מעריב עשו עוול ל-KSP - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעריב עשו עוול ל-KSP


BURTON

Recommended Posts

KSP לא יעזו לתבוע את מעריב כי הם יודעים שהשירות שלהם פשוט לא קיים. הם מתנשאים וממש מתאכזרים ללקוחות (אחרי ששילמו כמובן).

אני ממש לא מבין פה את כולם - מה זה? כולם עובדים ב KSP או מקבלים שוברי קנייה ל KSP ?

תראו איך העובד של KSP (פה בפורום) מתבטא בהתנשאות וברוע לב. גם אם הלקוח טעה והעיתון שגה - KSP טעו ובגדול!

אני קניתי כבר כמה מחשבים אצלם ורק בגלל המחיר. כולם שם "נחמדים" (כולל רומי) אבל כשאתה הלקוח רוצה משהו לאחר שהכסף שלך בידם  אתה יכול לחפש מי שינענע אותך והם גם ידאגו להסביר לך את זה (עם חיוך).

בכל הפעמים שהייתי בחנות ובמעבדה הצמודה בחיפה, היו צעקות וויכוחים עם לקוחות. שמעתי שיחות של אנשי KSP בטלפון שאם היו מדברים איתי ככה, הייתי תוקע להם את השפורפרת בתחת.

מדהים איך כולכם עושים מטעמים מהטעויות של מ"ב במקום מגה הרץ. אתם יורים לעצמכם ברגל. אתם הרי לקוחות ורוצים שיתיחסו אליכם יפה, לא ? (חלקכם אמנם לא לקוחות אלא מוכרים בחנות ולכם יש אינטרס אחר לחלוטין)

KSP גסים ומתנשאים ובזים ללקוח ונראה אותם תובעים. אני מוכן לבוא להעיד לרעתם וכמוני יש עוד רבים, כאלה שלא עובדים בחנות או כותבים בפורום הזה.

ואני אגב מומחה ופריק מחשבים לא פחות מכל הכותבים פה אבל יש לי את הנימוס לא לירוק על מבינים פחות. אני ראיתי איך עובדי KSP צוחקים על לקוח שהביא מחשב לתיקון עם המקלדת והעכבר. הם אמרו "טוב שלא הביא גם את המסך... איזה אידיוט". נכון, הלקוח לא ידע שמספיק להביא את המחשב בלבד. היו יכולים פשוט לומר "היית יכול להביא רק את המחשב, חבל שסחבת את כל החלקים האחרים. אולי אתה צריך עזרה ?" אבל זה כמובן בעולם הזוי בו אנשים אינם רעים לאחרים ובזים למבינים פחות.

אני גם חותם שרבים מ"המבינים " שהסתלבטו על הלקוח בפורום הזה, לא מבינים חצי ממה שהם טוענים. מתחבאים מאחורי הפורום, משחקים אותה "מומחים".

הדבר היחיד שהלקוח הזה היה אשם בו זה שהוא פירנס את החנות הזו. באמת יפה מצד KSP לבטל את הרכישה וזאת רק לאחר ימים של טלפונים ומכתבים לעיתון.

הפורום הזה והאתר הזה צריכים להתגאות בידע ובמומחיות וברצון לעזור לכאלה שיודעים פחות.

לתשומת מנהלי האתר (אלא אם כן אתם עובדים ב KSP)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 126
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

1) אני גם חושב ש KSP צריכים לשפר את השרות והיו יכולים לסיים זאת אחרת אבל אני מבקש שלא תכליל שום דבר על אנשי הפורום. תקרא קצת יותר ותראה שמה שאתה אומר פשוט לא נכון.

2) הבחור יכול לתבוע את KSP על איכות השרות, אבל KSP יכולים לתבוע את מעריב בלי שום קשר על הנזק שנגרם להם כתוצאה מהפירסום. מעריב אינה יכולה לשמש כשופט ולהכפיש את כל מי שבא לה על סמך שיחת טלפון כזו או אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי כמה דברים על הכתבה:

בתור התחלה אני בטח לא אחדש אים אגיד שהכתבה ממש ביזיונית ולוקה בגדול בחוסר מיקצועיות.

למעריב, שמישהו שם יתחיל לשלוח כתבים שמבינים בנושא.

לגבי השירות של k.s.p:

אני דווקא דיי נוטה להאמין ללקוח האידיו** מהכתבה.

נציגי המכירות שעונים ללקוח בטלפון הם אלו שמשרתים לקוחות בחנות, ומכיון שיש לחץ עצום בחנות (חיכיתי עים חבר שעתיים בתור לרכוש מחשב חדש), גם התגובה הטלפונית קצרת רוח ובילתי מועילה בהתאם.

הם גם לקחו ממני מספר טלפון מספר פעמים ולא טרחו לחזור אלי.

אני דווקא דיי מרוצה מהעובדה שמעריב העלו את נושא השרות בK.S.P לתקשורת, אולי זה יוזיז שם משהו.

ל-K.S.P :

תלמדו משהו מהשרות של נועה מחשבים, זיגזג, לוגיקPC ועוד חנויות מצויינות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

hck (מאיפה השם הזה?)

אני לא מבין אותך... למה חיכית עם חבר שלך שעתיים לקניית מחשב חדש? אם זה בגלל המחיר אני בטוח שבמקרה של תקלה הזמן והעצבים היו עולים לך הרבה יותר!!! (בגלל השירות זה בטוח לא הסיבה לפי מה שאני מבין מדבריך). אם יש לך סיבה אחרת אני רוצה לדעת.

בנוסף לזה, נראה לי דווקא שרוב הפורום פה מאמין ללקוח (תחושת בטן, אתה יודע ;))

יניב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאמין ללקוח שזה היחס שהוא קיבל אבל זה לא משנה את העובדה שהוא בכלל לא צודק

אז נכון אולי KSP יכלו לטפל בו בצורה קצת יותר יפה ולהימנע בכלל מכל הסיפור הזה אבל העובדה הפשוטה זה שחוץ מחוסר הסבלנות שלהם כלפי מישהו מטומטם שפשוט טוען שהוא מבין גדול ובעצם טועה לאורך כל הדרך הם לא עשו שום דבר לא בסדר

הלקוח טעה והאשים אותם ברמאות ועוד הלך לעיתונות עם זה ומצא כתב אידיוט שהקשיב לו והכפיש חנות סתם ככה

אני אף-פעם לא קניתי ב KSP ואני לא יכול לומר שום דבר על השירות שלהם למרות ששמעתי עליו הרבה דברים גם מלקוחות מרוצים וגם מכאלה שלא מרוצים אבל העובדה הפשוטה היא שהפעם הם צודקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשים את עצמך במקום אותו בנאדם שהתקשרו אליו, אתה עומד מול לקוח ברגע זה ופתאום מתקשר אליך לקוח שטוען שהוא צודק ולא עוזר לך כמה תסביר לו את הטעות שלו, אז הלקוח מתחיל לצעוק בטלפון ואתה עומד מול לקוח אחר אז מה תעשה ?

אני הייתי פשוט מנתק לו בפנים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדהימה התמיכה בחנות הזו בין באי הפורום. "הלקוח מטומטם" והלקוח מפגר ומגיע לו ועוד ועוד. תעשו חיפוש באתר הזה על כמות ההודעות בדבר בעיות עם השירות של KSP. תעשו חיפוש קצר ב ותמצאו פורומים אחרים בהם אנשים מתלוננים ומזהירים את האחרים מלדרוך ב KSP.

"אני הייתי מנתק לו בפנים" ????@! אתה בטוח שגם אתה לא עובד שם ?

KSP באמת מנתקים בפנים ולא מסבירים ואין להם זמן חוץ מהזמן להקליד את ההזמנה שלך ולקחת את הכסף. אחר כך הזמן שלך הופך זול מאוד וזה התפקיד שלך לסוע ולחזור ולהתקשר ולהמתין ולהמתין.

ולמה תמיד מפוצץ בחנות ? כי הישראלי רוצה זול ומהר וגם אני. מודה. אבל כל המחמאות שאתם מרעיפים על KSP וכל הקללות על לקוחות KSP המטומטים (וזה נכון - כי לקוח של KSP הוא באמת מטומטם) לא ישנו את העובדה שלרשת החנויות הזו יש בעיית שירות חמורה. אתם מכירים את האימרה מחו"ל "הלקוח תמיד צודק" ? כן, אני יודע, בארץ זה הפוך. וחבל שרובכם פה מצדדים עם התנהגות ירודה של משהו שאמור לשרת את האנשים שדואגים לפרנסתו.

ותעזבו כבר את הלקוח הבודד הזה שאולי הגזים. אתם לא מכירים פה אף אחד שמחזיק עצמו תותח על והוא בקושי אקדח מים ? (בלי שמות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאמין ללקוח שזה היחס שהוא קיבל אבל זה לא משנה את העובדה שהוא בכלל לא צודק

אז נכון אולי KSP יכלו לטפל בו בצורה קצת יותר יפה ולהימנע בכלל מכל הסיפור הזה אבל העובדה הפשוטה זה שחוץ מחוסר הסבלנות שלהם כלפי מישהו מטומטם שפשוט טוען שהוא מבין גדול ובעצם טועה לאורך כל הדרך הם לא עשו שום דבר לא בסדר

הלקוח טעה והאשים אותם ברמאות ועוד הלך לעיתונות עם זה ומצא כתב אידיוט שהקשיב לו והכפיש חנות סתם ככה

אני אף-פעם לא קניתי ב KSP ואני לא יכול לומר שום דבר על השירות שלהם למרות ששמעתי עליו הרבה דברים גם מלקוחות מרוצים וגם מכאלה שלא מרוצים אבל העובדה הפשוטה היא שהפעם הם צודקים

וואי אתה לא מבין...

מי אמר לך שהלקוח טועה? הרי יש משהו מוזר בכתבה... יכול להיות שהכתב טעה בכל הקשור ל MHZ ו MB.

גם אני וגם אתה לא יודעים מי פה הפריק ומי הדביל שלא העביר לנו, הקוראים, את המידע הנכון.

יניב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לפני שבוע קניתי מחשב חדש,

התלבטתי האם לקנות בKSP, אבל החלטתי שלא, אחרי כל מה ששמעתי על השירות הגרוע, פקיעת האחריות ביתר קלות ועוד.

שאני אומר שמעתי, אני לא מדבר על מקור אחד, אלא על הרבה.

מעריב, וגם הלקוח במקרה הזה לא צודקים, אמנם אני לא הייתי קונה שם גם לפני הכתבה,

אבל,

לפרסם דבר כזה שפוגע בחנות עקב חוסר מקצועיות של הכתב, וחוסר הבנתו של ה"פריק", זה פשע.

יש במעריב תיקון טעות,

השירות של KSP בת*ת, אבל הפריק לא היה צריך לפנות לעיתון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני לא קניתי ב KSP מעולם בעיקר בגלל דברים ששמעתי כאן על השירות שלהם אבל אני עדיין פשוט חושב שהכתבה הזאת היא פשע ולא משנה כמה השירות שלהם טוב או גרוע בכלליות

הפעם פשוט עיתון בא והרס להם חלק נכבד מהעסק פשוט בגלל כתב שלא מבין כלום ולקוח שלא מבין שהוא טועה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, ממש לא

הנקודה פה היא האם השירות ב KSP הוא טוב או לא... והאם כדאי לקנות שם

כל אחד והשיקולים שלו והפורום כאן בא לענות על השאלות הללו כל אחד והדוגמאות האישיות שלו

זה מה שאנשים רוצים לדעת בתכלס...

יניב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא קניתי בחיים מKSP. הסיבה שלא קניתי מKSP זה בגלל שהרבה אנשים כתבו על השירות הזוועתי שהם קיבלו. אז עדיף לשלם יותר ולקבל שירות מאשר לחטוף קריזה...

אבל קשה מאוד להאמין ל"פריק המחשבים" כי הידע שלו ממש שואף לאפס והבעיה היא שהוא התעייץ עם כתב של מחשבים שהידע שלו בכי רע. אז האמינות של שתיהם ממש גרועה אבל אחרי שקראתי את כל הסיפורים על KSP אני לא בטוח שהם משקרים...

הבעיה הכי גדולה היא החוסר ידע המדהים של כתב חדשות מחשבים... זה ממש בושה שיש אנשים כאלו שכותבים חדשות על מחשבים ובכלל כותבים... בן אדם ללא ידע יקרא את הכתבה וישר ישלול את KSP. הרי מעריב נחשב לעיתון מכובד שיש לו כתבים שמבינים עניין (לפחות אני מקווה). ועל זה KSP צריכים לתבוע חזק את NRG על השמצה ופגיעה בשם של KSP שKSP לא אשמה במקרה שהבחור הוא אדיוט.

הדבר הכי מצחיק\עצוב זה שנוסף תיקון טעות לכתבה שעדיין לא מפצה על חוסר ידע של הכתב

*  

תיקון טעות

בכתבה נכתב מספר פעמים כי המספרים 400 ו-500 מתייחסים לנפח . מדובר, כמובן, במהירות הזיכרון. עם הגולשים הסליחה על הטעות. מובן מאליו כי אין בטעות הטכנית הזו לפגוע כהוא זה בנכונות הסיפור.

עכשיו מה הקשר לזה שהכותרת של הכתבה היא שהבחור קנה שלא מתאים ללוח. הזיכרון מתאים ללוח ובכלל יותר מדיי ממה שהבחור אי פעם יצטרך. ועדיין יש את התמונה שמראה DDR400.

אם העורך של NRG רואה את זה או כל מי שקשור בבקשה תפטרו את האדיוט שכתב את הכתבה הזאת. כי הידע שלו במחשבים זה כמו הידע שלי באטום (והידע שלי שואף לאפס בזה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אלה שאומרים שהם היו צריכים להסביר ללקוח מה הטעות שלו ולנסות לפתור את הבעיה בדרך קלה אני רוצה להגיד שהם מוכרים רכיבים הם לא עושים שמה קורסים ואני בתור לקוח שלהם לא צריך לממן את הזמן של הבחור שיסביר לו שעתיים  מזה מחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...