פורסם 2001 בדצמבר 2723 שנים והכי מצחיק זה שקניתי דיסק של IBM למחשב נייד ותוך כדי חיבור למחשב הוא כבר השמיע קליקים, ממש כמו פחית עם ברגים בפנים. התקשרתי לשאול את היבואן ואמרו לי "זה בסדר, ככה זה צריך להיות". משום מה לא נראה לי. אולי תעברו ל WD ? מאז הסדרה הדפוקה (לפני כמה שנים טובות) הדיסקים שלהם מצויינים (ולראיה הביקורת ב-TOMSHARDWARE).
פורסם 2001 בדצמבר 2723 שנים למה למה לדרוך לי על הפצעים (טעיות נוראיות)אז גם לי יש IBM והוא אומנם לא רועש :AR15: מידי אני מקווה שימשיך כך אבל אצלי הוא עובד כמו תותח כבר שנתיים אז אני לא מוצא סיבה למה להחליף אותו למרות שיש לי דרך מעולה (חבר שעובד במיקרוסופט ) שם יש לא גישה חופשית למחסן (הטכנאים שם אומרים שזה בא כפיצוי על כך שהם עובדים שם בכלל :tomato: ) אז אני ככה מנצל את זה פה ושם מה אתם אורים כדאי להחליף את הארדיסק הזה או שלא :s05: :s05: :s05:
פורסם 2001 בדצמבר 2723 שנים למה למה לדרוך לי על הפצעים (טעיות נוראיות)אז גם לי יש IBM והוא אומנם לא רועש :AR15: מידי אני מקווה שימשיך כך אבל אצלי הוא עובד כמו תותח כבר שנתיים אז אני לא מוצא סיבה למה להחליף אותו למרות שיש לי דרך מעולה (חבר שעובד במיקרוסופט ) שם יש לא גישה חופשית למחסן (הטכנאים שם אומרים שזה בא כפיצוי על כך שהם עובדים שם בכלל :tomato: ) אז אני ככה מנצל את זה פה ושם מה אתם אורים כדאי להחליף את הארדיסק הזה או שלא :s05: :s05: :s05: זה תלוי מאיזה סדרה הכונן שלך, אם הוא מלפני שנתיים אז הוא לא מהסדרות החדשות(והגרועות).
פורסם 2001 בדצמבר 2723 שנים איך זה שהצלחתי להרוס שני הארד דיסקים של W.D אחד של 30 GB ואחד של 2.5 GB בתקופה של כחודשיים...אני לא מאמינה שאני עד כדי כך גרועה....אבל היצרנים כן!!!
פורסם 2001 בדצמבר 2823 שנים היי, חבובה את צריכה להבין שדברים נהרסים זה לאו דווקא באשמתך, יכול להיות שהכוננים הקשיחים (שהם של WD) פשוט התפגרו רק מעצם היותם WD, ולא בגלל משהו לא נכון שאת עשית.
פורסם 2001 בדצמבר 2823 שנים שהם הקונטרולים שIBM מחליטים משום מה לא לעשות בהם שימוש, אז הם מוכרים אותם לWD. ומה מקבלים, בסופו של דבר?המיץ של הזבל!
פורסם 2001 בדצמבר 2823 שנים קשה לי להאמין שהדיסקים של WD דפוקים. בכל העולם משתמשים בהם, לא נראה לי שחברה כמו COMPAQ למשל תהיה מוכנה להסתכן במכירת מערכות עם דיסקים בעיתיים. שהרי כל בעיה במחשב בתקופת האחריות משמעה שליחת טכנאי לבית הלקוח.אולי הבעיה היא היבואן בארץ? אולי הוא קונה דיסקים משופצים או משהו כזה?
פורסם 2001 בדצמבר 2823 שנים קשה לי להאמין שהדיסקים של WD דפוקים. בכל העולם משתמשים בהם, לא נראה לי שחברה כמו COMPAQ למשל תהיה מוכנה להסתכן במכירת מערכות עם דיסקים בעיתיים. שהרי כל בעיה במחשב בתקופת האחריות משמעה שליחת טכנאי לבית הלקוח.אולי הבעיה היא היבואן בארץ? אולי הוא קונה דיסקים משופצים או משהו כזה?יכול להיות, כי כמעט ולא שומעים על בעיות עם הכוננים להם בפורומים בחו"ל. יכול להיות שמה שאתה אמר נכון גם לגבי כוננים קשיחים של חברות אחרות וחלקים אחרים פה בארץ... אני חושד בכך מזמן.
פורסם 2001 בדצמבר 2823 שנים זה אותו דבר עם אחריות, על מוצרים שבחו"ל יש להם שלוש שנים אחריות בארץ יש להם רק שנה, או במקרה הטוב שנתיים, וגם-כן אם קורה להם משהו אחרי חצי שנה צריך לעבור מליון ואחד מדורי גהנום בשביל להחליף את החלק הפגום. אגב, בחו"ל, כשכונן קשיח קורס לא נותנים את הכונן הקשיח קודם ל"בידקה" ב"מעבדה", אלא מדווחים על הכונן הפגום, נשלח כונן חדש אל בית הלקוח ואז הלקוח צריך תוך זמן קצר לשלוח את הכונן הפגום לחברה. ואיזה ערבון יש לחברה כשהלקוח ישלח כונן בחזרה? כרטיס האשראי שלו. זה מה שIBM עושה בכל העולם, רק בארץ צריך לתת את הכונן לבדיקה, להשאר בלי כונן ולחכות חודש וחצי שיחליפו אותו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.