1 ,core1,core0)..יש לציין שזה היה לאחר שהמחשב היה בשימוש בערך 3 שעות אבל רק בגלישה באינטרנט( כלומר פייסבוק וכו' לא איזה משחק או סרט). עכשיו זה לא שזה חד פעמי אלא שזה קורה בערך אחרי חצי שעה( אפילו פחות) המחשב מתחמם בצורה שפשוט אם נוגעים בו מלמטה פשוט אפשר לקבל כוויה... עכשיו אני באמת לא יודע כמה אמורה בכלל להיות הטמפרטורה של המחשב באופן נורמלי.. אם אני מריץ משחק אז אני מניח שהיא עולה..השאלה לכמה.. ועל הדרך..יש לכם מושג למה הוא עושה כזה הר…
-
- 6 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
היי, מאור. אני מתעסק הרבה בעיצוב תלת-מימד לאחרונה, ומעבד חזק משפיע רבות על זמני-רינדר (מי שמבין על מה אני מדבר) בכל אופן בקהילה הבינלאומית (CGSociety) הציעו לי לעשות אוברקלוקינג.** כמובן שאוברקלוקינג למעבד שכחתי לציין*** אולי ל3GHZ אם אפשר אז יותר D: המפרט שלי: Gigabyte GA-P35-DS3 QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz - 9 x 267 Zalman CNPS7500-Cu LED Retail - קירור למעבד 2 X 2GB Corsair XMS2 CM2X2048-6400C5 DDR2-80 = 4GB - DUAL CHANNEL NVIDIA GeForce 8800 GT 512 MB ENERMAX LIBERTY 400W ____ אני לא מבין בזה הרבה אבל אני מניח שאצטרך ספק חדש ואולי קירור יותר רציני למעבד... אודה לכולם על המלצות בנושא! ראיתי גם ביוטיוב שכל התהליך הוא "רק" שינוי הגדרות בביוס אחרי שנסגרת ע…
-
- 42 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
הולך להיות לי ti-500 של הרקולס, אני מת לעשות לו overclocking רצחני לגמרי, למה, כי אני: משועמם, חסר חיים, כל היום במכבי, לא יודע את התאריכי לידה של ההורים\אחיות סבתות וכו אבל של הכלב כן..., קראתי את כל ספרי חולית בעברית, קפצתי פעם מהחלון קפיצת ראש לתוך סלע, עשו לי שתי טיפולי שורש 3 כתרים זמניים בורג וכתר מכסף באותה שן והרשימה עוד ממשיכה. [glow=red,2,300]אני צריך, רעיונות מקוריים, אך פרקטיים שיגרמו לכרטיס שלי לעבוד בקירור מקסימלי [/glow] בינתיים, crystal orb, antec cyclon blower, zigzag 80 m"m , 80 m"m arab וזהו, כול רעיון יתקבל בברכה! :ylsuper: :ylsuper: :ylsuper:
-
- 20 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
תודה אני חייב דחוף בחנויות חשבתי אולי בהום סנטר או אולי יש לזה שם אחר או חומר אחר שעושה את אותה עבודה בקיצר עזרוו לי תודה..
-
- 23 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
ככה הוא היה נראה לפני וככה הוא נראה עכשיו... זה כמובן לא סיום הפרוייקט... אני מתכנן להוסיף מאווררים, לצבוע אותו או לציר עליו ו....נראה מישם כבר..
-
- 39 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
שלום, ברשותי מחשב נייד Sony VGN-CR21SR_L כבר הרבה זמן שהוא מתחמם ולפעמים הוא עושה ריסטרט ואף נותן זרמי חשמל נתוני המחשב הם: Operating System Microsoft Windows 7 Home Premium איך אפשר לקרר את המחשב ? האם מומלץ לקנות משטח קירור אם כן איזה כדאי? תודה רבה
-
- 23 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
הכרטיס נמצא ב75-80 מעלות בIDLE. הבעיה החלה פתאם. לפני כן הוא היה על 55-60 מעלות בIDLE. חשבתי שניקוי הHEATSINK יועיל אך לא חל שינוי בטפ'. החלפתי לו את המשחה הטרמית לAS5 ועדיין לא עזר. מה יכולה להיות הבעיה? בLOAD הוא מגיע ל93 מעלות. :s05:
-
- 64 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
-
מצאתי אתר שמסביר איך להפוך את ה נון פרו - לפרו.. נשמע נחמד נשמע מגניב אחריי שעשיתי פלאש לביוס , הכרטיס עבד באמת יותר מהר (קלוק יותר גבוה - מן הסתם) אבל אחריי זמן מסוים התחילו Artifacts חשבתי שהבעייה תמונה בקירור לא נכון - אז השגתי GIANT 2 - אחרי מידוד קצר התאמתי אותו , הפעלתי שוב (FARCRY) והופ - עדיין הבעיות.. החלטתי להחזיר לפלאש הישן , ועכשיו הכל פועל כשורה.. שאלתי - השתמשתי בביוס גנרי של 9800 פרו - האם למישהו יש ביוס רק ל GIGACUBE 9800 NP 128 MB? כי שמתי לב שהזיכרון על הכרטיס הוא INFINIEON , ובאתר (שאני אספק ) יש רק את הגרסא של הסמסונג עזרה? , הצעות? http://www.thinkcomputers.org/beta/home.php?x=guides&id=10-1 (איך לבצע) http://www.ocfaq.com/softmod/bios.php (רשימה …
