ת'רד הפאדיחות! נראה אותכם נפתחים - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ת'רד הפאדיחות! נראה אותכם נפתחים


NOSTREDAMUS

Recommended Posts

ליפני כשנה היית דלוק אל מישהי שממש לא היה אכפת לה מימני (אבל הינו ידידים ואמרתי לה שאני דלוק אליה) אז יום אחד היא שוכבת אל הדשה והראש שלה אל הברכיים של ידיד שלה (כול החברה ישבו שם) ואני לא יחול להתאפק ובא אליה, נשכב לידה אם הראש שלי אל הבטן שלה ואז אני מסובב את הראש ומסתכל לה בעיניים, היא נלחצת ואומרת לי שאני יסתובב, אני אומר OK ואז מסובב את הראש 90 מאלות למעלה ואז קצת יותר מ 90 לכיוון השני! היא נבהלה ורצתה להגיד לי שאני יקום או שהיא תרביץ לי אבל באנגלית אבל כנראה היא לא יודעת איך אומרים לקום באנגלית אז היא אמרה בעיברית וזה הלך כך:

I WILL SPANK YOU AND YOU WILL CUM

באותו רגה אני וכל האחרים שהיו שם (בסביבות ה10 איש) נישפחנו מצחוק ומאז אני מזכיר לא את זה כל פעם שאני רוצה להביח אותה, המסכנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הינה משהוא שקרה לפני כמה שבועות ורק עכשיו נזכרתי בזה, זה לא סיפור שלי אלא סתם הייתי בכיתה מעביר את הזמן אבל חפיף.

אז כמה ילדים הפרעו בישעור ואמר להם לצאת החוצה, אחד יוצא השני לא מסכים ונשאר אז המורה אומר שהוא לא ילמד עד שהוא לא יצא, אנשחנו בסבבה מעבירים את הזמן המורה יושב ומשחק שח מט במחשב שלו, בסוף לכולם כבר נמאס בגלל שיש לנו השנה בגרות והמורה עשה לנו ריגשות אשם, קיצר הילד מסכים לצאת הודות ללחץ של חבריו לכיתה :) ואיך שהוא עוזב את הכיתה המורה קם מהכסא בשביל להרצות לנו אנחנו כולנו שותקים בשביל שלא יתעצבן וילמד אותנו והמורה עדיין קם מהכיסא (הוא כבר סבא לוקח לו זמן) בזמן שהומורה קם וניגש ללוח פתאום אנחנו שומעים קול קטן כזה של נוד...נשמע כמו משרוקית קטנה כזאות ביום אביבי ורענן כול הכתה מתפוצצת מצחוק אף אחד לא מבין מי או מה זה היה...כול הכתה מתחילה להסתכל מי תקע ואז אנחנו ראוים כזה ילד קטן שקט וביישן יוש לו בשקת עם פנים יותר אדומות מעגבניה.

ואז המורה (השרוט הזה) אומר שעד שמי שתקע לא יודע הוא לא מלמד והתיישב חזרה :lol:

זה היה כזה מצחיק. לכול הכיתה היו כבר דמעות מרוב צחוק...

בסדר אנחנו קצת נרגעים מהצחוק ושואלים אותו: " מה נעשה? איך אנחנו נלמד לבגרות??" ואני וחבר שלי שיחקנו צוללות ללפני זה והדף היה על השולחן שלי אז המורה אומר "תבקשו מפליקס שילמד אותכם לשחק צוללות" (משהו כזה אני כבר לא זוכר טוב) עוד הפעם כול הכיתה נשפחה מצחוק (גם אני).

