תחילת המאבק נגד ספקיות האינטרנט FREE THE WEB - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תחילת המאבק נגד ספקיות האינטרנט FREE THE WEB


omerha

Recommended Posts

היי,

בעזרת מספר אנשים בפורום הצלחנו לפרסם כתבה ב YNET ,

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3690110,00.html

כרגע שלחתי מייל רשמי למשרד התקשורת,

פתחתי תיבת מייל שבאמצעותה אשתדל לתקשר עם כל הגורמים האפשריים

FREETHEWEB@ymail.com

אני קורא לכולם להצטרף למאבק,

ולבסוף אולי נצליח ליצור חרם צרכנים ראשון במדינת ישראל

תודה[br]פורסם בתאריך: 23.03.2009 בשעה 23:45:28


סליחה על ההקפצה, הנה העתק של המכתב שנשלח עכשיו למשרד התקשורת
שלום,

שמי עומר חיים,

אני פונה אליכם לאחר ההצלחה בפרסום הכתבה הבאה ב YNET

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3690110,00.html

לאור הטוקבקים הרבים, ניתן לראות שזוהי תופעה שכיחה בארץ.

אני מעיד על עצמי בעל ידע מעל הממוצע בתחום הרשתות,

היות ואני עובד בחברת היי-טק גלובאלית בישראל מספר שנים.

לפני מספר שבועות חשתי ירידה ברוחב הפס שלי, ולאור עדויות ברשת בעיקר מהפורום http://hwzone.co.il/community/index.php

אשר חברים בו אנשים מכל טווח גילאים ומקצועות, פורום בעל ידע והבנה במכלול תחומים הקשורים לעולם המחשוב.

ניתן לראות שכביכול ב"שעות העומס" רוחב הפס של "משתמשים כבדים" אשר צורכים כ 100% מרוחב הפס שלהם, יורד לכ 20% ומטה מרוחב הפס שעליו הלקוח משלם,

ובפניה לשירות התמיכה הטכנית יש תשובה מדוקלמת וזהה מכל נציג עימו דברתי עד היום "... בזק בינלאומי אינה חוסמת , היא מתעדפת, ולכן אתה עלול לחוות איטיות בשעות העומס....אם תרצה יש מוצר "גיימר" שאנו מספקים

לכל אותם לקוחות שצורכים 100% רוחב פס..."

יש לציין שמחיר חבילת "גיימר" הוא כמעט כפול.

השאלות הנשאלת:

מדוע ספקיות רודפות אחרי קדימה ביחד עם מסע פרסום במאות אלפי שקלית על חבילות של 8 מגה ואף יותר, אם אינה מסוגלת לספק זאת בשעות העומס גם?

למי מיועדת חבילת האינטרנט 8 מגה, אם לא למשתמש הכבד, ומדוע החברה אינה נותנת אחריות בשיתוף קבצים, שזהו כיום חוקי וגם מבחינה עסקית, לחמם של ספקיות האינטרנט?

מדוע לכל חבילה "רגילה" יש אותה החבילה "גיימר" במחיר כפול ?

כידוע היום יש לא מעט שיטות וכלים לעיצוב ותחמון הרשת, כאשר מהלך זה תלוי ברמת התעדוף, אמור להיות כמעט ושקוף לצרכן.

אני קורא למשרד התקשורת לעזור לצרכן הישראלי אשר משלם על חבילה שאינו מקבל,

אני אציין ואתקן את מטאפורה המעוותת שמשתמשים בה בבזק בינלאומי, בה הם משווים את האינטרנט ככביש מהיר בו יש פקק תנועה,

כי זה כמובן אינו מדוייק, שמום שחברת האינטרנט מתחייבת לתת לך נתיב בו אתה תוכל לנסוע במהירות עליה שילמת, וכרגע הנתיבים של מספר לקוחות אוחדו לנתיב אחד במקום ארבע.

איני איש חוק או משפט, אך אני חש מרמה

ואני סבור שאף נושא זה גובל בעבירה על החוק.

אודה לקבל כל עזרה שתוכלו לספק,

תודה רבה

עומר חיים

FREE THE WEB

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שחרם זה לא דוגמא טובה, חרם על נוסה גם בחו''ל וגם בארץ, ללא הצלחה.

