Bondo בארצנו הקטנטונת.. - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Bondo בארצנו הקטנטונת..


SuB

Recommended Posts

שלום! הייתי בהום-סנטר וב-ACE ובאף אחד מהם לא יודעים מה זה Bondo :( רציתי לדעת מהם התחליפים המומלצים ל-Bondo מארצנו, מאלו ממכם שכבר עבדו עם תחליף, ומכירים את תכונותיו.. כמובן שאשמח לשמוע את המחיר שלו.

אני יודע שלתום (alianyn) יש ניסיון עם בונדו, ובפרוייקט שלו הוא אכן ציין את המילה בונדו, אז אשמח לשמוע גם ממך מה החומר שעבדת איתו..

בנוסף, ראיתי בהום-סנטר את החומר פריימר (זה יותר נכון נוזל, בתוך פחית), האם זה ה-primer שמשתמשים בו בחו"ל? על החבילה רשום - בסיס לחומרי איטום ועוד...

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בונדו זה שם של חברה שמייצרת את זה, כמו שאנחנו קוראים לסלולרי פלאפון ולרכב שטח ג'יפ. לפי מה שאני הבנתי זה חומר שמשתמשים בו למילוי של שריטות וחריצים לדוגמא ואחרי שיוף וצביעה לא רואים שהוא שם.

לגביי פריימר, אל תתקרב לפחיות! תפוס מרחק! אם זה לא ספריי אתה לא נוגע בזה עם מקל של 3 מטר. פריימר כעיקרון זה צבע יסוד. אתה צובע שכבה עבה של זה לפני שאתה צובע בצבע הרצוי. משתמשים בצבע יסוד כי הוא תופס ממש טוב את המשטח שצובעים וצבעים אחרים נתפסים אליו טוב. הוא נותן לך משטח אחיד ונוח לצביעה עם הרבה פחות סיכוי שהצבע יתקלף.

יש פריימר ספריי למרות שקשה הרבה יותר למצוא. אם אתה לא מוצא אל תקנה כזה שצריך למרוח עם מכחול, זה יהרוס לך את כל הצביעה ולשייף את זה כמעט בלתי אפשרי. בדוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב תודה על ההמלצה לפריימר, מחכה להמלצות בנוגע לתחליף ל-Bondo או איפה ניתן לקנות את החומר של Bondo עצמה.

כמה צריך לעלות הספריי של הפריימר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר ישר להשפריץ אותו על דלתות המארז ואז לצבוע עליו?

הוא יתפס טוב בצבע החלק של הדלתות?

עדין מחכה לתגובה על הבונדו. תודה לכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כעיקרון אם תנקה קודם את הדלתות אז רוב הסיכויים שכן, אבל עדיין עדיף לשייף את הצבע הישן לפני. זה עבודה של שעה בערך על כל דלת אבל זה שווה את זה. לא עבודה כל כך קשה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא צבע רגיל במארז שלי.. זה צבע בתנור. הצבע נורא קשיח והוא נראה ממש כמו חלק מהמתחת.. אני לא חושב שאפשרי לשייף אותו מבלי ליצור בקעות בפח..

אני ישתמש בפריימר, ראיתי המון מדריכים לשימוש בפריימר בחו"ל, וכמו שקראתי זה נתפס נורא טוב, וכמובן שאחרי 3 שכבות זה כמו אבן..

עדין מחכה לתשובה על בונדו, האם הוא קיים בארץ? אם לא מה התחליף שלו בארץ? אני חייב את החור הזה בשביל פרוייקט השיפוץ שתכננתי.. חייב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין צורך להזכיר כל פעם שאתה מחכה לתשובה על הבונדו - זה לא מזרז אף אחד...

קודם כל לגבי הפריימר - לא ברור לי מה הקושי למצוא - ace,homecenter,autodepot בכולם יש ספריי פריימר בד"כ של דופליקולור או מוטיפ (שזה אותה חברה בעצם) - פריימר איכותי שתופס כמעט כל משטח. פלסטיק, מתכת - כל הדברים החשובים למודינג ;)

לגבי הבונדו - בונדו יש ברוב חנויות התיקונים לרכב - באוטודיפו תוכל למצוא גם בונדו מקורי וגם וורסיה שלו של מוטיפ שהיא לא רעה אבל מגיעה בחבילה קצת יותר קטנה וקצת יותר יקרה אם אינני טועה. בעקרון מה שאתה מחפש זה חומר מילוי לשריטות - בניגוד לפריימר, את זה אתה לא רוצה בספריי (filler) אלא כחומר למריחה.

בהצלחה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין עליך , אתה המושיע!

בדיוק התכוונתי מחר ליסוע לאוטודיפו, אז אני רואה שההחלטה היתה טובה. כמה עולה החבילה של הבונדו המקורי כזאת:

1.JPG

והאם באוטודיפו יש להם גם את המקשיח (hardner)? הוא מגיע בשפופרת?

ומה המחיר של שניהם (הבונדו והמקשיח)?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למיטב זכרוני 50-60 ש"ח לפחית הענקית הזאת שתצטרך הרבה בשביל לחסל. המקשיח כמובן מגיע ביחד, הוא מתחת למכסה הלבן - ניתן לראות אותו גם בתמונה שצירפת, הגליל הלבן שניתן לראות דרך המכסה. (קצת נראה גם כמו כתמים לבנים מבתוך המכסה...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבונדו נמכר גם בכמויות קטנות יותר? משום שאין צורך בדלי שכזה לסתימת מספר חורים....

כמו כן אפשר הסבר על אופן השימוש? מערבבים את הבונדו עם המקשיח ואז מורחים או ששמים בונדו ועל זה מקשיח? או שבדרך אחרת בכלל?

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאתה רואה בתמונה זה ממש ממש לא דלי. זה 0.5 ק"ג, אולי זה נשמע הרבה אבל החומר שוקל הרבה, היום ראיתי את הבונדו של Presto (שזה בעצם חברת Motip) שאמור להיות זהה לבונדו המקורי, והחבילה הגדולה שלה (שאמורה להיות זהה למה שבתמונה) ממש לא גדולה.

בכל אופן, יש חבילה קטנה יותר המעילה 240 גרם ועולה 35 שקל. כל אחד מן הגדלים מגיע עם מקשיח ביחס לכמות שבחרת.

הוראות השימוש פשוטות ביותר - על כל כמות שאתה לוקח מן המשחה, אתה מוסיף כ-2 אחוז מן המקשיח, מערבב ואז מורח ללא עיקוב על המקום הרצוי למילוי.

מדריך טוב לשימוש בבונדו:

http://www.creativemods.com/content.php?article.92.0

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...