מה קורה עם גיבור מחשבים? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה קורה עם גיבור מחשבים?


Pika007

Recommended Posts

הייתי היום ליד החנות בחיפה, אז רציתי להיכנס לבדוק אם יש להם 512 מגה זיכרון מעאפן של למקרה שאני אצטרך להחליף מתישהו את הזכרונות שלי, שאני אשאר לפחות עם משהו שיעבוד.......

אמצע היום, החנות סגורה- "סגור לספירת מלאי"

........ספירת מלאי באמצע השנה? מי ראה ומי שמע?

שיחה קצרה לכמה חברים גילתה ש 2 סניפים נוספים שלהם סגורים בצהרי היום.

טלפון אליהם מעלה את המוקד הרגיל שאומר ש "יחזרו אלי", אף אחד לא חזר.

לי זה נראה מסריח, ככה בדיוק משרדיה עשו לפני שהם נעלמו עם הכסף שלי.

אישית הייתי ממליץ לכם להשעות הזמנות שאתם מתכננים שם עד שרואים שהכל בסדר עם החנות, כי לי זה מריח ממש רע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 85
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גיבור מחשבים אף פעם לא הייתה מהחנויות האמינות :-X

אני זוכר שמשרדיה בסוף התחיבו בבית משפט להחזיר לאנשים את הכסף/לספק את המוצרים. תחפש על זה באינטרנט, יכול להיות שדפקו אותך פעמיים :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה מסריח בספירת מלאי לקראת סוף חודש ?

וכן, עושים את זה בבוקר וסוגרים את החנות בדרך כלל ליום שלם

ולא רק בגיבור אלא בעוד חנויות כמו הסופר פארם וכדומה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רואים שבחנות מחשבים עוד לא עבדת.....

ספירות מלאי בחנויות מחשבים בד"כ עושים לקראת סוף שנה, לרוב אפילו ב 31/12, ואכן סוגרים את החנות ליום שלם.

בחיים לא באמצע היום ובלי הודעה מוקדמת.

מחר אני אבדוק במיוחד בשבילך אם החנות פתוחה, ספירת מלאי היא יום אחד בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיבור מחשבים אף פעם לא הייתה מהחנויות האמינות :-X

כנ''ל.

העובדים בגיבור בסניף רמת-גן מנסים לדחוף דברים שאתה בכלל לא מזכיר את שמם.

בכל מקרה,אני לא הייתי קונה מוצר בעל ערך כספי רב,ועוד אחד שמצריך אחריות.

MuTaTiOn.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי מציע לך לצנזר את ההודעות שלך מפני תביעה מצד החנות.

בכל מקרה, תודה.

אפשר לדעת איזו עילה יש לחנות לתבוע אותי?

"הייתי ליד הסניף שלכם בחיפה וראיתי "סגור לספירת מלאי", לא עונים בטלפון, וחברים שלי אומרים שגם שאר הסניפים סגורים, העסק נראה לי מסריח"

........על מה יתבעו אותי? על שדיווחתי שהסניף שלהם היה סגור? :kopfpatsch:

KSP דפקו לכולכם את המוח עם התביעה של הבחור ההוא.

כנראה אתם לא יודעים עדיין מה הוא עשה-

שם בכל פורומים הודעות משמיצות ולא בהכרח נכונות, ויצא למסע צלב פרטי נגד KSP. זו בהחלט עילה לתביעה.

כמו כן, אני לא אומר "החנות מנסה לרמות אותכם" או שטות בסגנון, אני ממליץ לאנשים, על סמך נסיון שלי עם חנות אחרת, להשעות זמנית את ההזמנות שלהם, עד שיראו שהחנות אכן מתפקדת כמו שצריך.

אני נפלתי ככה, ולא רוצה שזה יקרה לאחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אומר הכל!

לדעתי אם הם היו משקיעים קצת יותר באמינות ללקחות הם לא היו נכנסים לקשיים כאלה

ולקוחות לא היו בורחים מהם

אני לדוגמה רציתי להזמין מהם כמה דברים בגלל המחיר הזול אבל בגלל העניין של האמינות לא ביצעתי שם הזמנה לעולם!

ואני לא מצטער על כך!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...