תביעה בבית משפט זה כלי יותר יועיל. אני מוכן לציין שכשבלילה בב''ל משחררת את ההגבלה, אני נהנה ממהירות מצויינת של לקוחות comcast, ודווקא להם היתה בעיה בהעלאה לפני שהגישו תביעה בבית משפט בארה''ב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לי את הידע המשפטי על מנת לגשת בתביעה לבית משפט,

אני חושב שחרם צרכנים יכול לעשות את העבודה,

אני יכול להגיד לך שכרגע אני דיי כבול בהתחייבות אלים ולכן איני יכול להתנתק.

תראה אני אישית יכול לחיות בלי שיתוף קבצים, אבל נושא זה הוא עקרוני, מה אנחנו גרים בסין ?

אני אנסה להלחם כמה שאפשר במגמה של ספקיות תקשות בישראל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכבוד! סוף סוף מישהו קם ומתחיל ליזום משהו, שזה כבר משהו.

אני מסכים עם פותח התרד, צריך לעשות חרם על ספקיות האינטרנט בכל הארץ, ורק אז אולי הם יתחילו להבין שכדאי להם לתת את רוחב הפס המובטח ללקוח בתמורה מלאה לכסף שהוא משלם.

השאלה היא שבאמת משרד התקשורת יקח את העניין קצת יותר ברצינות, זאת למרות שלדעתי האישית, זה ניהיה מונופול כזה גדול ומסובך, ככה שבסופו של דבר כסף קונה הכל. ואת זה יש לספקיות , משהו שלנו אין ברמה שלהם. כסף עורכי דין. ועוד דברים שיכולים לחפות עליהם בצורה כזאת, שיהיה ניתן להתחמק מהחוק כיביכול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמוכם גם לי מדיניות השיבוש משבשת לי את ההנאה מהחיבור שלי, העובדה שלא מודים בכך לא מוסיפה כלום.

אני מנסה להתנתק מנטוויז'ן עכשיו ולא יכול מכיוון שהם לא מודים בכך שהייתה החמרה מאוד גדולה בחודש האחרון עד כדיי PACKET LOST והורדות שנתקעות.

אבל

השורה התחתונה היא כסף , על מנת שספקית תתן לכולנו להוריד לפי הרוחב פס ללא הגבלות יהיה צורך לשלם מיליונים רבים על קוים נוספים ,

החרם שלנו שווה ל*** במצב הזה.

מלחמה משפטית תביא אולי להגדרה מדוייקת יותר ברמת החוזה הראשוני מה שעלול לגרום לנו המשתמשים הלא קלים לשלם יותר כסף עבור אותו שרות שעכשיו מתקבל פחות או יותר.

אני מציע לחשוב טוב לפניי שעושים פעולות באויר . כדאי גם להציב מטרות ניתנות להשגה .

אתם לא באמת חושבים שניתן יהיה משפטית להכריח את ספקית האינטרנט לספק מגה וחצי ללא שום הגבלה כל הזמן עבור 29 שקל בחודש .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הם לא יכולים לספק את מה שהם רושמים שלא יפרסמו ושיתנו מה שהם יכולים לעמוד בו!

אי אפשר לפרסם מוצרY במחיר X ובחנות לתת בכלל מוצר Z עם אותה אריזה מהודרת..

אבל מצד שני זה עולם המחשבים ובעיתונים מחשב חזק ועוצמתי ב1500 שקל זה בסדר אפילו שזה שקר מוחלט אז למה שפה לא ישקרו לנו?

הרי כמה כבר לקוחות באמת מורידים באופן קבוע דרך P2P..

לפי מה שנראלי כל מה שהם יעשו זה יציעו חבילות חדשות עם שמות דפוקים במחירים גבוהים "GAMER" למיניהם או שטויות אחרות וככה יגמר הסיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המטרות כרגע שאני שמתי לי הם תשובות לשאלות הללו:

השאלות הנשאלת:

מדוע ספקיות רודפות אחרי קדימה ביחד עם מסע פרסום במאות אלפי שקלית על חבילות של 8 מגה ואף יותר, אם אינה מסוגלת לספק זאת בשעות העומס גם?

למי מיועדת חבילת האינטרנט 8 מגה, אם לא למשתמש הכבד, ומדוע החברה אינה נותנת אחריות בשיתוף קבצים, שזהו כיום חוקי וגם מבחינה עסקית, לחמם של ספקיות האינטרנט?

מדוע לכל חבילה "רגילה" יש אותה החבילה "גיימר" במחיר כפול ?

והתשובות שאם אני אצליח לקבל, השכותם יספקו את המטרה בוודאות.

ואני רואה תגובות בנתיים, כמו שווה לתXת וכד', זה רק מראה שוב את האדישות שהצרכנים בישראל נמצאים בה.

