אוהדי מכבי? show urself! - עמוד 6 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוהדי מכבי? show urself!


Black Knight

Recommended Posts

  • תגובות 181
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני מקווה שזה המירמור מדבר מהבטן שלך ולא המוח, יש לך סוג של תפיסה מעוותת של המציאות.

להזכיר לך שמילאן לקחו את ליגת האלופות עונה אחת אחרי המשחק נגד הפועל?!?

אתה שוכח שאנחנו לא הפסדנו לצ'לסי בכבוד, אלא ניצחנו אותם, וסלח לי, אבל לצ'לסי היו לפחות 9 כוכבים בהרכב בזמנו. אולי לא בסדר גודל של היום, אבל הם נתנו עונה מצוינת בליגה האנגלית בשנה הזו.

אתה משמיט את פארמה ולוקומוטיב

ואת הפרט הכי חשוב

הפועל תל אביב עברה את הקבוצות האלה, כל מה שאתם עשיתם באירופה היה להפסיד לז'ילינה, לנצח בקושי קבוצה מקיבינימט ולנצח את פאוק, שללא ספק קבוצה מתפוררת. אתה יכול עד מחר להשוויץ בזה ששיחקתם נגד קבוצות מדהימות, אבל זה סתם יחזיר את הכדורגל שלנו 10 שנים אחורה.

כנראה שלך יש תפיסה מעוותת של המציאות, כי לי לא משנה מה היה בעונה הבאה של מילאן, עונה בה עשו שינויים בסגל, צוותה אימון, הנהלה וכו' אלא בעונה בה הם התמודדו מול הפועל ת"א ובעונה זו הם היו קבוצת מרכז טבלה פחות או יותר שהיוותה כישלון באותה עונה..מה הקשר בכלל לעונה שלאחר מכן?

כמו שלאציו עונה אחת היו מועמדיםן לאליפות ועונה לאחר מכן היו מועמדים לירידה, פארמה, והדוגמא הכי טובה- פיורנטינה שלפני שלוש עונות היו מועמדים לאליפות איטליה ועונה שעברו עלו בחסד לליגה הראשונה בגלל "תרומתם לכדורגל האיטלקי"

לצ'לסי לא היו 9 כוכבים בהרכב בזמנו, הם היו קבוצת מרכז טבלה די חלשה ולא צ'לסי של רומן אברמוביץ' היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע...זה לא אומר כלום, רומא של היום: טוטי, קסאנו, מונטלה, דה רוסי שמות שכל אוהד כדורגל מכיר

ברצלונה של תחילת שנה שעברה..קלייברט, סביולה רונאלדיניו, אוברמארס, קווארסמה, לואיס אנריקה... :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

A-V תפסיק לשחק אותה ולהקטין את הקבוצות שחיפה והפועל ניצחו בשורה התחתונה חיפה והפועל ניצחו קבוצות מהדרג הראשון והשני באירופה מכבי לא ניצחו אז אתה לא יכול להגיד שום דבר על ההישגים של חיפה והפועל, שמכבי תוציא נקודות מקבוצה ברמה תוכל לבוא ולהגיד הנה עשינו ככה וככה כרגע הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה לשתוק ולהפסיק לרדת על הקבוצות האלה.

להזכירך חיפה גם ניצחה את פארמה באיטליה באותה תקופה פארמה נחשבה לאימפריה איטלקית גם זה לא הישג?

לנצח את צ'לסי עד כמה שהיא הייתה "קטנה" בעיינך זה לא הישג?

לנצח את מאנצ'סטר שוב עד כמה שהיא הייתה "קטנה" בעיינך(הקבוצת נוער הזאת כפי שאתה מתאר אותה הייתה מביסה עכשיו את מכבי 3-0 בלי הרבה בעיות) זה לא הישג?

לנצח את מילאן שהיא כבר קבוצה מהדרג הראשון זה לא הישג? אתה לא יכול להגיד עלייה כלום היא לא סיימה באמצע טבלה אלה במקום שני שלישי אחרת היא לא הייתה מגיעה לליגת האלופות אז די לבלבל ולטחון לנו תמוח.

פיורנטינה, רומא ולציו הן לא קבוצות להשוואה שלושת הקבוצות עברו התרסקות כלכלית אז על מה אתה מדבר סתכל על הגורמים להתרסקות שלהן, רומא כול שנה מוכרת שני כוכבים לאציו כבר מכרה הכל עכשיו היא מתחילה להתחזק ופיורנטינה פשוט התרסקה טוטאלית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אני לא ראיתי את המשחק בו מכבי חיפה נצחה את פארמה ואני לא זוכר את השחקנים אז ככה שאני לא יכול להביע דעה..