והיינה עוד קטע של המורה שלי לספרות

אני וחבר שלי הפרענו רצח בשיעור ואיך שהוא כול הכיתה נגררה אחריינו ולא למדה או הקשיבה למורה, אז המורה מתעצבנת ואומרת שהיא לא מלמד עד שאני לא יבקש סליחה ( :boid: ) אז כולם בסבבה מתחילים לדבר אחד עם השני (אף אחד לא שם אצלינו על ספרות) וכול השיעור ככה הלך :D עכשיו אתם חושבים להעצמכם מה הפדיחה ??? אז במהלך השיעור הזה היא כול הזמן דיברה על זה שאנחנו ניכשל בבגרות ובלה בלה בלה (ספרות, חופרים) והיא ככה מדבר על עצמה וכול הכיתה לא שמה עליה וממשיך בעניינה כאילו אין מורה, והמורה מממשיכה לדבר על עצמה. אחרי זה יצאנו מהשיעור וירדנו עליה על זה שהיא מדברת ואנחנו לא שמים עליה :)

נ.ב

לא התנצלתי ל*&%)(%& הזאות ואני לא הולך להביא לה חמש עשרה שקל בשביל לקנות חוברת בספרות :flipa:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שהיא מדברת כמו מפגרת ואנחנו לא שמים עליה? (זה קצת פדיחה לא?) כאילו היא לא מפסיקה לדבר גם כשהיא רואה שאנחנו לא שמים עליה

טוב אני לממש יודע סתם סיפור משעשע שאני מספר כול פעם שאני יכול :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חדש חדש, מהיום ב9 ורבע בבוקר ;D:

יושבים בטקס של יום השואה, ופתאום מתפלק לי גז קטן. FAST&SMOOTH, אבל קצת רועש ;D :-[ :lol: ;D

למזלי היה שיר באותו הזמן, אז אף אחד(אני מקווהO_o) חוץ משני חברים שלי שישבו לידי לא שמע(לפחות לא מהכיתה שלי).

ויש לכם בנות יפות בכיתה? אצלנו הן או מטומטמות או פשוט לא יפות :-X

נחכה לתיכון :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי קודם אמרתי לכם שהייתה לי פאדיחה בטקס יום השואה היום הכל הלך חלק ולא קרה כלום חוץ מזה שמיכרופון הגיע לי בקוש לחזה, לא רצה לעלות בגלל איזה ציר שבור ואה כן המיכרופון גם היה מכובה!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא ממש פאדיחה אלא מקרה מוזר שקרה באחד מימות השואה האחרונים, נחיל של יונים וציפורים נכנס לאולם של בית הספר בדיוק איך שהתחילה הצפירה, והחלו להנחית מטענים על התלמידים מלמעלה...כמובן שזה גרם לצרחות איומות של בנות מכוסות בקקי לבן...ולפיזור של הטקס עוד לפני שהתחיל...ותזכרו שכל זה נערך בזמן צפירה... ;D

יש לי פאדיחות ממש מצחיקות, אבל אני לא הולך לספר אותן כאן...אולי בהזדמנות אחרת. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי יש משהו יותר מביך ממצחיק (בה-ר-ב-ה)

ילד שהשם שלו הוא כמו השם שלי הגיע לכיתה לפני כמה ימים, ואני לא רגיל לזה שיש 2 אורן בכיתה כי רק אחד :'(

אז ככה, פתחתי את היום, הגעתי לכיתה והיה צלצול.

אז התיישבתי בכיתה. כעבור כמה דקות המורה מגיעה ומתחילה להקריא שמות.

באותו היום אורן השני לא הגיעה. כל הילדים מתחילים לומר למורה "אורן לא הגיעה!" "אורן לא נמצא"

ואז, אני שם את האצבע המשולשת :boid: מכוונת לראש של המורה, ושם את הצרחה של החיים שלי (יותר חזקה מרעש של מאוורר Delta 60mm) מה? מה לא פה?! איזה זונות מה אתם אומרים למורה שאני לא פה??!?!?

ואז בכיתה יש שקט :-X כמה דקות, שעות, ימים, טוב הבנתם ת'קטע.

אין עליי פשוט אין.

עוד פאדיחה:

אנחנו ככה בכיתה ב' (לפני כמעט עשור :hi:) מתפלחים משיעור (בערך כל הבנים) ספרות,אנחנו עולים על המתקנים בחצר ומשחקים.

ואז אנחנו מטפסים על איזה מגדל שבנוי מצמיגים של טרקטורים (אין, פשוט אין תקציב) ותופסים מקום בקומה הכי גבוהה.

