בקשר לספקית האינטרנט "אינטרנט זהב". - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בקשר לספקית האינטרנט "אינטרנט זהב".


master7

Recommended Posts

אני 9 שנים עם נטויז'ן,עוד מימי ה 14400 (אחחח איך אני לא מתגעגע לימים האלו),לפעמים יש תקלות,אבל זה עם כל ספק (מה שכן,צריך טוב טוב להסתכל בחשבוניות כל חודש).

לפני חודשיים בערך התקשרתי שאני רוצה להתנתק,חזרו אלי עוד באותו יום עם דיל טוב...לגבי תמיכה אין לי מושג אני אף פעם לא הזדקקתי לה,אבל אני מאמין שתקבל תמיכה בסיסית ומעפנה כמו כל ספק אחר,עם איזה גרישה אחד ששואל שאלות של ילד בן 4.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אינטרנט זהב באמת ניהיו בשבועיים האחרונים ממש איטיים ועם מלא תקלות ....

אני עובר כנראה לברק 013 38 שקל לחודש 1.5 מגה בלי התחייבויות למינהן נראה לי זה לא רע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני באינטרנט זהב, הבעיות של הניתוקים (בעיקר בלילות) שיגעו אותי כבר, גם היום זה קרה (בגלל "הרחבת תשתיות" לפי ההודעה המוקלטת שלהם) וזה כבר ממש נמאס...

אבל במה בדיוק אני יכול לאיים עליהם אם יש לי חינם לשנה? :s05: (זכיתי במשהו דרך פספוסים, עזבו שטויות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח voodooman

אני מחובר ל-012 גם להם יש שירות טוב, אני מרוצה אני מחובר כבר אצלהם 5-6 שנים +-. ואני מרוצה כללי, לפעמיים יש לי בעיות של ניתוקים ולפני כמה ימים היתה לי בעיה רצינית אם PPPOE WAN MINIPORT לא זז נתקע שם ונתן לי שגיאה 678 זה שיגע אותי חשבתי 012 חארות בסוף זה בגלל ... עכשיו חזרתי לגלוש ואני מרוצה... חוץ מזה יש לי קטע מעצבן אחד זה הפינגים ב-CS מה עושים בקשר לזה?

ואני מחובר ל-2MB משלם 59 ש"ח כן חשבתי גם לעבור ל-1.5MB כי ההבדל לא ממש גדול ואני ישלם 20 ש"ח פחות

כאילו ההבדל זה בין 187K/SEC בערך שזה 1.5MB ובין 250K/SEC שזה 2MB ההבדל שווה את המחיר? אני לא ממש חושב ככה... אבל מה איכפת לי, עשו , חודשיים ראשונים חינם ל-2MB אז אני מנסה :-\ וזה בלי ספק לספק אני ישלם 118ש"ח על החודשיים האלה ... מה דעתכם בנושא?

מה שמעצבן אותי זה הקטע של השאלת מודם, מה הבעיה שלהם לתת לי מודם מתנה?

מקווה שמה ששמתי פסיקים ו-. במקום הנכון :-\ טוב תשמעו חח לא למדתי לשון, כאילו אני לא יודע לפסק לא מבין מבתי בדיוק...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אתמול\היום פעם ראשונה שהייתה לי בעיית ניתוקים עם זהב...

ב2 לפנות בוקר זה התנתק ולא היה מוכן להתחבר:

Invalid username and pass...

הייתי בטוח זה יתקן את עצמו עד הבוקר, אבל לא...

דיברתי איתם עכשיו (עכשיו קמתי) והוא אמר לי לשנות את השם משתמש בסוף מ@IInzahav ל@015...

זה עבד, שאלתי למה לעזעזל פתאום אתמול ב2 לפנות בוקר אני יצטרך לעשות את השינוי הזה בלי שהם מודיעים לי מראש ולא הייתה לו תשובה...

קצת מעצבן, אבל כמו שאמרתי, זה פעם ראשונה שזה קרה לי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב היום אחרי ששלחתי להם אימייל די מאיים שבו לקט של תגובות של לקוחות מאוכזבים ואמרתי להם שאם אני לא מקבל מהם טלפון ב24 שעות הקרובות אני יפיץ את זה באתרים פורומים וכתובות אימייל ...הגיע הטלפון המהיר ב 9 בבוקר סיפרתי להם את הכל...הציעו לי הצעה שמאוד מאוד קשה לסרב לה וגם הביאו לי מתנה מכובדת ...,הם רצו גם שאני חתום חוזה אמרתי להם אין מצב ,אם יהיו לכם בעיות רבות כמו שהיו לאחרונה אז אני אומר לכם ביי ,אני עדיין לא שוכח את היחס המגעיל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אתמול\היום פעם ראשונה שהייתה לי בעיית ניתוקים עם זהב...

ב2 לפנות בוקר זה התנתק ולא היה מוכן להתחבר:

Invalid username and pass...

הייתי בטוח זה יתקן את עצמו עד הבוקר, אבל לא...

