סיפורים,דעות ושמועות על ספקי האינטרנט בישראל - סקר שוק - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורים,דעות ושמועות על ספקי האינטרנט בישראל - סקר שוק


nice

Recommended Posts

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לאחר המסקנות שהסקתי מיהרתי לאתרי הספקיות המובילות ובדקתי את מהירות התגובה בשירות הלקוחות והתמיכה הטכנית.

השעה: חמש אחר הצהריים (ולא דקה אחת יותר) הספקית: בינלאומי מהירות התגובה בשירות הלקוחות: 3 שניות מהירות תגובה בתמיכה הטכנית: 10 שניות.

איכות השירות התמיכה הטכנית: בינונית עד גבוהה.

השעה: חמש וחמש דקות אחר הצהריים הספקית: 012 מהירות התגובה בשירות לקוחות: לא נמצא מספר שירות לקוחות באתר מהירות תגובה בתמיכה הטכנית:

2 וחצי דקות .

השעה: חמש וחמש עשרה דקות הספקית: 013 מהירות התגובה בשירות לקוחות : שניות ספורות מהירות תגובה בתמיכה הטכנית: שניות ספורות

השעה: חמש ועשרים דקות הספקית אקטקום מהירות התגובה בשירות לקוחות: 5 דקות (ללקוחות פרטיים) מהירות תגובה בתמיכה הטכנית: דקה

זהו.

הסקירה הבאה תהיה בשעות הלילה כדי לבדוק האם התמיכה הטכנית היא אכן מהירה טובה 24 שעות ביממה.

נ.ב.

בזק בינלאומי הודיעו שבעית האיטיות ברשת תיפתר בשבועות הקרובים כאשר יוסיפו עוד "קווים" (אני חושב שהוא התכוון שירחיבו את רוחב הפס לגולש).

נ.ב.א.

לאקטקום יש ממש נחמדה בהמתנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח - בקשר לבזק בינלאומי

התשובה שלהם אומרת - הלקוחות שלנו יסבלו מתקלות וימשיכו להיות מחוייבים במחיר מלא חרף התקלות שלנו - .

...את המסקנות ניתן להסיק לבד

בחיים אל תצטרפו לנזק

שירות חראאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני לא אפרט איך אבל הם חראות פשוט

אינטרנט איטיייייייי אני ב2 מגה וזה כמו 750 של ברק

למרות שהם אומרים שיש להם פס פי שתיים מכל שאר הספקים

אפילו אמרתי להם שהאינטרנט שלהם איטי אז החרייאת צוחק "פחח איך זה יכול להיות יש לנו פס יותר רחב פי שתיים מכל החברות" רציתי לצעוק עליו "זה עובדה יא חרא!!!!!!"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית אקטקום היא לא חברה קטנה כל כך.

זה נכון שרק עכשיו היא נכנסת לשוק הפרטי

למה רק עכשיו נכנסת לשוק הפרטי? שרק התחברתי לאינטרנט הייתי בנטוין, מאז שחברת אקטקום קיימת אני מחובר אליה ב14\33K.. עברתי אליה גם שתשתית הADSL ישר נכנסה לישראל..

נשארתי שם עד לפני שנתיים בערך שהמחירים של שאר המתחרים התחילו לצנוח ורק אקטקום נשארה בשמיים

ניסיתי בעצם את רוב הספקיות, למעט גזרנט שהיתה רק לקיבוצים, אקווהנט שנראתה לי זוועה מההתחלה, ו012 שעשו עלי רושם גרוע (התקשרתי לקנות חבילת ADSL חביבה ב65 שקל לחודש, תוך 2 דקות הגענו למצב שהטלפוניסט הזה מנסה להכניס לי רשתות אלחוטיות ל2 מחשבים המסכנים שהיו לי בבית (במרחק של מטר אחד מהשני) הוא החליט שזה מה שאני צריך + התחייבות ל5 דורות + הכחשת כל קשר במקרה של תקלה)

בקיצור 012 עשו עלי רושם ראשוני גרוע

אינטרנט זהב חולרעות, נתתי להם כרטיס אשראי לא נכון ורק אחרי 4-5 חודשים הם נזכרו להגיד לי, ואז יצא מצב שאני צריך לשלם את הכל במכה אחת (או ב2 תשלומים אחרי שבכיתי להם..)

כמובן שישר התנתקתי...

013ברק נראים לי חביבים אני שם בערך 3 חודשים והם לא עושים בעיות, קשה להשיג אותם בטלפון אבל חפיף :\

אממ.. מי עוד, נטויזן אני שונא שונא שונא את התמיכה שלהם, הם כאילו חביבים אבל לא מבינים כלום מהחיים אני מעדיף להתקשר לאחיין שלי בן 3..