היה איתנו איזה עצלן שלא היה לו כוח לעלות אז הוא נשאר למטה. בא להשתין משהו התפוצצה לי המפוחית (spelling?) :hat: אז התחלתי להשתין למטה. פתאם אני רואה את העצלן שלמטה מתחיל לבכות אבל לא זז (כנראה הוא נהנה) ואני שם לב שבטעות שיחררתי עליו את כל הלחץ!!! (לא הלבן, הצהוב)

בקיצור אחרי זה השעו אותי לכמה ימים (בכיתה ב'???) אבל אל תחשבו, כי אני לא ערס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[move]פאדיחות... בא נראה...[/move]

אז ככה:

אם כבר מדברים על טקסים בטקס של כיתה ז' ההייתי הקריין (לשם שינוי לא טקס יום השואה) ואני לא יודע מה קרה לי אותו יום אבל השטרונגול עמד ולא רצה לרדת (ולמדתי באותה תקופה בפנימייה רק של בנים!)... אני על הבמה במכנסי האלגנט עומד (כפל משמעויות) מול כל השכבות... מיותר לציין את המשך... מאז קיבלתי כמה וכמה כינויים...

בטקס אחר באותה שנה באתי לקרוא למנהל שלנו לעלות לבמה ויצא לי קול של ברווז כמו בפרסומת של הקליק (התחלף לנו הקליק)... שוב צחוקים

עוד אחת מאותה שנה:

במהלך תפילת שמונה-עשרה (למי ממכם שלא התתפללו בחייהם זו התפילה שקטה שבה כולם עומדים בשקט) יצא לי פליצה ממש רועשת הרגשתי שהאולם רועד... כ-ו-ל-ם התפקעו מצחוק ושזה אסור אגב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי פאדיחה קטנה , מבינים אותה יותר טוב בדיבור מאשר בכתב , אבל חפיף .

נדמה שזה היה בכיתה ה' , נתנו ל-5 ילדים דפים וכל אחד צריך לקרוא קטע קצר מול כל הביה"ס .

אני , הייתי די ישנוני , היה כתוב לפני בדף עין גדי , ואני הגיתי את גדי כמו שם החיה במקום שם המקום ::) , לא צריך להוסיף וכמובן כל הביה"ס צחק :) .

היו לי עוד כמה פאדיחות קטנות בכיתה כאשר קולי השתנה , היה לי קול ציפציף כזה , בכיתה ח' הוא התחיל להשתנות לקול עמוק ( עד כיתה ט' לא היה לי באסים וכמו תיאורי של בן דודי נשמעתי כאילו עישנתי 60 סיגריות :P ) , המורה לספרות נתנה לי לקרוא קטע מסיפור בספר עם עוד שתי ילדים מהכיתה , ואני קיבלתי את החלק הכי ארוך , יותר נכון אני 3 דפים והם שתי שורות ביחד , באמצע הקטע פתאום הקול שלי משתנה לקול של חתול שדרכו עליו לשנייה ( הכיתה צחקה , כרגיל ) , בהמשך היה לי עוד כמה קטעים כאלה , וחברי שישב לידי צחק נונסטופ , כאשר הפרצוף שלו מולי , בעמוד השני ככה היה רשום "אתה חושב שאני מתאונן?" , וחבר שלי מתחיל להתפקע מצחוק , אני מצליח להתאפק , אבל המילה מופיעה כבר חמישה משפטים רצופים ואני מתחיל להתפקע מצחוק בשיעור , אפילו המורה צחקה ,

הפסקתי להתפקע מצחוק רק שחברי יצא מן הכיתה .

לא הכי חזק , אבל השתדלתי :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

לא קרה לי, אבל לאח שלי:

שמתי בצהריים של איזה יום חם אחד לפני שבוע קולה בפריזר, כדי שתתקרר יותר מהר, אבל שכחתי להוציא אותה. אז אח שלי בערב של אותו יום הוציא אותה, פתח, וזרם אדיר של קולה\קרח ניתז לו ישר אל הפרצוף בכח אדיר! מהפרצוף שלו בריקושט זה פגע בתקרה!

זה היה כזה קורע! אני ליד המחשב, ופתאום אני שומע את אח שלי נקרע מצחוק במטבח, אני מגיע, ורואה את התקרה מפוצצת בקרח! אין אין! ותקלטו, שכל הקרח פגע קודם בפרצוף שלו ומהפרצוף הלך לתקרה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...