-
- 44 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
שלום לכולם, בהמשך לשיחה הקודמת http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=478544.0 הבאתי סקירה קצרה של ה-Noctua NH D-14 שקניתי!! בסופו של דבר כן הייתי צריך לפרק את הלוח בשביל להרכיב אותו . אז ככה, האריזה מגיעה בקופסא אחת גדולה שבפנים יש 3 קרטונים: 1) מכיל את כל הכבלים, המתאמים(AMD, INTEL) משחת הקירור וכו'. 2) ה- Noctua עצמו. 3) קרטון ריק- להגנה מלמטה. ההרכבה היא מאוד קלה ופשוטה לאחר שמבינים את התיאוריה- ה"בעיה" היחידה היא שיש צורך בפירוק של הלוח אם. ה-freezer נראה פצפון לעומת הענק הג'ינג'י הזה. הוא מעט יותר רועש מה-AC , אם לפני זה לא שמתי לב שיש מאוורר עכשיו שומעים. אבל עדין שקט! לסיכום אני מרוצה מאוד מהקירור עד עתה ואני רץ לעשות בדיקות במאמץ וקצת הרבה OC!!…
-
- 12 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
-
שלום לכל חברי הפורום . תמיד שמגיע אליי משהו חדש אני משתף, עכשיו הגיע תורו של ה-6700K . נבדק בתחילה עם קירור מים (H110) ולאחר מכן עם קרח יבש , אני חייב לציין שנפלתי על מעבד בינוני מינוס (VID 1.28V) אם היה 1.2v לפחות היה טוב יותר. נתחיל: עם קירור מים הגעתי ל-4930mhz עם מתח 1.46v וטמפרטורה מקסימאלית של 63 מעלות. לא שמרתי את התמונות עם הקירור מים , אבל אולי בהמשך אבחן שוב . עברנו לקרח יבש והתוצאות קצת יותר טובות - 5300mhz עם מתח של 1.57v יציב לכל ה-4 ליבות . התדר המקסימלי שהגעתי 5488mhz 1.6v עם 2 ליבות 6.63 שניות super pi ואלה הם התמונות ( במיוחד ל-leahd3 מ-startpc ): היו לי כבר מעבדים יותר טובים ,אבל עדיין המעבד…
-
- 13 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
קניתי את הקירור הוא הגיע לי אתמול הורדתי את הישן (מאורר ג'נרי ביותר שמורכב בקומבינה על היטסינק ג'נרי ביותר) ניקיתי את המעבד (עם ערק ;D) ואת הליבה ואת כל השארית שלו מסביב טוב טוב, אמרו לי גם לנקות את ההיט סינק אז עשיתי את זה, מרחתי משחה טרמית (שמגיעה עם קירור של ספיר) הדלקתי את המחשב ולהפתעתי לא ירדה טמפרטורה אחת! לא כמו שהיה בביקורת עליו בpc spot או באתר של הדובים שקונים שמו ביקורות. המאורר זז קבוע בין 5100-5200... והטמפ הם 52 כמו עם הישן. יש למישהו למה זה קורה? ואיך אני מסדר את זה?
-
- 60 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
הכל התחיל אתמול, ניסיתי לעשות אוברקלוק בסיס למעבד דרך התוכנת של הלוח אם asus z87 plus שמתי לב שהמחשב קופא ונכבה, הורדתי prime95 הרצתי טסטס והמחשב ישר נכבה, פירקתי את כל המחשב ניקיתי את כל החלקים, הרדיאטור היה מפוצץ אבק, קיצר ניקיתי הכל, סידרתי כבלים, שמתי משחה טרמית חדשה. אני עדיין לא מצליח לעשות אוברקלוק בסיסי למעבד, ב stress test דרך התוכנה של הלוח אם הוא לא עובר אותו, וכשאני מפעיל prime95 הוא ישר קופץ ל 88 מעלות ונשאר קבוע על 88 מעלות. מה הבעיה ? יש לי מארז corsair r500 ' עם 6 מאוררים, יש סירקולציה טובה במארז עצמו ( סביב ה 30 מעלות במארז קבוע) אך אני נופל במעבד , (בדקתי שהתושבת יושבת היטב על המאבד והברגים הינם מחוזקים היטב) איפה אני טועה או לא יודע ???
-
- 11 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
אהלן כבר תקופה שהמחשב מרעיש,שלשום המחשב עבר ניקוי יסודי על כל חלקיו, המחשב נהיה שקט אך הספק מסרב להיות בשקט. הבנתי שלא אפשרי לשמן את המאוורר,לפתוח את הספק אני לא ממש יודע אבל אני יכול להיות בטוח שאין אבק. מה עושים במצב כזה? מחליפים מאוורר? תודה רבה
-
- 22 תגובות
- 3.7k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי לוח אם P5G41C-M LX מעבד intel core 2 quad q8300 2.5 Ghz וקירור של Scyte Yasa 1000 עשיתי OC למעבד אחרי דקה בבדיקת טמפרטורה הגעתי ל 85 מעלות והתוכנה הפסיקה את בדיקת המאמץ האם העלאת מתתחים תועיל ? עכשיו אני שואל מה לא נכון במה שעשיתי ? תודה רבה ,
-
- 16 תגובות
- 3.7k צפיות
-