2. לא זה לא השג, לשים גול מקרי ולעשות בונקר 90 דקות.

לא, זה לא השג כי מנצסטר באו עם ההרכב השלישי שלהם וגם באו בלי עניין בבית ובלי מוטיבציה- הם כבר עלו

עכשיו מילאן קבוצה מהדרג הראשון, אז- קבוצה מרכז טבלה בינונית ומטה בליגה האיטלקית, כנ"ל צ'לסי שלא עלתה מעל מקום 6 אז וגם זה מניצחנות על קבוצות התחתית.

הן כן קבוצות להשוואה כיוון שכפי שפיורנטינה, לאציו ורומא נחשבו עונה אחת למועמדות לאליפות עונה לאחר מכן הן לא קבוצות ברבע מהרמה של העונה הקודמת, כמו מילאן וצ'לסי שמולן המתמודדה הפועל לעומת הקבוצות של היום וגם מנצס'טר יונייטד שמולה התמודדה חיפה, ההרכב השלישי של מנצסטר לא עולה על הלסינקי לדעתי (להלסינקי הייתה מוטיבציה לפחות).

אתה בכלל אל יכול להשוות את הקבוצות האלה ליובנטוס ובאיירן, אין קנה מידה לזה..וההופעות שנתנה מולן מכבי- במיוחד מול יובה עולה על כל השג של הפועל\חיפה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול להמשיך לחיות באשליות שלך כבר הסברתי לך שלא הגיוני שמילאן היו קבוצת מרכז טבלה מכיוון שעונה אחרי זה הם עלו לליגת האלופות מה שאומר שהם סיימו במקום 2-3 בליגה זה מרכז טבלה?

פארמה הייתה בהרכב מלא באותה שנה היא באה לארץ וניצחה רק 1-0 חיפה ניצחו באיטליה 1-0 והפסידו בפנדלים.

תפסיק כבר עם הזלזול ובילבולי המוח בטח הם לא ברמה של הלסינקי תגיד אתה עושה צחוק?

אתה מדבר על בונקר במשך 90 דקות זה בדיוק מה שמכבי עשו מול יובנטוס במשחק שאתה כול כך מתלהב ממנו רק שהם לא הבקיעו ויובנטוס היו די אנמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בכלל אל יכול להשוות את הקבוצות האלה ליובנטוס ובאיירן, אין קנה מידה לזה..וההופעות שנתנה מולן מכבי- במיוחד מול יובה עולה על כל השג של הפועל\חיפה...

וככה, גבירותי ורבותיי, מחזירים את הכדורגל הישראלי 15 שנה אחורה, לתקופת ההפסדים המכובדים.

יום אחד אולי תגדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וככה, גבירותי ורבותיי, מחזירים את הכדורגל הישראלי 15 שנה אחורה, לתקופת ההפסדים המכובדים.

יום אחד אולי תגדל.

שמעו, אני אוהד מכבי.

אני חייב לומר, שקלינגר הרס את הקבוצה. נקודה. כל מילה מיותרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3-0 במזל יצאו רק עם שלוש זה קבוצה ? זה זבל

לפני המשחק חברים שלי אוהדי מכבי באו אליי ואמרו לי תראה היום אנחנו מנצחים אמרתי להם אתם חוזרים עם 4-0 בראש, אךך כמה שהייתי קרוב.

מכבי היא בושה לכדורגל הישראלי בגללה יורידו אותנו בדרוג ונחזור 5 שנים אחורה אפילו גול אחד בכול המפעל הם לא הבקיעו וגם לא יבקיעו ובתחילת התרד חשבו כאן ניצחון ויותר כשאני אמרתי שניצחון אחד בשבילם הוא בגדר חלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שהוא עם האוהדים של מכבי שהורדו מהמטוס ונישארו אי שם באמסטרדם לפחות שילמדו להפסיד בכבוד במקום להאשים את הדיילות שהתגרו בהם, אידיוטים איך אפשר להתקוטט עם דיילות ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מכבי לא תכניס במשחק הבא היא כבר לא תכניס בכלל :P.

מול יובנטוס אין לה סיכוי להכניס גול וגם מול ביירן במשחק חוץ היא לא תכניס.

בכל מקרה, קלינגר חייב לספסל את שני החלוצים שלו, חלוצים כאלו הם בושה לליגת האלופות, אין להם זכות בכלל להיות התקפה של קבוצה בליגת האלופות שלקבוצות אחרות יש את החלוצים שיש להם. אפליו לליגת העל אמבמבה לא מספיק טוב והחלוצים של כמעט כל קבוצה אחרת בליגה יותר טובים מהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...