אקטקום אוי אקטקום.. יש לי את הזכרונות הכי טובים מהם, היו נשארים אחרי שעות העבודה שלהם לעזור לי בנושאים שלא קשורים אליהם בכלל.. אחלה שירות

חוצמזה שהם גם עזרו לי להחזיר את האלקטל אחרי שהרסתי אותו בניסיונות ראשוניים להפוך לראוטר, עזרו גם בלינוקס עד כמה שזכור לי

אבל לפי מה ששמעתי מלקוחות עכשווים אצלהם הם הפכו לקצת בעייתיים (אבל בנושא הזה אני לא יכול להעיד ממקור ראשון)

בקיצור אקטקום לשירות

ברק013 לאחלה גלישה במחירים נמוכים

זאת הבחירה שלי (:

עריכה: אני לא מאמין!!!!!!!!! איך יכלתי לשכוח את הנושא הכי חשוב!!!!!! בינלאומי

חתיכת ******* ו ******** ממש *********** אין מה להגיד פשוט ******* !!

אינטרנט גרוע, שירות גרוע, הכל גרוע.. רק מחלקת שימור לקוחות אצלהם עובדים כמו שצריך.. חוצמזה הכל **** !!

:'( :'( :'( :'( כמה סבלתי אצלהם, ביום שנגמרה ההתחייבות שמחתי יותר מאשר ביום ההולדת שלי!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מחובר לנטויזן מאז שנת 1996 כן כן עוד שהיה Windows for Workgrups 3.11 והתחברו דרך מודם 14,400.

אפשר לומר  שעד היום אני ממש מרוצה מהם השירות שלהם מצויין, היחס ללקוח מעולה התשתיות שלהם טובות, היתה תקופה קצרה בה ההיתי מחובר במקביל לבזק בין לאומי בגלל איזה מבצע שהיה להם פעם בקניית סורק של בכל אופן אין מה להשוות.

בקיצור אני ממליץ עליהם בחום, נכון שפעם הם היו יקרים מהאחרים אבל היום הם כבר לא ובכל מצב פשוט כדאי לעקוב אחרי המבצעים שלהם ואחר הזמנים בהם תמים לכם ה X חודשים במחיר מוזל, כדי שתדעו מתי להתקשר בכדי לשנות לחבילה זולה יותר טובה יותר ובכך להמשיך להנות משרות מעולה במחיר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה זהב עשו לכם רע

אני מחובר אליהם והם לא עשו לי שום בעיה מפחינת החיובר לאינטרנט

דרך adsl

נכון שהתמיכה שלהם לפעמים קצת מגבילה אם זה לא שהם עשו

אבל אם באמת יש לכם בעיה

תבקשו לדבר עם מוביל

או "תומך בכיר"

והם מאוד מקצועיים עם יחס ממש טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

meshorer העדות שלך נשמעת לי משוחדת.

אם היית רק אצל חברת אחת איך אתה יכול להגיד שהתשתיות והשירות טוב?! אפילו לא ניסית אחרות.

כדי לסגור עניין החלטתי להתקשר שוב אל הספקיות המובילות (הפעם גם לאינטרנט זהב) להלן התוצאות:

השעה: שבע ועשרים דקות הספקית: 012 זמן התגובה בתמיכה הטכנית: שתיים וחצי דקות

השעה: שבע ועשרים וחמש דקות הספקית: בזק בינלאומי זמן התגובה בתמיכה הטכנית: ארבעים שניות

השעה: שבע ושלושים דקות הספקית: 013 זמן התגובה בתמיכה הטכנית: שש דקות ועשרים שניות

השעה: שבע וארבעים דקות הספקית: אינטרנט זהב זמן התגובה בתמיכה הטכנית: דקה

השעה: שבע וארבעים וחמש דקות הספקית: אקטקום זמן התגובה בתמיכה הטכנית: שניות ספורות

נ.ב.

למה המספרים של התמיכה הטכנית הם לא מספרי חינם (1800)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו אתה רואה

אינטרנט זהב לא כאלה גרועים...

למרות שלא ככה הייתי בודק

אני הייתי מציג לכולם בעיה כולשהי ובדק תוך כמה זמן הם פותרים לי אותה

ובאיזה רמה מקצועית

וכמובן ברמת השירות במהלך התמיכה...

ולא סתם להיתקשר ולבדוק תוך כמה זמן עונים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, מה שאני רוצה להגיד בקצרה זה שאתם טועים ביחס לאינטרנט זהב!

יש לי אותו, ורק אותו, אני מודה שאני לא מנוסה מספקיות אחרות, אבל בהשוואה מול חברים, המהירויות שלי חותכות את שלהם! (אינטרנט 1.5 מגה)

השירות בסדר. אין לי טענות.

(הכי חשוב! ה-מ-ה-י-ר-ו-ת באינטרנט זהב אצלי לפחות ע-נ-ק-י-ת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני חשבתי על בדיקה כזאת,אבל הבעיה היא שכולם רוצים שם משתמש ואת שם בעל המנוי.

אבל אם ננסח בעיה וכל אחד יקח אותה לספק האינטרנט שלו נוכל לבדוק פעם אחת ולתמיד מי נותן את השירות הטוב ביותר.

אבל זה בהנחה שאתם בקטע של זה.

אם תראו את הבדיקה הקודמת תראו שיש יחסות ברורה.

נ.ב.

לבזק בינלאומי אין מספר חינם (1800) לתמיכה טכנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...