דיברתי איתם עכשיו (עכשיו קמתי) והוא אמר לי לשנות את השם משתמש בסוף מ@IInzahav ל@015...

זה עבד, שאלתי למה לעזעזל פתאום אתמול ב2 לפנות בוקר אני יצטרך לעשות את השינוי הזה בלי שהם מודיעים לי מראש ולא הייתה לו תשובה...

קצת מעצבן, אבל כמו שאמרתי, זה פעם ראשונה שזה קרה לי...

השינוי ל @015 היה בערך לפני שנה כבר. הם שלחו מייל לכל הלקוחות שלהם (רק שיש מספיק שמתעלמים/מוחקים/לא פותחים את התיבה) - ועם הזמן רק הלקוחות האחרונים נשארים על @IInzahav (שעדיין עובד לחלק מהאנשים). אתה לא באמת מצפה מהם להתקשר לכל עשרות אלפי (כמה מאות למעשה) הלקוחות שלהם ולהגיד להם תשנו ל @015, נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השינוי ל @015 היה בערך לפני שנה כבר. הם שלחו מייל לכל הלקוחות שלהם (רק שיש מספיק שמתעלמים/מוחקים/לא פותחים את התיבה) - ועם הזמן רק הלקוחות האחרונים נשארים על @IInzahav (שעדיין עובד לחלק מהאנשים). אתה לא באמת מצפה מהם להתקשר לכל עשרות אלפי (כמה מאות למעשה) הלקוחות שלהם ולהגיד להם תשנו ל @015, נכון?

אני מצפה שכן

בסך הכל זה לשים טלפון עם מזכירה ממוחשבת

והיא כבר עושה תעבודה

מה כל כך קשה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השינוי ל @015 היה בערך לפני שנה כבר. הם שלחו מייל לכל הלקוחות שלהם (רק שיש מספיק שמתעלמים/מוחקים/לא פותחים את התיבה) - ועם הזמן רק הלקוחות האחרונים נשארים על @IInzahav (שעדיין עובד לחלק מהאנשים). אתה לא באמת מצפה מהם להתקשר לכל עשרות אלפי (כמה מאות למעשה) הלקוחות שלהם ולהגיד להם תשנו ל @015, נכון?

אני מנוי אצלהם כבר 7 שנים, פתחתי כל דואר שהם שלחו לי ועשיתי כל מה שהם אמרו בו (לדוגמא שהם עברו לשרתי דואר מאובטחים אז שיניתי את ההגדרות).

אף פעם, אבל אף פעם, לא קיבלתי על זה הודעה!

אני מוכן עכשיו לעשות חיפוש בתיבת דואר ולראות שאין שם כלום...

עשיתי עכשיו חיפוש באימייל ל015

חוץ מכל החשבונות שהם שלחו לי לא קיבלתי כלום על המעבר הזה!

אהה ואם אתה תוהה, יש שם את כל האימיילים מאמצע 2001, חוץ מדואר זבל כמובן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר PeerCache אני יודע שאינטרנט זהב תומכים בזה בemule

Your ISP supports the PeerCache technology, enabling cache downloads!

זה מה הוא רושם לי אבל משום מה הם-באינטרנט זהב כל הזמן מכבים את זה ומחזירים כמה ימים מכבים ומחזירים

מעניין למה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מדהים לשמוע שהם לא השתנו !

אני עבדתי שם לפני איזה 3-4 שנים, בתור מוקדן, זה שאומר לך להשאיר את מספר הטלפון, גם בשירות לקוחות וגם במכירות.

אני חייב לציין שמה שאתה אומר לא חדש לי, הייתי חוטף צעקות בשירות לקוחות מפה ועד להודעה חדשה על זה שהם מחייבים יתר על המידה או על אנשים שמשלמים איטנטרנט ואין להם בכלל מחשב (סיפור מצחיק מעצמו...) או על אנשים שרוצים להתנתק אבל לא מצליחים לתפוס אותם.

מאותו היום שעבדתי שם וראיתי איך העיניין מתנהלים, שבמכירות אסור שטלפון יצלצל מעל 15 שניות (יש מסך ענק שהופך לאדום) ובשירות לקוחות פשוט שמים עליך ז*ן, החלטתי שאני לא ממשיך איתם יותר, וברגע שנגמר לי הדיל איתם (חודש בערך) הלכתי פיזית למישהי מהשרות (דווקא חמודה) והיא נתקה אותי.

הצטרפת ? זהו, חתונה קתולית ! תמות ולא תתנתק מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי יש פה הגזמות

אני מחובר לאינטרנט זהב

ואני מאוד מאושר מהם

אין לי בעיות של ניתוקים או איטיות

התמיכה הטכנית שלהם היא באמת בסיסית ביותר

אבל תמיד אפשר לקבל תומך "בכיר" יותר והוא לרוב יותר מבין מאשר התומכים הרגילים

שיכולים להיות לפעמים עם השכלה של שקית

סה"כ אין לי בעיות

והקטע של לתפוס את השירות לקוחות של ספקיות כשרותים להיתנתק זה לא חדש

ככה היה לי כשהיתנתקתי מנזק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...