צאו מזה כבר, יש לכם מושג כמה כוח יש לצרכנים באירופה וארה"ב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה העתק של המכתב שנשלח עכשיו למשרד התקשורת...

תראה אני לא מבין בדברים הללו מי יודע מה אבל לדעתי המיל הנ"ל לא מכיל שום דבר שיכול להוות בסיס למשהו עבור משרד התקשורת.

אתה אמור לספק להם חומר שהם יכולים לעבוד איתו או שכל מה שתה תרוויח זה מקום בדואר זבל.

אני מנחש שבמקום שכולנו נתחיל לירות לכל כיוון צריך לארגן את זה בצורה מסודרת

לארגן נקודות חשבות, ראיות וכו... לבנות את המסר שלך וכשאתה מציג אותו לנסח אותו כמו שצריך.

למשל

קודם כל תעזוב ספקים בכללי, עדיף למקד את הבעיה לבזק בינלאומי 014 הספק הגדול יותר (שכרגע סופג את האש).

המטרה להראות ש014 מכרה אינטרנט ללא הגבלות וחסימות

למשל עלידי הכתבה הנ"ל http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478842,00.html

יש צורך להראות ש014 פרסמה לצרכנים בצורה רשמית, לא רשמית ובכל רמות השרות שלה את המסר הבא

שהמתחרות שלה "מגבילות שיתוף קבצים" והיא "היחידה שלא חוסמת שיתוף קבצים"

ובכמ מיקרים נציגיה אף הגדילו ראש וטענו ששאר הספקיות "משקרות ללקוחות שלהן על כך ומטעות אותם"

ואז מראים ש014 השתמשה בפרסום מטעה והונתה את ציבור הלקוחות.

וכרגע לא מספקת את המוצר שהיא התחיבה עליו בפני ציבור הצרכנים שלא נדבר על איכותו.

כמוכן על חוסר שקיפות ובלה בלה בלה משהו שהם יודעים לע הבעיה אבל מסתירים אותה

ועשוים עלינו קופה בשיטת מצליח עם חבילת גימר וכו ...

קיצר אין לי זמן לזה עכשיו... אבל הרעיון הוא לדבר במילים שהם מבינים

לא במשתמשים אלא בצרכים

לא 20% מרוחב הפס אלא איכות מוצר או שירות

לא שעות עומס אלא בשימוש יומיומי (כי בשביל הרוב זה בדיוק מה שזה שימוש יומ יומי ... ).

וכו...

נ.ב. אל תשכח לצרף בסוף משהו בסגנון של משרד התקשורת אמור להגן על אינטרס הציבור לכן אתה מבקש מהם לבדוק את הנושא

מעבר לזה אם אתה בונה מכתב טוב ורציני אז אתה יכול לשלוח אותו למספר גורמים ולרשום למטה שאתה צרפת אותו לכל אותם הגורמים

כדי שהם יהיו מחויבים להגיב...

אבל קודם כל תעבוד על המכתב ועל התוכן ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההארה,

אני מסכים עם מה שכתבת ולכן אני פתחתי את הנושא פה, כי אני קורה לכל מי שמעוניין ואכפת לו ורוצה לעזור..

בואו תעזרו לי להצליח להגיע אל משרד התקשורת,

אני מתכוון לשלוח להם מייל כל שבוע בהתחלה ואחר כך 2 בשבוע

ובעתיד אל מבקר המדינה ואמון הציבור ועוד ...

עד שנקבל תשובות הולמות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך יותר סיכוי לקבל תקציב לספריה... :silly:

יפה שאתה רואה את הדימיון .. אבל אין שום קשר.

תראה אני לא ילד ואני עברתי את 25 ממזמן.. ואני עובד בסביבה מאוד תחרותית

ואם יש משהו שלמדתי זה שעקנות עובדת בעיקר אם אתה צודק

אז אתה יכול לבחור לתת תשובות שלא מועילות לכלום, או לנסות ולעזור

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי לעזור כבר כתבתי לך את מה שהיה לי כרגע לתרום...

מעבר לזה אין שום סיבה שלא נעשה קצת שמח בדרך ;)[br]פורסם בתאריך: 24.03.2009 בשעה 14:19:43


בנוסף למה שאמרתי קודם אפשר גם להשתמש באתר של מועצה למען הצרכן שהוזכר בשירשור אחר:

http://www.consumers.org.il/default.asp?catid={1F394879-C020-4CE3-BB8D-485E6A2ABE98}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...