HOT מציגה: טלוויזיה עפ"י דרישה - עמוד 3 - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

HOT מציגה: טלוויזיה עפ"י דרישה


darkman

Recommended Posts

  • תגובות 53
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

מה זה משנה כל הטלויזיה לפי דרישה אם זה השידורים של HOT...

אני למזלי אין לי HOT בבית אבל אצל מספר חברים יש HOT וזה ממש זוועה.. ממירים שווים לתחת. תוכניות משעממות ביותר.. אני לא אומר שYES הם מעולים אבל הם שמים את HOT בכיס הקטן..

כולם חשבו שכל החברות הכבלים התחברו זה ישנה משהו. אבל חוץ משם הכל אותו חרא. ושירות הלקוחות של HOT אלוהים ישמור.... חבר שלי רצה להשוות בין YES לHOT במחירים בשביל לבחור מה לקחת. בYES נתנו את המידע בלי שום בעיה. בHOT הייתי צריך לריב עם הבחור בגלל שהוא רצה מספר טלפון של החבר ושהחבר יזדהה. והנציג התחיל להעביר אותי ממקום למקום עד שפשוט אמר לי לא. הפסד שלהם רווח של החבר שלי שהתחבר לYES..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב להודות שמבחינת הממשק של הוא בהחלט זוועה, אי אפשר לחפש תוכניות בקלות וכדי להכנס לפירוט התוכניות צריך ללחוץ על TV GUIDE ומשם הלאה לערוץ המבוקש. זה פשוט זוועה ואיטי ומעצבן, ב-YES זה הרבה יותר נוח, אני חייב להודות.

דבר נוסף, מדוע אי אפשר לצפות בתוכנית וע"י לחיצת כפתר להגיע ל-MENU דרכו אפשר יהיה לחפש את התוכנית בערוצים נוספים באותו השבוע או שהממיר יבצע בשבילי חיפוש של התוכנית ויתריע בפני כשהיא משודרת? אני מקווה מאוד שזה יגיע עם ה-TIVO, כי לפי מיטב זכרוני בשביל זה המציאו פחות או יותר את ה-TIVO. בין היתר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאחד שהיה מחובר גם להוט (לשעבר ערוצי זהב, אצלנו) גם ליס פעמיים אני חייב לציין שאכן מבחינה טכנולוגית, מהירות התגובה של הממיר וגם אולי קצת איכות תמונה, יס לוקחים, אבל בתוכן, הכל אותו דבר בדיוק. הסרטים הם אותם , התוכניות הן אותן תוכניות (למעט הערוצים המיוחדים של יס, אבל לדעתי הם שווים לתחת, כאילו.. מה יש על אגו וביפ?!).

התוכן, בקיצור, אותו הדבר.

ואכן הזפזופ זה משהו נוראי.. אולי הם מנסים לגמול אותנו מזפזפת :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לטעמי ערוצי הסרטים של יס הרבה יותר איכותיים,והייתי מחובר תקופה מכובדת לשניהם.

זה פשוט סיוט לעבוד עם הממשק של ,לוקח לו המון המון זמן,לדוגמא אתה יכול ללכת לשתות קפה ולחזור עד שאתה תראה בTV Guide פירוט על תוכנית יומיים קדימה מהיום שאתה נמצא בו.

ביולי אוגוסט החליפו לנו שלוש פעמים ממירים,בפעם השלישית זה כבר היה מעצבן והחלטתי לפרק את הממיר,ראיתי שהקבלים שם פשוט היו מפוצצים...ועוד כמה נגדים וכאלו פשוט נמסו.

אמרתי לטכנאי שבא לתת לנו אחד חדש שהם יכולים למכור את הממירים שלהם בתור עציצים,לא יותר.

לצערי,הוא הסכים איתי.

לדעתי זאת בעיה בממירים,בעוד שהממיר של יס עבר אין סוף שיפורים מאז שהיא נכנסה (לפחות חיצונית,אני מניח שגם פנימית) הממירים של נשארו בדיוק אותו הזבל.

לשמחתי,עברנו כרגע לYES :ylsuper:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לטעמי ערוצי הסרטים של יס הרבה יותר איכותיים,והייתי מחובר תקופה מכובדת לשניהם.

אותם - לפחות מהמיתוג החדש של ערוצי הסרטים של הכבלים.

