עבור לתוכן

שאלה לגבי חנות TMS&FOX

Featured Replies

פורסם

שלום חברה'!

אז בעיה היא כזאת: אני בתחילת החודש הזמנתי משם 3 פריטים בסה"כ 200 ש"ח ועד עכשיו לא בוצע חיוב על אשראי וכמובן המשלוח לא מגיע. אני מנסה לתפוס אותם בכל הטלפונים שיש שם באתר אולי כבר 3 ימים, אבל תמיד מגיע לתא קולי. למישהו כבר קרה כך? כדי אולי להתקשר לחברת אשראי ולבטל את החיוב אם יהיה?

תודה.

פורסם

תתקשר לחברת האשראי ותבטל את התשלום.

כרגע אני, אתה ועוד מספר לא קטן של אנשים תקועים מולם, במימושי אחריות, בהזמנות, במחשבים שנמצאים אצלם בתיקון וכו'.

פורסם

לדעתי אין טעם לפנות לחברת האשראי. אני לא מאמין שהם יחייבו אותך בלי ליצור קשר ואם כן תוכל לבטל אותו ללא בעיות.

פורסם
  • מחבר

טוב, אז אני מבין שהמצב שלהם על הפנים.... זה תמיד היה כך או שזה משהו חדש?

פורסם

החברה התפצלה (לאחר ש-TMS ו-FOX התאחדו לפני כמה זמן) והם כבר יותר מחודש מנסים לפתור את המחלוקות שלהם והלקוחות סובלים.

פורסם

תתקשר לחברת האשראי, תסביר להם מה קרה תוך ציון העובדה שלא חוייבת, ושאתה מפחד שתחוייב בעתיד בלי לקבל את הסחורה.

הם יסבירו לך מה לעשות.

יש להם "טיפה" יותר ידע ונסיון ממני ומהמגיבים האחרים.

פורסם

מאיזה סניף רכשת את המוצרים?

בגדול זה מה שכתוב באתר של TMS www.tms.co.il :

סגירה זמנית של החנות

נכון להיום, 13-10-2009 אין עדיין התקדמות בפתירת המחלוקות בין הנהלת TMS להנהלת FOXPC

החנות בחיפה תשאר סגורה עד להודעה חדשה ותמשיך לא לקבל הזמנות חדשות מלקוחות

כל הזמנות המחשבים אשר היו בעבודה נכון לתאריך 13-09-2009 סופקו או בוטלו החיובים בחברת האשראי בתיאום עם הלקוחות.

אנו פועלים ע"מ להמשיך ולתת שירות ללקוחות קיימים גם בימים אלו ע"י פתיחה מתואמת מראש של המעבדה בחיפה דרך מייל help@tms.co.il.

לקוחות שממתינים למחשבים בתיקון או רכיבים בהחלפות אשר מסרו את הציוד בסניף ראשון לציון, לצערינו איננו יכולים לטפל כרגע בנושא שכן הציוד נעול בסניף והנהלת FOXPC מסרבת לקדם את הטיפול מצידם ואו לאפשר לנו לקחת את הציוד ולהמשיך טיפול.

ניתן לנסות ליצור עימם קשר בטלפון 04-6444110 או בדוא"ל sharon@globaltech.co.il talk@globaltech.co.il - [glow=red,2,300]עידכון - הם הודיעו שגלובלטק נחשבת כחברה נפרדת ולכן שם הם לא מגיבים, ומי שישלח מייל ל mail@tmsfox.co.il יקבל תשובה ויטופל[/glow]

בכל בעיה או תקלה במוצרים שנרכשו בTMS או ב TMS&FOX ניתן לשלוח דוא"ל לtmshop@tms.co.il ותקבלו תשובה בהקדם, במקרים דחופים ניתן לשלוח מייל גם לguy@tms.co.il אנא נסו לתת כמה שיותר מידע כמו תאריך קניה, סוג מוצר, שם הלקוח, מאיפה בארץ, מהות התקלה וכו' ע"מ לחסוך בזמן הטיפול ולאפשר לנו עדיין לתת שירות גם בתקופה הזאת.

המחירים ומגוון המוצרים באתר יעודכנו רק כאשר האתר וחנות יחזרו לעבוד.

בברכה,

גיא גרניט, מנהל כללי TMS.co.il

פורסם

לעזזל למה קניתי את המחשב שלי בFOXPC&TMS

:facepalm: :facepalm: :facepalm:

פורסם

טוב שאתה לא אוכל סרט בכלל

פורסם
  • מחבר

אני הזמנתי מאינטרנט אז אני לא יודע לאיזה סניף זה קשור. בכל מקרה אני הולך לבטל את זה היום.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים