Chevy פורסם 2004 באוקטובר 8 Share פורסם 2004 באוקטובר 8 נא לחזור לנושא ולא לזרוק דברים על האופי/מוצא של שירות הלקוחות. יש ויש אנשים, זו העבודה שלהם - אם יש הרבה, סבבה. שכן ירבו. ואפשר לייחס "מנייאקיות" לכל אחד, לא רק "רוסים".... אז קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2004 באוקטובר 8 Share פורסם 2004 באוקטובר 8 [ltr]I'm with Netvision for about a year an a half and even that they did wrong by me once (more on later), they are still very good. very fast (almost always reaches acount limits), low pings (80-120 to germany) and fair prices 99 nis for half a year and I call every half a year to renew that contract.a walk down memory laneabout Aquanethttp://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=22726.0about Netvisionhttp://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=48383.0[/ltr] קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nice פורסם 2004 באוקטובר 9 מחבר Share פורסם 2004 באוקטובר 9 זה לא שיש שם הרבה רוסים במקרה.יש שם הרבה רוסים בגלל שההנהלה דורשת רוסים.ככה יש תמיכה בשתי שפות עם תומך אחד.לי דווקא יש בעיה עם רוסים בתמיכה הטכנית.ברוב הפעמים מדובר בנשים מבוגרות שממשננות את דף התשובות שנותנים להן,אין להם מושג או שניים על האינטרנט.ולמה אתה צריך שירות לקוחות 24 שעות ביממה? ברוב החברות הגדולות אין דבר כזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HellWarrior פורסם 2004 באוקטובר 10 Share פורסם 2004 באוקטובר 10 לא מעט פעמים אחרי עבודה אני גולש בלילה (בשעות הקטנות) ויש גם תקלות בשעות הקטנות - הכי טוב זו תמיכה 24 שעות ביממה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nice פורסם 2004 באוקטובר 10 מחבר Share פורסם 2004 באוקטובר 10 אני מסכים עם התמיכה,אבל לא עם שירות הלקוחות.אנחנו באמת צריכים שירות לקחות 24 שעות ביממה?צריך להתחשב בכך ששירות לקוחות כזה יעלה יותר כסף לספק,משמע שאנחנו נצטרך לשלם יותר כסף (בהנחה שהוא היחיד שעושה את זה). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Spoonbender פורסם 2004 באוקטובר 11 Share פורסם 2004 באוקטובר 11 אין סיבה ששירות לקוחות יעבדו 24 שעות, הם צריכים לעבוד בשעות העסקים הרגילות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HellWarrior פורסם 2004 באוקטובר 11 Share פורסם 2004 באוקטובר 11 אכן - זה לא הכי יעיל לשאול לגבי חיובים בנאדם ב4 לפנות בוקר :-\ : 8) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
x-dude פורסם 2004 באוקטובר 11 Share פורסם 2004 באוקטובר 11 אני עם נטוויז'ן כבר 8 שנים,לא הייתי אצל שום ספק אחר,אני פשוט מרוצה.מה שכן למדתי זה לבדוק טוב טוב את החשבון כל חודש,יש להם את המנהג הדפקתי לגנוב כסף (כמובן אחרי דיבור קצר הם רואים שאתה צודק ומחזירים לך). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dot com פורסם 2004 באוקטובר 11 Share פורסם 2004 באוקטובר 11 אני מחובר דרך 012 ב-ADSL במהירות 1.5 אבל בעסקי ;Dיצא לי כמה פעמים להתקשר לתמיכה וענו לי תוך שניה ואפילו פחות!! אבל אני לא יודע אם זה קשור לעסקי או לא..בכל מקרה הייתה לי רק בעיה אחת שהם לא ממש עזרו לי ברשת.. הם אמרו שהם לא תומכים ברשת.. אלה אם אני אקנה רשת ביתית מהם..בסך הכל אני דיי מרוצה מהם.. והמהירות אינטרנט ממש מהירה..אם אני לא טועה המחיר הוא:39 ש"ח לחודש למשך שלושה חודשים ולאחר מכן 79 ש"ח לחודש ואם אני לא טועה החייבות לחצי שנה..שכח מאינטרנט זהב.. הייתי מחובר אליהם והם לא נתנו שירות טוב ועד שרציתי להיפטר מהם הם לא נתנו לי רק כביטלתי את החיוב בכרטיס אס הם נזכרו.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nice פורסם 2004 באוקטובר 12 מחבר Share פורסם 2004 באוקטובר 12 אני די בטוח שזה קשור לזה שאתה בחבילת העסקים.יש להם מוקדי תמיכה שונים ללקוחות פרטיים ולעסקים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.