פורסם 2021 ביוני 115 שנים יש לי מחשב משרדי, לוח עם כרטיס מסך מובנה. האם יכול להתאים לחיבור מסך שני? לאיפה אני מחבר נסך שני?
פורסם 2021 ביוני 125 שנים אם זה הלוח: https://www.gigabyte.com/Motherboard/Z370P-D3-rev-10/sp#sp אז יש לו רק יציאה אחת
פורסם 2021 ביוני 125 שנים מחבר אז אכלתי אותה? אין איזה מפצל במקרים שיש כניסה אחת? או שזה בלתי אפשרי עם מפצל?
פורסם 2021 ביוני 125 שנים היה לי נייד בעבודה שהיו מחברים אליו איזה מכשיר (כנראה תחנת עגינה, אבל אני לא בטוח ב-100) והיה ניתן לחבר אליה שני מסכים. אני לא יודע לומר אם ניתן לחבר את זה לכל מחשב. בטח מישהו מהמומחים כאן ידע לומר.
פורסם 2021 ביוני 135 שנים אין מפצל, אבל זה מחשב שולחני ואתה יכול כמובן להוסיף לו כרטיס מסך שיתמוך בריבוי מסכים בלי שום בעיה.
פורסם 2021 ביוני 135 שנים etal, יש לך מושג מאיפה אפשר להשיג מתאם type c ל-DP? ומה זה אומר אם היציאה זכר או אם היא נקבה?
פורסם 2021 ביוני 135 שנים היי תקיש מפר קטלוגי 77801 ב - KSP . חיבור TYPE C בנייד הוא נקבה ( שקע ) , כי אתה שם בו כבל שנכנס לתוכו ( מכאן זכר = תקע ). כנ"ל לגבי DP במסך או בנייד.
פורסם 2021 ביוני 135 שנים ציטוט של ilanb0 זה פתרון עבורי? התשובה ניתנה לשאלה זאת - ציטוט של law89 etal, יש לך מושג מאיפה אפשר להשיג מתאם type c ל-DP? ומה זה אומר אם היציאה זכר או אם היא נקבה?
פורסם 2021 ביוני 135 שנים סוג של ..... יש את זה - https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=992886 שזה פתרון ... ככה ככה. ובקצת יותר, את זה ( או דומים לו ), שעדיף - https://tms.co.il/index.php?route=product/product&product_id=102725 נערך 2021 ביוני 135 שנים על-ידי A-10
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.