bad sectors - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

bad sectors


Da-Funk

Recommended Posts

מחיצה אחת בהארדיסק שלי מראה לאחר בדיקה עם disk doctor שיש 4170KB של סקטורים פגומים...

רציתי לדעת אם יש דרך לבודד אותם ? לתקן אותם ? מה עושים..?.. אין לי אחריות ואין לי מושג למה זה קרה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מניסיון כואב עם כמה וכמה דיסקים קשיחים (במקרה מתוצרת WD) שמתחילים בד סקטורים (לא קלאסטרים, סקטורים!) לא נשאר להרדיסק הרבה זמן

כמובן שזה לא תופס את כל המקרים והסיכוי הוא לא 100 אחוז שבאמת יקרה לו משהו, אבל אני ממליץ בחום לגבות את כל המידע החשוב לך ולהתכונן לגרוע מכל (שלא תדליק מחר את המחשב וכל המידע יעלם, חבל..) בנתיים עד שההרדיסק לא מת או מוריד ביצועים בצורה משמעותית אין צורך להחליף אותו בדחיפות (:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואי איזה דיכאון נפשי עמוק.... :'( הוא פשוט גוסס.. תוכנות נתקעות .. קבצים שהורדתי "נעלמים"... קבצי RAR לא נפתחים..

זה כבר התפשט יותר מדי... אוף לפני כמה זמן התקנתי DISKEEPER ומאז התחילו לי כל הבעיות. נראה לי שהתוכנה הזאת דפקה לי תהארדיסק.. עם כל ה SMART DEFRAG שלה.. פתאום באמצע החיים.. אוף o_O

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש אפשרות אחת, ותפעיל אותה רק אם הוא ממש מת, low level formating. זה הפצצת אטום של האיחוי. זה מוחק הכל הכל הכל, ומוחק את כל הסקטורים. אבל, זה 50:50, לפעמים זה סתם דופק את מה שנשאר מההארדיסק, לפעמים זה מציל אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכנת האיחוי הזו כנראה העבירה קבצים לאיזורים פגומים בדיסק הקשיח (אבל הם לא היו מסומנים בפגומים, אחרת היא לא הייתה מעבירה מידע לשם). עכשיו לדעתי אין הרבה מה לעשות, חוץ מלגבות את מה שאפשר ולקנות דיסק קשיח חדש (ושווה להוסיף עוד כמה שקלים בשביל אחריות של 3 שנים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התוכנה לא עשתה כלום לדיסק הקשיח שלך.

בכלאופן, מומלץ, כמו שנאמר, לגבות את כל המידע.

אם אתה מאוד מתעקש להמשיך להשתמש בדיסק, תוריד כלי דיאגנוסטיקה של יצרן הדיסק, והרץ אותם מדוס. בצע Low Level Format. אם אין לך יותר מדי סקטורים פגומים, כל הסקטורים הפגומים ימופו החוצה מהדיסק.

הדבר כמובן לא ימנע הופעת סקטורים פגומים חדשים, אבל הסיכוי שהם יופיעו מעט נמוך יותר.

מומלץ לרכוש דיסק קשיח חדש :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התוכנה לא עשתה כלום לדיסק הקשיח שלך.

התוכנה היא לא הגורם לבעיה, אבל לדעתי היא בהחלט החמירה אותה - בדיסק הקשיח שלו יש סקטורים פגומים וככל הנראה סקטורים שעומדים להפוך לסקטורים פגומים. לדעתי, התוכנה העבירה מידע לחלקים פגומים, שלא מזוהים כפגומים ובגלל זה הוא מאבד מידע ולא מצליח לפתוח קבצים - חלק מהמידע פשוט יושב באיזורים לא קריאים בדיסק הקשיח.

אני אחזור שוב על מה שכתבתי - תגבה את כל המידע שאתה יכול ותקנה דיסק קשיח חדש. ברגע שמופיעים סקטורים פגומים בדיסק קשיח, זה הסוף שלו - בד"כ הם רק הולכים ומתרבים. Low Level Format אולי יעזור לזמן קצר, אבל זה לא הפיתרון - הסקטורים הפגומים יופיעו שוב בשלב כלשהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...