חייל צעצוע - עמוד 8 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חייל צעצוע


Merrymoon

Recommended Posts

אלוהים, לנסות לדבר עם הבנאדם הזה זה כמו לדפוק ת'ראש בקיר.

ולקח רק 11 עמודים להבין את זה...

מהפוסט הראשון של המיקרוב (ומהתנסויות קודמות איתו) היה אפשר להבין עם מי יש עסק.

דריה, שגיא, דן, liiight, DXT והשאר - עזבו. חבל על הזמן שלכם, של מי שיקרא ועל החשמל שיתבזבז בתגובות ל"שולט המחשבים" שלנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 146
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

האמת אין לי מושג איפה להתחיל ...

מה כבר אפשר להגיד שלא אמרו...

פיסי , דבר ראשון ? בן כמה אתה ? אני מניח שיש לך עוד 3-4 שנים טובות לפני הגיוס לפחות לפי הרמה של התגובות שלך .. למה לשלול משהוא כל כך מהר ? אין לך מושג כמו אתה הולך להשתנות עד הגיוס.

ומה זה התירוץ המפגר הזה של "אני לא הולך לצבא כי אני יודע שאני לא יועיל שם" .. מאיפה אתה יודע איפה הצבא יזרוק אותך ? ראיתי אנשים גאונים למופת נזרקים כאפסנאים במז"י וראיתי אדיוטים גמורים מגיעיים ל8200 ...

אם אתה לא רוצה לשרת אז פשוט תגיד תאמת ותפסיק לזיין תשכל כמו ילדה בת 7 .

אתה חיי במדינה הזאת לא ? לא כואב לך על חיילים שמתים יום יום בשביל שאתה תוכל לחיות בשלום ? בשביל להגן על ההתנחלויות שאתה כל כך אוהב ?

אז מה אם אתה לא תיהיה קרבי ? זה אומר שאתה לא מועיל ?

חבר שלי פרק חוליה בגב בתאונת גלישת רוח , התנדב לאחר מאבקים של חודשים עם הצבא על פרופיל 45 , בסוך נדפק כקצין לוגיסטיקה של מילואים או משהוא במז"י עם קב"א 54 , כן חרא לו שם , כן הוא מרגיש מיותר , אז זה מה שהצבא היה צריך באותו זמן וזה מה שהוא יעשה בין אם טוב לו או לא כי זו חלק מהמחויבות שלו כאזרח במדינה , זה שהוא לא יכול לתרום כבר לא תלוי בו .. הוא עושה את שלו כמיטב יכולתו.

אז חלאס כבר להיות ילד קטן ומפונק שחושב שהוא צריך לקבל הכל על מגש של כסף .. תסתכל טוב טוב מסביבך על כל האנשים שבדיוק כמוך לא מרוצים מהצבא ואוכלים חרא יום יום במשך שלוש שנים כדי שאתה והקרובים לך יוכלו לחיות בשלווה , AND RECOGNIZE

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל היו מקרים שחיילים סיכלו פיגועים. לעומת זאת בפיגוע ירי בת"מ בת"א היו קצינים חמושים באקדחים והם... רצו להתחבא בשירותים. קרא ב"מערכות" את הסיפור המלא בכתבה "אל תתנו להם רובים".

אז יאללה, גם להם לא תיתן , ואח"כ למה אנחנו צריכים מדים? למה הרשמיות? זה סתם. שכולם יבואו בפיג'מות.

אני חושבת שלוקחים את הנשק לאנשים הלא נכונים. וגם אם מדובר שלא בלמנוע פח"ע, אלא בלמנוע פשע? או תקיפה של החייל? מה? הוא יעמוד שם ישפריץ גז מדמיע לכל כיוון ויצעק "וואכף וואל'אנא בתחת"???

קודם כל שלום, החגים עברו ואני חוזר לפורום (כמובטח בפרופיל...)