בכל מקרה - אתה כנראה מתעלם ממה שרשמתי לעיל, בקשר לערוץ החזור ומהעומס על המערכת, מה שלא קיים בלווין מבחינת תוכן אינטראקטיבי - עובדתית.

לא קריטי בכל אופן חח - בעיקר שאתה מרוצה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה זה "אתם" ?

אני מחשיב חוסר אינטראקטיב לשירות נחות, מה העניין ? אתה מסכים שאתה צריך או לשלם כסף לבזק שהממיר יחיג לבזק כדי להזמין סרט או להתקשר לנציג שירות כדי להזמין את הסרט ולשלם עמלה של 3 שקלים .

הכל יחסי, לי לא מפריע המעבר האיטי בין הערוצים כמו שלך לא מפריע החוסר אינטראקטיב (כנראה אתה גם לא יודע מה זה ומה היתרונות של זה)

שוב פעם - זה סובייקטיבי ואישי.

אני לא מסכים איתך, אבל זה לא משנה ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל,לא אמרתי 'אתם' אלא 'שלכם' בתור אחד שמנסה להגן על HOT מכל משמר.

בYes עד כמה שאני יודע יש אותו שירות אינטראקטיבי,בדיוק כמו של מתב.

ולא,אני לא מתכתב עם אנשים בשלט של 5 כפתורים,אף אחד לא יגאל אותי מהמקלדת והעכבר.

מבחינת הזמנת ,משחקים מזג אוויר אסטרולוגיה וכל אלו יש להם בדיוק אותם שירותים,למרות שאני לא בקיא כ'כ בתחום הזה.

אם יש באמת משהו שהערוצי אסטרולוגיה,מזג אוויר וכל האינטרקטיב (בגרוש אם יורשה לציין) חשובים לו אני יוריד בפניו את הכובע ויומר לו Get A life!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל,לא אמרתי 'אתם' אלא 'שלכם' בתור אחד שמנסה להגן על HOT מכל משמר.

אם אתה שם לב אתה הרבה יותר קיצוני בתגובותך ומגן על חברה מסחרית בדם ובאש  :s07:

אתה פשוט אנטי, זה הכל , אתה מתעלם מהדברים שאני אומר ומגיב למה שנוח לך להגיב עליו.

בYes עד כמה שאני יודע יש אותו שירות אינטראקטיבי,בדיוק כמו של מתב.

שמעת על משחקים ממיר נגד ממיר ? שמעת על האפשרות להזמין דרך השלט בלי צורך בבזק ?

ולא,אני לא מתכתב עם אנשים בשלט של 5 כפתורים,אף אחד לא יגאל אותי מהמקלדת והעכבר.

אף אחד לא אמר שאתה או מישהו מפה מתכתב - אבל תופתע לשמוע כמה אנשים משתמשים בשירות.

מבחינת הזמנת ,משחקים מזג אוויר אסטרולוגיה וכל אלו יש להם בדיוק אותם שירותים,למרות שאני לא בקיא כ'כ בתחום הזה.

אתה באמת לא יודע מה זה ערוץ חזור ... עזוב, לא חשוב  ;D

בסופו של דבר - אתה לא מכיר את המוצר האינטראקטיבי של הכבלים, שהשתנה והשתדרג בשנה האחרונה, אז למה לדבר על זה ?

אני עובד בHOT, אני פשוט גם לקוח מרוצה ואני מכיר את הYES ונהנה מהשידורים שהם אכן באיכות גבוהה יותר טיפה(טכנית), ויש שם תוכניות טובות , בעיקר בYes+ - ערוץ איכותי מאוד :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שהפריע לנו באמת בכבלים זה לא כול העניין של האיטיות והתוכן(גם זה אבל זה לא מה שגרם לנו לעבור), מה שבאמת הפריע ועיצבן את אבא שלי עד לשבירת שולחן כמעט הוא הטלפנים והטלפניות, אותם אנשים שמתקשרים אלייך מחברים אותך לחבילות בלי שאתה מבקש ומחייבים אותך עליהם זה פשוט לא יאומן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שהפריע לנו באמת בכבלים זה לא כול העניין של האיטיות והתוכן(גם זה אבל זה לא מה שגרם לנו לעבור), מה שבאמת הפריע ועיצבן את אבא שלי עד לשבירת שולחן כמעט הוא הטלפנים והטלפניות, אותם אנשים שמתקשרים אלייך מחברים אותך לחבילות בלי שאתה מבקש ומחייבים אותך עליהם זה פשוט לא יאומן.

