KSP מכרו כרטיס מסך פגום. מתנערים מאחריות ומספקים כרטיס משומש במקום!! - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

KSP מכרו כרטיס מסך פגום. מתנערים מאחריות ומספקים כרטיס משומש במקום!!


greenvector

Recommended Posts

היי

לאחרונה גיליתי תקלה בכרטיס המסך שלי מדגם Ati 4850 512mb של חברת , הבעיה הייתה שהוא התחמם יותר מדי.

ניצלתי את האחריות אך בחנות החזירו לי כעבור מס' ימים כרטיס מאותו דגם של חברת .

(כרטיס זול יותר בכ- 35 שח).

האם חילוף כזה מקובל בשימוש באחריות? מה ההבדל בין שני הכרטיסים ואם עלי לעשות בלאגן ע"מ לקבל כרטיס כמו המקורי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני חושב שהקירור של הקודם היה רגיל ולא zalman . קודם משום שהכרטיס היה דפוק בזמן מנוחה הוא היה ב- 90 מעלות!!! הנוכחי הוא 59 מעלות במנוחה ומן הסתם שקט יותר כי המאוורר עובד פחות חזק.

הם אמרו שם החליפו לכרטיס של חברה אחרת כי נגמר להם במלאי הכרטיס של GB (נאמר לי שאם אני באמת מתעקש אז הם ינסו להשיג לי כרטיס של GB אבל זה יכול לקחת כחודשיים... ולא בא לי להיות חודשיים ללא מחשב). בכל מקרה הכרטיס שקיבלתי במקום גם הוא אינו חדש.. זה הגיוני? זו פעם ראשונה שאני נאלץ להשתמש באחריות של מוצר כלשהו.

תודה על העזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם הכרטיס של ספיר שהביאו לך במקום זה של הוא זמני עד שיגיע להם מלאי חדש? אם לא אז לדעתי עלייך להחזיר את הכרטיס ולדרוש כרטיס חדש ולא מחודש/משומש/וכיוצא בזה.

אל תתעסק עם כרטיסים משומשים/מחודשים/REFURBISHED יש לך אחריות על המוצר ומגיע לך לקבל כרטיס מסך חדש מהקופסא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החזרתי להם (ובלהם אני מתכוון KSP שמתחיל להראות לי טעות לקנות שם) את הכרטיס, הם אמרו שהם לא יודעים כמה זמן יקח להחליף ויותר גרוע, הם לא בטוחים מה יחזור... כלומר הם אומרים שאפילו יכול לחזור אותו הכרטיס ורוב הסיכויים שמה שיחזור לא יהיה חדש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החזרתי להם (ובלהם אני מתכוון KSP שמתחיל להראות לי טעות לקנות שם) את הכרטיס, הם אמרו שהם לא יודעים כמה זמן יקח להחליף ויותר גרוע, הם לא בטוחים מה יחזור... כלומר הם אומרים שאפילו יכול לחזור אותו הכרטיס ורוב הסיכויים שמה שיחזור לא יהיה חדש...

היי

גם אני קניתי מ- KSP, את הכרטיס 4850, והוא מתחמם בצורה לא נורמלית.

לפני 3 שבועות, הלכתי ל- KSP והטכנאים אמרו לי שהכרטיס יכול להגיע עד ל- 125 מעלות, בעוד שכשהכרטיס הגיע ל- 120 המחשב קרס.

שלחתי מייל ל- והם בעצמם אמרו לי ללכת לחנות ולדרוש את האחריות שמגיעה לי כי אם הכרטיס עובר את ה- 100 מעלות משהו בהחלט לא בסדר.

התקשרתי היום ל-KSP ואני צריך להביא את הכרטיס, הם יבדקו אותו במשך כמה שעות, ואם אכן תימצא בעיה הם יחזירו אותו ל- .

כל העסק הזה יקח משהו כמו שבוע, ובגלל זה בנתיים אני אשאר בלי מחשב, ביקשתי מהם לפחות כרטיס מסך חילופי(משהו הכי זול) והם לא מסכימים לתת לי.

זה שירות זה?

אני גמרתי עם כרטיסי ATI ועם חברת SAPPHIRE

כרטיס מסך הוא לא גרילר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...