Battlefield 2 & Call Of Duty 2
Battlefield 2
משחק זה הוא המשך למשחק המצליח Battlefield 1942 שעסק בשדות הקרב הרבים של מלחמת העולם השנייה. עם התיישנות הגרסה המקורית החלו משתמשים רבים לבצע הסבות (Mods) למשחק ובראשם עמד ה-Desert Combat Mod שלמעשה דימה את שדה הקרב המודרני, אך כאמור הייתה זו יצירה של משתמשים ולא של החברה שעמדה מאחורי המשחק. הפופולאריות העצומה לה זכתה ההסבה עודדה את המפתחים ליצור משחק חדש שיתמקד בסוג זה של אקשן בן זמננו (עם כל היתרונות והחסרונות שלו), וכך נולד Battlefield 2, עם גרפיקה ומשחקיות משופרת הוא מספק את חווית משחק הרשת האולטימטיבית.
ושוב אנו עדים לאותן התוצאות שראינו במשחקים הקודמים, כאשר מעבדי ה-Quad מפגרים אחרי המעבדים כפולי הליבה.
Call of Duty 2
לא מעט דובר על משחק זה כאשר אתרים רבים העניקו לו את התואר של משחק מלחמת העולם השנייה הטוב ביותר. בשנים האחרונות הציפו את השוק משחקים המדמים את הקרבות של מלחמת העולם השנייה והמשחק Call of Duty הצליח לספק את החוויה הטובה ביותר.
המשחק עצמו מחולק לשלושה חלקים המבוססים על החזיתות של בעלות הברית נגד גרמניה הנאצית באירופה ובאפריקה. הדמו שלנו מבוסס על שלב הפלישה של ארה"ב לנורמנדי אשר בחופה הצפוני של צרפת. שלב זה מתאפיין ביחידות רבות על המסך ובפעילות רקע גדולה מה שמאפשר מדידה מדויקת של כוח המעבד ופחות של כרטיס המסך.
גם משחק זה אמור לתמוך בריבוי מעבדים ולכן מיד בדקנו האם הוא אכן מנצל את ארבעת הליבות הזמינות:
התברר לנו כי גם הפעם התמיכה היא חלקית בלבד שכן לא נעשה שימוש ביותר מ-3 ליבות בו זמנית, כאשר שתי ליבות (מתוך ה-3 הפעילות) כלל אינן פועלות בשיא יכולתן כך שלא ניתן לצפות להכפלה בביצועים.
למרות האמור לעיל, Call Of Duty 2 הוא משחק שמוגבל מאוד על ידי המעבד ולכן התוצאה הסופית היא בכל זאת גבוהה יותר מהתוצאה שנתקבלה עם המעבדים כפולי הליבה, אם כי מיותר לציין שהיא אינה עולה בקנה אחד עם תוספת העוצמה הפוטנציאלית של מעבדי ה-Quad.