אני אותו טלפן , בשירות לקוחות, ובוא אני יגיד לך משהו - רק מכירות מתקשרים לאנשים שעוד לא מחוברים - וזה שאתם לא שמתם לב שנגמר המבצע ואתם מחוייבים בתעריף מלא (וזה על אחריות הלקוח לדרוש - ובצדק) או שאחיך או אחותך הזמינו ערוצים דרך השלט ונהנו מהם, זה לא אשמת הכבלים או מישהו אחר, בשביל זה אפשר לעקוב ולעשות חסימה, אף אחד לא מצרף ערוצים סתם ככה . עובדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נגמר לנו המבצע והיינו מחוברים חודשיים בלי תעריף מלא וחוייבנו רק על החבילות שביקשנו הכול היה טוב ויפה אבל איזה טלפן התקשר אלינו ואמר "מגיע לכם החבילה הזאת והזאת" מה אתה היית מבין מזה כשמישהו אומר לך "מגיע לכם..." אמא שלי בתמימותה אמרה בסדר ובום 300 שקל כמעט בסוף החודש על .

צודק אולי לא כול הטלפנים משתמשים בכאלה ביטויים מבלבלים, אבל זה מה שקרה לנו ולפני זה התקשרו אלינו עוד הרבה טלפנים אחרים ושאלו אם אנחנו רוצים להתחבר לחבילה הזאת והזאת אז הם הזכירו את עניין התשלום.

ביס זה לא קורה לא מתקשרים אלינו כול חודש ובודקים איזה עוד חבילה אפשר לדחוף לכם ולהרוויח עוד כסף אני חושב שככה זה טוב אם אני ירצה אני יוסיף חבילה.

ועזוב אחי אתה בסדר אני לא מאמין שאתה מנייאק רק בשבילך הייתי עובר לכבלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח ת'מצחיק, אני לא רוצה שבשבילי תעבור לכלבים, לא משנה איפה אתה בוחר להיות מנוי חח, אני לא מייצג את הכבלים, אני עובד שם לפרנסתי בלבד, אבל הבנתי את כוונתך, תודה !  :xyxthumbs:

דרך אגב , לא מוציאים שיחות כדי למכור ערוצים בודדים או חבילות, יש חברות שעובדות עם הכבלים וגם יס, כמו טלאול שעובדת עם כל חברות התקשורת בארץ , ולדודגמא כשהכבלים והלווין קיבלו רשיון שני לשדר את פלייבוי אז בוצעו שיחות יוצאות כדי לשווק את הערוץ במחיר היכרות של 50 % ולאחר מכן מחירון, אבל זה מקרה יחידי ואחרון שאני זוכר שיצאו שיחות יזומות בשביל ערוץ או חבילה.

בכל מקרה - זה חלק מהתפקיד לחשוף למוצר, כשאתה מתקשר לקבל שירות מכל סוג שהוא הנציג , בכל חברה, יציע לך להשתמש בערך המוסף שהחברה יכולה לספק, ערוץ חדש מסויים בתשלום או לא בתשלום, או אפשרות לשדרג לחבילה כזו או אחרת במחיר נמוך, אני דווקא לא חושב שזה רע, ומקבלים על זה תמלוגים כדרך אגב, אם מוכרים אחוז מסויים(לא ניכנס למספרים כי זה מסובך חח ).

אני יביא לך דוגמא - יש בכבלים ערוץ חדש , קוראים לו לולי, הוא לתינוקות, והוא בחינם, אם אני שומע ברקע תינוק, אז אני מפנה את תשומת של האמא ( או האבא חח) לערוץ, לראות, לבדוק, אולי הם ירכשו את המוצר הזה אחר כך - זה בדיוק כמו שאתה יוצא מהסופר והמוכרת אומרת "אתה מגיע שוקולדה ב5 שקל רצה " ?

ערב טוב  :yelclap::xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים בואו אני אגלה לכם את מילת הקסם של חברות הכבלים/לויין

"אני רוצה להתנתק"

תאמינו או לא

ה"מילה" הזאת עושה קסמים

כל מי שרוצים לדבר איתו רץ לדבר, הזמן להמתנה מתקצר

חבילות נהיות יותר זולות

אחלה של "מילה"

תנסו ותראו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...