מודם>סוויץ>ראוטר>מחשב. האם תקין? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מודם>סוויץ>ראוטר>מחשב. האם תקין?


Idan Ifergan
 Share

Recommended Posts

 

היי חברים. 

-עברתי לבית חדש שיש לי ארון תקשורת בכניסה שלשם מושחלות כל הנקודות של החדרים/טלוויזיות בבית.

-אין לי יותר מדי מקום (פיסי) בארון תקשורת הזה אבל הצלחתי לדחוף לשם את המודם (של הוט) שמשמש רק כמודם ולא כראוטר.

-יש לי ראוטר חזק של AX6000 למי שמכיר הוא מאוד גדול ואין סיכוי שיכנס לי בארון, אני לא מוכן לוותר עליו ולכן שמתי אותו בינתיים בחדר עבודה ליד המחשב הנייח שלי.

כרגע 3 טלוויזיות מחוברות ישירות למודם של (יש לו 4 יציאות) בארון תקשורת ובנוסף מחובר למודם גם הנקודה של החדר עבודה שמחוברת מהקיר ישירות לראוטר, והמחשב הנייח מחובר לאחת היציאות של הראוטר. יוצא מצב שהראוטר (והווייפי) והמחשב מחוברים לרשת אחת והטלויזיות לרשת אחרת. אני מרבה להשתמש במחשב הנייח שלי בתור מקור להזרמת מדיה לטלויזיה ותכנים שנמצאים לי במחשב שאני משתף ברשת הביתית. בצורה הזאת הטלויזיות לא מזהות את מה שאני משתף כי הן נמצאות ברשת אחרת (לצורך העניין כשאני מתחבר לוייפי בטלויזיה הן כן מוצאות)

השאלה שלי היא כזאת- אם אני מחבר את המודם לסוויץ (סוויץ קטן יכנס לי שם בארון), ומשם את כל הנקודות הקוויות של הבית כולל הנקודה של החדר עבודה עם הראוטר ובאותה תצורה, האם אז כל הבית כן יחובר לאותה רשת? האם בכלל זה תקין?

 

סורי על החפירה אבל אשמח נורא לתשובה  😅
 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש לך טלוויזיות שמחוברות ישירות למכשיר של והן מקבלות  ip ורשת אז זה סימן שלמעשה המכשיר עדיין מתפקד גם כראוטר ולא רק כמודם.

 

במצב הקיים אם תוסיף סוויטץ בארון אתה סתם מחליף את הסוויטץ הפנימי שיש במכשיר של באחד חיצוני, לא עשית בזה כלום, הרשת לא תשתנה והבעיות לא יפתרו.

 

הפתרון הפשוט הוא להפוך את הראוטר של שיאומי ל-access point בלבד, כלומר שהוא יתן את הרשת האלחוטית אבל את חלוקת הכתובות ושאר הדברים יעשה המודם-ראוטר של

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...