greenvector פורסם 2009 באפריל 22 Share פורסם 2009 באפריל 22 היילאחרונה גיליתי תקלה בכרטיס המסך שלי מדגם Ati 4850 512mb של חברת GIGABYTE , הבעיה הייתה שהוא התחמם יותר מדי.ניצלתי את האחריות אך בחנות החזירו לי כעבור מס' ימים כרטיס מאותו דגם של חברת Sapphire . (כרטיס זול יותר בכ- 35 שח). האם חילוף כזה מקובל בשימוש באחריות? מה ההבדל בין שני הכרטיסים ואם עלי לעשות בלאגן ע"מ לקבל כרטיס כמו המקורי? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ralf7253 פורסם 2009 באפריל 22 Share פורסם 2009 באפריל 22 sapphire חברה טובה יש הבדל בקירור בין ה-2? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
(G) פורסם 2009 באפריל 22 Share פורסם 2009 באפריל 22 אם הכרטיסים זהים והחברות שונותאין טעם לעשות בלאגן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
greenvector פורסם 2009 באפריל 22 מחבר Share פורסם 2009 באפריל 22 זה אותו קרור ככול הנראה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2009 באפריל 22 Share פורסם 2009 באפריל 22 ה - GB הוא סביר להניח עם קירור זלמן.הספיר יכול להיות או עם הדואל סלוט שלהם או עם הסטנדרטי הגרוע שפחות טוב מהזלמן.למה לא החליפו לך לכרטיס של אותה חברה ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yz101 פורסם 2009 באפריל 22 Share פורסם 2009 באפריל 22 ^^^ דניס, מי אמר? הוא לא אמר שהכרטיס הקודם שלו היה עם קירור זלמן ולא REFERENCE רגיל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2009 באפריל 22 Share פורסם 2009 באפריל 22 כי זה מה שלרוב נמכר בארץ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tal-T פורסם 2009 באפריל 22 Share פורסם 2009 באפריל 22 דניס צודק, ה4850 של GB עם הקירור זלמן זה דגם נפוץ מאוד בכ"מ, מה היו הטמפ' של הכרטיס הקודם וכמההם עכשיו? כנ"ל לרעש? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
greenvector פורסם 2009 באפריל 22 מחבר Share פורסם 2009 באפריל 22 אני חושב שהקירור של הקודם היה רגיל ולא zalman . קודם משום שהכרטיס היה דפוק בזמן מנוחה הוא היה ב- 90 מעלות!!! הנוכחי הוא 59 מעלות במנוחה ומן הסתם שקט יותר כי המאוורר עובד פחות חזק.הם אמרו שם החליפו לכרטיס של חברה אחרת כי נגמר להם במלאי הכרטיס של GB (נאמר לי שאם אני באמת מתעקש אז הם ינסו להשיג לי כרטיס של GB אבל זה יכול לקחת כחודשיים... ולא בא לי להיות חודשיים ללא מחשב). בכל מקרה הכרטיס שקיבלתי במקום גם הוא אינו חדש.. זה הגיוני? זו פעם ראשונה שאני נאלץ להשתמש באחריות של מוצר כלשהו.תודה על העזרה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Dimka פורסם 2009 באפריל 22 Share פורסם 2009 באפריל 22 לדעתי ערבבו אותך :-\כרטיסים של GB/ASUS יותר יקרים, מילא היו מביאים לך כרטיס חדש של ספיר... (האיכות גם של הרכיבים, לא רק הקירור) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Arch_Angel פורסם 2009 באפריל 23 Share פורסם 2009 באפריל 23 האם הכרטיס של ספיר שהביאו לך במקום זה של GIGABYTE הוא זמני עד שיגיע להם מלאי חדש? אם לא אז לדעתי עלייך להחזיר את הכרטיס ולדרוש כרטיס חדש ולא מחודש/משומש/וכיוצא בזה.אל תתעסק עם כרטיסים משומשים/מחודשים/REFURBISHED יש לך אחריות על המוצר ומגיע לך לקבל כרטיס מסך חדש מהקופסא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
orengore2 פורסם 2009 באפריל 23 Share פורסם 2009 באפריל 23 תגיד להם שיזמינו לך חדש, גם אם יקח חודשיים ובינתיים תשאר עם הכרטיס החלופי שנתנו לך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
greenvector פורסם 2009 באפריל 23 מחבר Share פורסם 2009 באפריל 23 החזרתי להם (ובלהם אני מתכוון KSP שמתחיל להראות לי טעות לקנות שם) את הכרטיס, הם אמרו שהם לא יודעים כמה זמן יקח להחליף ויותר גרוע, הם לא בטוחים מה יחזור... כלומר הם אומרים שאפילו יכול לחזור אותו הכרטיס ורוב הסיכויים שמה שיחזור לא יהיה חדש... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omri09 פורסם 2009 באפריל 23 Share פורסם 2009 באפריל 23 החזרתי להם (ובלהם אני מתכוון KSP שמתחיל להראות לי טעות לקנות שם) את הכרטיס, הם אמרו שהם לא יודעים כמה זמן יקח להחליף ויותר גרוע, הם לא בטוחים מה יחזור... כלומר הם אומרים שאפילו יכול לחזור אותו הכרטיס ורוב הסיכויים שמה שיחזור לא יהיה חדש... הייגם אני קניתי מ- KSP, את הכרטיס Sapphire 4850, והוא מתחמם בצורה לא נורמלית.לפני 3 שבועות, הלכתי ל- KSP והטכנאים אמרו לי שהכרטיס יכול להגיע עד ל- 125 מעלות, בעוד שכשהכרטיס הגיע ל- 120 המחשב קרס.שלחתי מייל ל- Sapphire והם בעצמם אמרו לי ללכת לחנות ולדרוש את האחריות שמגיעה לי כי אם הכרטיס עובר את ה- 100 מעלות משהו בהחלט לא בסדר.התקשרתי היום ל-KSP ואני צריך להביא את הכרטיס, הם יבדקו אותו במשך כמה שעות, ואם אכן תימצא בעיה הם יחזירו אותו ל- Sapphire.כל העסק הזה יקח משהו כמו שבוע, ובגלל זה בנתיים אני אשאר בלי מחשב, ביקשתי מהם לפחות כרטיס מסך חילופי(משהו הכי זול) והם לא מסכימים לתת לי.זה שירות זה?אני גמרתי עם כרטיסי ATI ועם חברת SAPPHIREכרטיס מסך הוא לא גרילר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2009 באפריל 23 Share פורסם 2009 באפריל 23 השירות של KSP מזעזע, אין שום קשר לספיר (הקירור הרגיל והדק של HD4850 פשוט גרוע). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.