הקתנת הדרייברים של הMb - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הקתנת הדרייברים של הMb


YinnoN

Recommended Posts

קנינו את המשחב החדש לש אחי ויש בו mb של kv8 pro לa64.

בקיצר אינ מתקין את הדרייברםי של הסאונד והרשת ועכשיו יש לי שם 3 דרייברםי כאלה האם אני צריך להתקןי אותם ?

via 2.0 צריך להתקין ?

via sata raid צריך להתקין ? הhd הוא ata

amd64 processor צריך להתקין ?

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דריברים בדרך כלל משפרים את הביצועים ולפעמים מתקנים טעויות בדריברים. כך שאתה יכול להתקין מה שבא לך. אני אישית לא מתקין דריברים כרגע זה לא חשוב לי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה לכרטיס מסך תתקין תדריברים זה רק ישפר אותו אני לא בטוח במה אבל ישפר ויתקן דברים. תתקין גם דירקט איקס 9.0C

אכן, המעבד יהיה 64 ביט. אבל שוב אני לא יודע מה יש בדריברים יכול להיות יש שם שיפורים או תוכנות שיעזרו אז תתקין.

אל תתקמצן :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יכול לראות בתור מעמסה על המחשב - כל דרייבר שמותקן ופועל תופס מקום בזיכרון ומשאיר לך פחות זיכרון לעבודה השוטפת, אבל עקרונית הדרייברים משמשים לזיהוי והפעלה נכונה של החומרה שלך. ייתכן שהמחשב מפעיל חומרה מסויימת, אבל לא באופן מלא - הוא משתמש בדרייבר כללי, שיודע להפעיל רק פונקציות בסיסיות של הרכיב (כמו למשל דרייבר VGA לכרטיס מסך).

אני הייתי ממליץ לך להתקין את כל הדרייברים שקיבלת - גם כדי לבדוק שהחומרה אכן עובדת, וגם למקרה שבעתיד תצטרך את החומרה ההיא ואז תתחיל לחפש מתאימים. אם אתה רוצה להפחית מהעומס על המחשב, פשוט תכבה את החומרה במנהל ההתקנים (הכוונה - לעשות Disable).

בקשר לדרייבר של המעבד - מערכת ההפעלה שלך גם ככה לא תומכת ב 64bit (אני מניח שאתה משתמש ב Windows) ולמעבד יש תמיכה מלאה ב 32bit, לדעתי הדרייבר הוא רק כדי לתת למעבד את השם הנכון ולא יותר מזה (תקנו אותי אם אני טועה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את הדרייבר של ה Chipset אתה חייב להתקין, אם לא התקנת עד עכשיו, כדי שהמחשב יידע לעבוד נכון עם החומרה שלך. הסבר - ה XP יצא לשוק ב 2001, הלוח, המעבד וסביר להניח שרוב הרכיבים שבמחשב יצאו אחריו, מה שאומר שה לא יודע איך לדבר איתם. תפקיד הדרייבר - לקשר בין מערכת ההפעלה לחומרה. כמו שכבר אמרתי - רוב רכיבי החומרה יודעים להגיב לאותן פקודות בסיסיות שה שולח אליהם, ולכן אתה יכול בכלל לעבוד במחשב. כדי לגרום למחשב לנצל את כל היכולת של החומרה, הוא צריך לדעת לתת יותר מפקודות בסיסיות, ולכן צריך להתקין את הדרייברים המתאימים.

ה Chipset הוא הרכיב המרכזי בלוח האם, ודרכו המחשב מדבר עם כל ההתקנים שמחוברים ללוח - חיבורי ה PCI, בקרי ה IDE, כרטיס קול/רשת שבנויים על הלוח ועוד. בלי הדרייבר של ה Chipset המחשב יתפקד בצורה מינימלית ביותר. זה הדרייבר הראשון שאתה צריך להתקין לאחר התקנת מערכת ההפעלה. בקיצור - אם לא התקנת אותו עד עכשיו, תתקין אותו.

בעעעע הגזמת מאד ....

זה לא שהוא מתקין 200 דריברים שכל אחד צורך משאבים כמו נורטון. בסה"כ כמה דריברים לא משהו מוגזם.

נכון הגזמתי, התקנה של כמה לא תאט את ביצועי המחשב (וברוב המקרים אף תשפר אותם), אבל רציתי להראות שלדרייברים יש גם "צד שלילי", כי הבנתי ש YinnoN רצה לקבל מושג מה הדרייברים בכלל עושים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...