כתבה על פנדה בthemarker - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כתבה על פנדה בthemarker


Thant

Recommended Posts

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הניסוח שלה לא כזה עדין, אבל למרות זאת היא דיברה על השירות בחברה הזו ולא השמיצה אדם כלשהו. נראה שהמנכ"ל לקח את חוסר שביעות הרצון שלה באופן אישי כמו ילד קטן ובלתי מקצועי. גאון, דפק את המוניטין של החברה והוציא שם רע רק בגלל האגו הפגוע שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשלי היתה בעייה עם מימוש האחריות שלהם ולאחר שיחות רבות עם עובדים שונים פניתי במייל לאותו יאיר, זכיתי למענה בסגנון שהוזכר בכתבה... אמנם לא במילים הללו ספציפית, אבל כן קראו לי שקרן ו(נדמה לי) נוכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שהמנכ"ל היה צריך לרדת לרמה כ"כ נמוכה, אבל התגובה של בר-זיק הייתה חסרת כל פרופורציה ומאוד מעליבה. אפשר להתנסח בצורה מתורבתת גם תוך הבעת אכזבה וכעס. אין צורך להתנהג כמו שמוק בשוק, היא חייבת בכבוד בסיסי כלפי עובדי ובעלי החברה בגלל שגם הם בני אדם.

סה"כ הדבר הכי בכייני ומפגר שהם היו יכולים לעשות זה לקחת את זה לעיתונות. כאילו GET REAL...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שהמנכ"ל היה צריך לרדת לרמה כ"כ נמוכה, אבל התגובה של בר-זיק הייתה חסרת כל פרופורציה ומאוד מעליבה. אפשר להתנסח בצורה מתורבתת גם תוך הבעת אכזבה וכעס. אין צורך להתנהג כמו שמוק בשוק, היא חייבת בכבוד בסיסי כלפי עובדי ובעלי החברה בגלל שגם הם בני אדם.

סה"כ הדבר הכי בכייני ומפגר שהם היו יכולים לעשות זה לקחת את זה לעיתונות. כאילו GET REAL...

לגמרי.

פלצנות לשמה :bash::screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שהתגובה שלה הייתה על הפנים ומנוסחת איום וחוצפני

אבל מנכ"ל לא צריך לרדת לרמה של לקוחות מפגרים, הוא גם יכול להגיד לה את זהבלי העלבות אישיות

ובקשר לתקשורת אני חושב שזה מצויין שכל דבר מפורסם, שחברות יחששו מיחס חרא (זה בכללי לא בהכרח רק המקרה הזה) שהן נותנות וידעו שעל טעויות משלמים ביחסי ציבור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט חבל שכך זה נגמר. לא מכיר את החברה ולא קניתי מהם - אבל באמת חבל לחברה עצמה שהמנכ"ל מתבטא כך. לגברת אין מוניטין לשמור עליו ואין אופציה להפסד כסף כתוצאה מההתבטאות (הלא נהדרת שלה אני חייב לציין) אבל למנכ"ל יש המון מה להפסיד - לקוחות/כסף/מוניטין..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שהמנכ"ל היה צריך לרדת לרמה כ"כ נמוכה, אבל התגובה של בר-זיק הייתה חסרת כל פרופורציה ומאוד מעליבה. אפשר להתנסח בצורה מתורבתת גם תוך הבעת אכזבה וכעס. אין צורך להתנהג כמו שמוק בשוק, היא חייבת בכבוד בסיסי כלפי עובדי ובעלי החברה בגלל שגם הם בני אדם.

סה"כ הדבר הכי בכייני ומפגר שהם היו יכולים לעשות זה לקחת את זה לעיתונות. כאילו GET REAL...

+1.

זה לא מה שימנע ממני לרכוש מהם.

גם נותני שירות הם בני אדם ואני מתנגד לקביעה שצריך להתרפס כלפי הלקוחות, כל אחד יקבל את אותו יחס שהוא נותן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיון שלי (בעבר הרחוק)

חווית הקניה בפנדה נעימה, אבל כשצריך אחריות? הסיכויים שלך להתאכזב גבוהים מאוד

כן ירבו פרסומים כאלו, שהחנויות ילמדו בדרך הקשה

כי כמו שכתוב בכתבה, גם אם אנשים שוכחים, זוכר הכל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רואים שהיא כותבת מהלב ולא מהראש, כניראה שהיא עברה הרבה חרא בגללם, לא שזה נכון להגיב ככה ביחוד שהיא תיכננה או הייתה בתהליך תביעה נגדם.

אבל התגובה של המנכ"ל הפתיע אותי הרבה יותר, רואים לפי התגובה הפרחית שלו עם מי יש לה עסק ואיזה צבוע הוא.

עובדה שהוא שינה מיד את הגישה שלו בשניה שנהיה קצת רעש בעניין. ופתאום בדרך נס, היבואן כן החליט להחליף את המוצר הפגום.

משהו שהוא היה יכול לעשות בקלות אם היה אכפת לו מהלקוחות והיה יודע לתת שירות.

בקיצור גועל נפש. לא שזה משהו חדש שמפתיע אותי.

ודרך אגב NuNaTaK: אני בטוח שהיא הלכה לקנות את המוצר היא הייתה חייכנית ומנומסת, ושהייתה בעיה במוצר היא שלחה לתיקון בלי שום טענה

לפי מה שכתוב. הבעיה התעוררה במימוש האחריות. ושאתה הולך ומשלם ממיטב כספך על משהו ומובטחת לך אחריות, ושיש בעיה מתנערים ממך ומתיחסים אליך כמו זבל, זה יכול להוציא את השד שבך. אז זה קודם כל היחס שהיא קיבלה ואחר-כך נתנה ולא ההפך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היא בהחלט התנהגה כמו כלבה..אפילו עם היא עצבנית שלא קיבלה מה שמגיע לה שתחכה בסבלנות, לא הכל קורה בשניה. והצורה שבה היא כתבה את האימייל היא פשוט מביזה, הוא בכל אופן ענה לה כמו שכל אחד היה עונה לכזה אימייל : לא רוצה ? לא צריך !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

תגובה מפגרת וילדותית.

נכון, המייל שהיא שלחה היה קצת מוגזם ומגעיל. אבל מכאן ועד המייל שהמנכ"ל של פנדה שלח לה מרחק רב לדעתי.

וכן, בתור בעל חנות ובעל חברה, מצופה ממנו להתנהג בצורה יותר מקצועית מאשר מישהו עם באסטה בשוק, אפילו

כשהלקוחה מעצבנת קצת.

שלא נדבר שכל הסיפור שהיא התעצבנה זה בגלל בעיה לממש אחריות, שבאורח פלאי לחלוטין, נפתרה ברגע שהסיפור פורסם.

אז נכון, גם הבחורה לא טלית שכולה תכלת, אבל החנות עדיין פישלה כאן,

ובהחלט נראה שהיה ניסיון למרוח אותה ולא התנהלות בתום לב של החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...