אני לא קראתי את כל העמודים אבל אני תומך בהודעה הזו של דריה: כל חייל הוא נציג רישמי של המינה- לכן הוא מטרה מועדפת על כל מי שרוצה לפגוע במדינה, לכן הוא זקוק לנשק, גם להרטעה וגם להגנה פיסית. אני רק חושב שנשק צריך לתת רק אחרי בדיקה פסיכולוגית של החייל, כדי שהוא לא יסכן אחרים ויבין את המשמעות של זה שיש לו ושיש לו אחריות כבדה על הכתפיים. אני עברתי טירונות הקיץ (היום ההשבעה ;D... בבט"ר ניצנים- שוק שנמצא בתוך חור מסריח, המכיל 9 בתי זו**ת, אחד לכל פלוגה...) והיו אצלנו חבר'ה שפשוט הכניסו מחסנית לנשק, טענו אותו וכיונו על המפקדות כי נמאס להם מהז***י מוח שלהן, העונש שחלק מהם קיבלו הייה שעות ביציאה! ואפילו לא לקחו להם את הנשק! אנשים כאלה לא אמורים להחזיק ומכאלה צריך לקחת אותו, לא מחיילים אחראיים ושפויים, גם אם הם ג'ובניקים!

ודריה, אהבתי את הרעיון שלך לחייל בלי במצוקה ;D ;D ;D זה אשכרה הדבר הכי נכון שאפשר לעשות בסיטואציה כזו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"השבעה" של טירונות 02 זה הדבר הכי מצחיק שיש ::)

והיו אצלנו חבר'ה שפשוט הכניסו מחסנית לנשק, טענו אותו וכיונו על המפקדות כי נמאס להם מהז***י מוח שלהן

זה לא משהו מיוחד - זה בכל מחזור טירונות....אני עשיתי טירונות כל"צ + נהגים - האוכוסיה הכי גרועה בצה"ל בערך...כשכולם בטוחים שהם יהיו נהגי בוס אבל לבסוף כולם נהגי תובלה :P - לא מעט החניסו מחסנית וטענו ...חושבים שזה משחק - אסור לתת לחייל ללא בדיקה פסיכולוגית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לנו כמה מאבטחים בבסיס שהייתי בו, מתנהגים כמו בבונים ופעם הערתי להם, הם צ'ונגים, ירוקים לגמרי, ואני כבר הייתי פז"מניקית אז אחד ממש חולה נפש יצא עליי, כיוון אליי , ניסה להכות אותי עם הקת, איים עליי, לא יצא לו כלום מזה אבל אחרי שיחה עם המפקד שלו (שהייתי איתו ביחסים ממש טובים) הוא פשוט רדף אחרי בבסיס וביקש סליחה. ::)

צרייך לראות למי נותנים ולמי לוקחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]anybody who wants a weapon should be able to get one, assuming he or she qualifies for it, and I'm not just talking about soldiers. a weapon should be used for self (or the general public) protection, and lets be honest you can't count on the police and the army to stop every lawbreaker and terrorist. a person should be able to protect himself, and by taking away their weapons or the right to bare arms, in case of civilians, they are taking away the possibility of defanding themself and their country. yes, there are people that shouldn't get a weapon even if they want to, and people that risk more people with their weapon than they can possibly protect, but that doesn't mean you should take away the weapons from everyone. what we need is a better screening of who should get a weapon and who shouldn't. even though I don't play a combat role, I know how to use my weapon well and hope that in case of an emergency I will have a weapon with me so I could step in and hopfully resolve the situation in the best way possible.

a word to Rule the , every soldier is importent, and you know what, some non combatent soldiers are even more important than combatent soldiers. some soldiers knows stuff that can send Israel into a war, the majority of them are non combatent soldier in many branches of the army, namely inteligence. and that makes them much more important and valuable than a combatent soldier.

I hope that when your time comes you will realise how important it is to draft and not just for the army and the country, but also for you. is the army fun? no it's not. was school fun? wasn't either, but I wouldn't give that one up either, because then I would be an illiterate motherfucker that doesn't know shit. the same goes for the army, it will teach you things about life you would have never learn in any other way. you need to make the best of everything you get, in my job I've learnt (and keep learning) about equipment and have been sent to courses (including one at binat that would have normaly cost me 3000 nis) that will surly help me in my carer.

edit: wow that's a long post, better make it reader friendly, done.[/ltr]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[ltr]not really. not everyone and the tests are so lame that even a psychopath can pass them.[/ltr]

טוב, אולי "כל אחד" זה קצת מוגזם, but the fact remains - אפשר, וזה לא כ"כ מסובך, להוציא רשיון בישראל.

נכון, אי אפשר לקנות אותו בסופרמרקט חופשי כמו בארה"ב, אבל זה דווקא לטובה, לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...