פורסם 2008 ביוני 2417 שנים הייתי היום ליד החנות בחיפה, אז רציתי להיכנס לבדוק אם יש להם 512 מגה זיכרון מעאפן של DDR למקרה שאני אצטרך להחליף מתישהו את הזכרונות שלי, שאני אשאר לפחות עם משהו שיעבוד.......אמצע היום, החנות סגורה- "סגור לספירת מלאי"........ספירת מלאי באמצע השנה? מי ראה ומי שמע?שיחה קצרה לכמה חברים גילתה ש 2 סניפים נוספים שלהם סגורים בצהרי היום. טלפון אליהם מעלה את המוקד הרגיל שאומר ש "יחזרו אלי", אף אחד לא חזר.לי זה נראה מסריח, ככה בדיוק משרדיה עשו לפני שהם נעלמו עם הכסף שלי.אישית הייתי ממליץ לכם להשעות הזמנות שאתם מתכננים שם עד שרואים שהכל בסדר עם החנות, כי לי זה מריח ממש רע.
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים גיבור מחשבים אף פעם לא הייתה מהחנויות האמינות :-X אני זוכר שמשרדיה בסוף התחיבו בבית משפט להחזיר לאנשים את הכסף/לספק את המוצרים. תחפש על זה באינטרנט, יכול להיות שדפקו אותך פעמיים
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים מחבר משרדיה הכריזו שיספקו את הסחורה, ולא ספקו כלום.גם הכסף לא חזר.לא שיש לי דרך ליצור איתם קשר עכשיו, אז כבר אין מה לעשות, הלך-הלך.
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים מה מסריח בספירת מלאי לקראת סוף חודש ?וכן, עושים את זה בבוקר וסוגרים את החנות בדרך כלל ליום שלם ולא רק בגיבור אלא בעוד חנויות כמו הסופר פארם וכדומה
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים מחבר רואים שבחנות מחשבים עוד לא עבדת.....ספירות מלאי בחנויות מחשבים בד"כ עושים לקראת סוף שנה, לרוב אפילו ב 31/12, ואכן סוגרים את החנות ליום שלם.בחיים לא באמצע היום ובלי הודעה מוקדמת.מחר אני אבדוק במיוחד בשבילך אם החנות פתוחה, ספירת מלאי היא יום אחד בלבד.
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים גיבור מחשבים אף פעם לא הייתה מהחנויות האמינות :-Xכנ''ל.העובדים בגיבור בסניף רמת-גן מנסים לדחוף דברים שאתה בכלל לא מזכיר את שמם.בכל מקרה,אני לא הייתי קונה מוצר בעל ערך כספי רב,ועוד אחד שמצריך אחריות.MuTaTiOn.
פורסם 2008 ביוני 2417 שנים מחבר הייתי מציע לך לצנזר את ההודעות שלך מפני תביעה מצד החנות. בכל מקרה, תודה. אפשר לדעת איזו עילה יש לחנות לתבוע אותי? "הייתי ליד הסניף שלכם בחיפה וראיתי "סגור לספירת מלאי", לא עונים בטלפון, וחברים שלי אומרים שגם שאר הסניפים סגורים, העסק נראה לי מסריח" ........על מה יתבעו אותי? על שדיווחתי שהסניף שלהם היה סגור? KSP דפקו לכולכם את המוח עם התביעה של הבחור ההוא. כנראה אתם לא יודעים עדיין מה הוא עשה- שם בכל פורומים הודעות משמיצות ולא בהכרח נכונות, ויצא למסע צלב פרטי נגד KSP. זו בהחלט עילה לתביעה. כמו כן, אני לא אומר "החנות מנסה לרמות אותכם" או שטות בסגנון, אני ממליץ לאנשים, על סמך נסיון שלי עם חנות אחרת, להשעות זמנית את ההזמנות שלהם, עד שיראו שהחנות אכן מתפקדת כמו שצריך. אני נפלתי ככה, ולא רוצה שזה יקרה לאחרים.
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים האתר סגור זמנית - אין אפשרות לבצע הזמנותכתוב בגדול באמצע העמוד - לא פועל כרגילבקשר לגיבור הם גם לא מופיעים יותר בזאפ משום מה ....???!!!
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים רכשתי מהם מסך של Dell,מי הספק של המסכים האלו בארץ?שאני ידע לגשת לשם אם המסך חס וחלילה יתקלקל.
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים למסכי DELL ניתן שירות ע"י מעבדות CPMאבל השירות ניתן שם רק אם גיבור רכשו דרך יבואן רשמי של DELL אם לא אז....
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3560207,00.htmlזה אומר הכל!לדעתי אם הם היו משקיעים קצת יותר באמינות ללקחות הם לא היו נכנסים לקשיים כאלה ולקוחות לא היו בורחים מהםאני לדוגמה רציתי להזמין מהם כמה דברים בגלל המחיר הזול אבל בגלל העניין של האמינות לא ביצעתי שם הזמנה לעולם!ואני לא מצטער על כך!
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים תגיד לי פיקה, זו רק אני או שיש לך נטיה לסדר פשיטת רגל לכל מיני רשתות מחשבים? כי תכלס יש לי עוד כמה לשלוח אותך אליהן לקנות משהו...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.