30% מהנוער יעשה הכל כדי להתחמק מקרבי" - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

30% מהנוער יעשה הכל כדי להתחמק מקרבי"


Rule The Pc

Recommended Posts

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

פרופיל מורכב אך ורק מבריאות!

בקשר לכותרת RULE סתכל על חצי הכוס המלאה 70% היו מוכנים ללכת לקרבי שזה אחוז עצום.

הצבא עושה עם אנשים מה שנראה לו, בדרך כלל הוא שולח את האנשים למה שהוא צריך.

אח שלך מאיזושהי סיבה לא התאים להם למקומות שהזכרת אני לא יודע למה אולי באמת הם טעו במקרה הזה אבל יש להם שיקולים שאני ואתה לא יודעים עליהם אז למה לשבור תראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גינימן, עם כל הכבוד לניסיון החיים שלך, והבקיאות שלך בצבא - זה מאוד קל לך, ילד בן 13, לשבת פה ולהרצות לנו על שירות קרבי/עורפי, לך יש עוד איזה 5 שנים, וגם ככה אתה לא נראה לי ממש גאון גדול בעניינים של , לפי ההודעות שלך אני רואה שכבר תוך שנתיים אתה תתקפל ותמות מפחד שלא יקחו אותך לקרבי, מה שבטוח גם לא יקרה, כי כפי שאמרת - אתה "יחסית" חכם. סחטיין עלקום, אבל אל תטיף לנו מוסר בדברים שאתה לא מבין בהם.

בכל מקרה, אני לא ממש צריך (למזלי) להתעסק בקטע של קרבי/לא קרבי בגלל שעברתי ניתוח גב ואין לי פרופיל לקרבי - גם אם מאוד הייתי רוצה, לא היו לוקחים אותי.. בעצם המצב שלי הוא כזה שאם אני אפילו רק אומר שלא ממש בא לי על הצבא אז הם אומרים לי פשוט לך הביתה ואני לא שומע מהם יותר, כי יש לי "קייס". בכל מקרה אבל, בהנחה שהיה לי פרופיל 97 הייתי עושה את כל מה שביכולתי כדי לא להגיע לשירות קרבי בשטחים, כיוון שאני מסרב מבחינה אידאולוגית לתמוך בעניין הזה. וכן, אני יודע שיגיע גל של תגובות אחרי ההתבטאות הזו, אבל זו הדעה שלי - אני חושב שזה טעות להשפיל ולדכאות עם בצורה מכוערת שכזו, ביחוד כשזה רק חוזר לנו בחזרה בפרצוף. זה לא שאני לא רוצה להתעסק בכביסה המלוכלכת, זה הרבה יותר מזה. ובהנחה שהיה לי פרו' 97, אז גם הייתי מוכן לשבת בכלא בגלל הדעות האלו, רק כדי לסרב שירות קרבי.

יומטוף!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בעד הגישה בעיקרון של אם הצבא רוצה אותי במשהו קרבי שיקח אותי אבל זובי שאני אקרע את התחת שלי בשביל להיות בכושר בשביל זה

תראה ...יש משהו בדברייך ... אבל הצבא יעיף אותך אם לא תהיה בכושר ...

ואם כולם בקרבי היו כמוך , לא הייתה לנו מדינה ... :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצבא לא יעיף אותך ולא בתיך יש עשרות פדלעות שאחרי שניכנסו לצבא ניכנסו גם לכושר מה נראה לך שאתה יושב חצי שנה מינימום מגרד תביצים נותנים לך נשק ואומרים לך צא לעזה לפני זה אתה עובר טירונות שכוללת בטח גם אימוני ומה שאתה לא רוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולצד הפסימיות - צה"ל: עוד עלייה במוטיבציה לשרת בקרבי.

חבר'ה, בואו לא נרד לפסים אישיים, וגם נשמור על נושא הדיון (ואם צריך או לא צריך לפני הגיוס זה לא ממש הנושא פה), בסדר?

תשמרו על דיון מכובד ותרבותי בבקשה. זה נושא חשוב, חבל שהוא יתדרדר לשטויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברצוני לחזק את דבריו של טופ-גאן, לקח לי את המילים מהפה, ולהוסיף...

...האמת, אם עכשיו היו נותנים לי הצעה לחזור לצבא, הייתי הולכת בכיף, גם לקרבי, רק שאני בת יחידה ואף אחד לא היה חותם לי. אבל מה שמעניין אותי לדעת זה, למה דווקא אתה גילי, מפרסם את הנתון (השקרי) הזה, כשאתה עצמך מחפש תירוץ להתחמק מגיוס... וזה דווקא אנשים שכל כך פוחדים שיחלקו את המדינה, שימסרו שטחים, שיחלקו את ירושליים... אתם כל כך רוצים להחזיק בשטחים האלו אבל אינכם רוצים לשמור עליהם - למה שמישהו יעשה זאת בשבילכם? זה בשביל כולם המדינה.

גיוס לכל, גם לטרול!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת, הנתון היותר עצוב הוא ש30% היו עוזבים את הארץ אם היו יכולים,

(לא יודע אם אלה אותם 30%, אבל זה חמור פי כמה).

בהתחשב במצב של המדינה שלנו אני לא רואה איך הנתון הזה כל כך עצוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעשות אני אלך לעתודה רק כדי שלא ישלחו אותי לקרבי... תאמינו לי אני בן 13 אהיה השנה ושיעור אני הכי שונא למה אני צריך לקרוע תתחת ובקרבי בכלל אני אמות גם בלי שנצא למלחמה...

בגיל 13 אתה חושב על הצבא? שיהיה.

שיעור זה חרטא. אם אתה צריך לקרוע תתחת בשיעורי , כדאי שתתחיל לעשות ולהכנס לכושר לא בשביל הצבא אלא בשביל עצמך. אתה במצב מאד קשה כנראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...