עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

נו, נמתין לעדכון שלך, מן הסתם...

 

ציטוט של Aviad Chai

אין לי מושג מה זה XMP ומה כן סטנדרטי/לא.

 

זאת בדיוק הנקודה שלי.

אתה הלקוח, בין אם טמבל ובין אם גאון מחשבים וחומרה ,

זה בכלל לא שייך.

רכשת מוצר, שילמת עבורו , הדבר הבסיסי והמובן מאליו זה

שתקבל אותו תקין לחלוטין, בלי שום גיבנת.

 

והיה וזה לא המקרה, שמה לעשות, קורה עובדתית,

לא אתה, הלקוח צריך להתעסק עם המוצר אלא החנות

ממנה רכשת.

כל הנאמר לעיל מתייחס למחשב נייח שהורכב ונמכר בחנות.

במחשב מותג או מחשב נייד הדברים שונים ...

נערך על-ידי A-10

  • תגובות 45
  • צפיות 5.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

Most Popular Posts

  • @Kirill-TMS - תפסיקו לחרטט את הלקוח ותטפלו בבעיה של המחשב שנקנה אצלכם. אני לא אנסה לקבוע באוויר מה הבעיה, אבל, מילא היה איטי, נו, צריך לבדוק. כאשר המחשב קורס, זו בעיה שאתם צרי

  • מסכים עם A-10 לך לחנות ותבקש מחשב עובד! אחרי בדיקות מאמץ! של כמה שעות... בנוסף לזה, תעדכן מהר ל-WIN11 (הסברתי בפורום למה אני לא ממליץ על WIN10) שמערכת WIN10 לא מותאמת מספיק למעבדי דור 12-13 של אינ

  • הי אביעד אם תצטרך סיוע במימוש אחריות ובבדיקה אתה יותר ממוזמן לפנות אלינו ונשמח לסייע:)

תמונות מצורפות

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים