VIA משחררת את הDualGFX, טכנ' שמאפשרת עיבוד מקבילי ע"י שימוש בשני כ. מסך - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

VIA משחררת את הDualGFX, טכנ' שמאפשרת עיבוד מקבילי ע"י שימוש בשני כ. מסך


DOGMA

Recommended Posts

ובשונה מהSLI של (3Dfx  :smile1:)nVIDIDA הdualGFX מאפשר חיבור מקבילים של כל כרטיס, מכל יצרנית, גם של ATi

http://www.hkepc.com/hwdb/k8t890driversli-1.htm

גרסאה מתורגמת:

http://www.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.hkepc.com%2Fhwdb%2Fk8t890driversli-1.htm&langpair=zh-CN%7Cen&hl=en&ie=UTF8

אם הלינק לא עובד תשתמשו במתרגם של אלטה-וויסטה, http://babelfish.altavista.com/ תתרגמו מסינית מופשטת לאנגלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק איך זה עובד? כמו שיש שני ואז כל תראד מקבל מעבד אז כל דמות או חלק מהמסך מקבל הכרטיס או בדרך אחרת ?

וגם ראיתי שבניגוד לנוודיה שמחלקים את האפיק של 16X ל שניים של 8X הם לא מחלקים אלא שאחד מקבל 16X והשני 4X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה- מפצל את העומס לשתיים, כל כ.מ אחראי על חלק אחד של המסך, אבל אם שני הכרטיסים שונים אז חצי מסך יקרטע והחצי השני לא?   :screwy:

בטוח שהם עלו על  משהו אחר, נחכה ונראה.

הSLI לא בדיוק עובד ככה, המצב שאתה מתאר הוא מצב SFR או Split Frame Rendering, הדבר הזה הוא דיי בעייתי כיוון שהוא דורש Frame Buffer משותף, משהו שהוא איננו זמין במיוחד בקנפיגורציה הקיימת, לכן יש בלנדינג נוסף לפיירם באפרס של שני הכרטיסים. הדבר הזה יוצר מספר לא קטן של בעיות בפנקציות מסויימות של הAPI, בעקר כאשר מדובר בD3D. בנוסף יש עוד מצב לSLI שנקרא AFR או Alternate frame rendering במצב הזה כל כרטיס מרנדר פריים אחד בשלמותו, בזמן שהכרטיס השני מרנדר את הפריים הבא, כלומר, פריים 1 לGPU1 פריים 2 לGPU2 פריים 3 לGPU1 וכן הלאה. הדבר הזה פותר הרבה מהבעיות של הSFR והוא המצב האידיאלי לרוב המשחקים כיום, אך הוא מציג שיפור קטן יותר בביצועים ממצב SFR. בנוסף יש מצבים שהם שילוב של שני המצבים האלה, אך הם זקוקים לשיתוף פעלה מצד התוכנה ולכן לא זמינים במיוחד.

הX800 בכלל יכול לעבוד במקביל עם כרטיס אחר או שרק 'כעיקרון' ניתן לחבר שתי מכל הסוגים?

כל הליבות של ATi הכל מהR300 תומכות בריבוי ליבות(multi chip), עד 256 ליבות בעיבוד מקבילי.

נדמה לי שלא כיוון שאז יהיה לך שני שונים

מה הקשר? מערכות הפעלה כיום תומכות ביותר מכרטיס מסך אחד, אתה יכול להתקין מספר כרטיסי מסך PCI וכל אחד מהם יעבוד כמו גדול, בנוסף אתה יכול להתקין שני כרטיסי מסך PCIe על לוח עם אפיקי PCIe x16 ולהשתמש בשניהם, ללא SLI או כל צורה אחרת לעיבוד מקבילי. ההפיך הSLI של מונע ממערכת ההפעלה לזהות את הכרטיס השני, הOS והAPI מודעים רק לכרטיס אחד, ויחיד. הSLI של VIA יתמוך בשני מסוגים שונים, בדיוק כמו הALX של Alineware שמפעיל 6800U וX800XTPE עם עיבוד מקבילי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עיבוד מקבילי ע"י שימוש בשני כרטיסי מסך איננו נתמך ע"י מערכת ההפעלה או ע"י הAPIים הגראפיים שמשמים למשחקים.

לכן כדי לאפשר עיבוד מקבילי צריך להשתמש בפתרונות חומרתיים/תוכנתיים אחרים. הSLI של מבוסס רבות על הRampage SLI של 3Dfx, לקונפיגורציה הבסיסית הוסף מצב של AFR(להסבר ראה את התגובה הקודמת שלי) כדי לפצות על בעיות נוספות שנוצרו בשל התקדמותם של הAPIים. הSLI של נבידיה מבוסס על אפיק פיסי שמחבר את שני הכרטיסים, ופתרון תוכנתי שמסופק ע"י הדרייברים. הפתרון של VIA מבוסס על אפיק פיסי שמובנה לתוך הלוח ופתרון תוכנית שמסופק ע"י הדרייברים של ערכת השבבים. הפתרון של AlineWare מבוסס על כרטיס נוסף שמחבר את האותות של שני הכרטיסים ותוכנה מיוחדת שלהם. חלק מהפתרונות פחות תלותיים בגורמים מסויימים ולכן פתוחים יותר לערבוב, הSLI של היא קונפיגורציה מאוד תלותית בASIC של הכרטיס, ואינה אפילו מאפשרת חיבור של כרטיסים מיצרנים שונים, וכמון שחיבור כרטיסים מדגמים אחרים גם אינו אפשרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...