law89 פורסם 2020 בדצמבר 17 Share פורסם 2020 בדצמבר 17 היי האם בכל החברות לוקחים את המסך שלך ומביאים אחד אחר מחודש? יש חברות שמתקנות את המסך שאתה נותן להם? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2020 בדצמבר 25 Share פורסם 2020 בדצמבר 25 בדרך כלל בתקופת האחריות פשוט מחליפים מסך. זה יותר קל ויותר משתלם מאשר לתקן. את התקול שולחים ליצרן והוא שובר את הראש על מה לעשות איתו. סביר להניח שלפחות חלק מהם מתקנים / מחליפים חלקים ומפיצים כ"מחודשים/מתוקנים". ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2020 בדצמבר 25 מחבר Share פורסם 2020 בדצמבר 25 ציטוט של QttP בדרך כלל בתקופת האחריות פשוט מחליפים מסך. זה יותר קל ויותר משתלם מאשר לתקן. את התקול שולחים ליצרן והוא שובר את הראש על מה לעשות איתו. סביר להניח שלפחות חלק מהם מתקנים / מחליפים חלקים ומפיצים כ"מחודשים/מתוקנים". אתה יודע במקרה מה המצב בנוגע לדל? לא קיבלתי תעודת אחריות ואמרו לי טלפונית (אני לא זוכר אם מהחנות או מדל או מיעל פתרונות) שרק בתקופה הראשונה הם עושים את זה (אני לא זוכר אם הם אמרו שנה ראשונה הוא כמה שבועות ממועד הרכישה. אילו חברות מחליפות לאורך כל שלוש שנות האחריות את המחשב לחדש? (באופן כללי, אין לי גם בעיה שיתקנו את שלי, אבל אני לא מעוניין לקבל מסך מחודש שמי יודע מה ההיסטוריה שלו) ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2020 בדצמבר 25 Share פורסם 2020 בדצמבר 25 (נערך) אין לי ניסיון מהשנים האחרונות, אבל בתקופה שהמסכים שלי (של DELL) כן היו באחריות - היו מחליפים למסך אחר, שיכול להיות חדש או מחודש. לא היה שום הבדל בין השנה הראשונה לאחר-כך. לפעמים גם יכול להיות שכבר אין אפשרות להשיג את הדגם שלך, ואז יחליפו למסך מדגם אחר, שאמור להיות שווה ערך או טוב יותר. במקרה כזה כמעט בטוח שיהיה מסך חדש. הנסיון גם אומר שקלקול של מסך בתקופת האחריות הוא דבר די נדיר בסך הכל. נערך 2020 בדצמבר 25 על-ידי QttP ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2020 בדצמבר 25 מחבר Share פורסם 2020 בדצמבר 25 ציטוט אין לי ניסיון מהשנים האחרונות, אבל בתקופה שהמסכים שלי (של DELL) כן היו באחריות - היו מחליפים למסך אחר, שיכול להיות חדש או מחודש. לא היה שום הבדל בין השנה הראשונה לאחר-כך. אין לי בעיה שיחליפו לחדש או שיתקנו את המסך שלי. אני לא יכול לסרב לקבל מחודש? ציטוט הנסיון גם אומר שקלקול של מסך בתקופת האחריות הוא דבר די נדיר בסך הכל. אכן, לא קרה. אבל עם 3 מסכים יש סיכוי קצת יותר גבוה שאחד מהשלושה יתקלקל, אז אני מנסה למזער סיכונים. חייב להודות שאני לא מרגיש שום הבדל במסכים (אולי אפילו יתרון לסמסונג. בדל יש מן צל מעצבן בחלק מהאותיות כשאתה מקליד בוורד). לא מצליח להבין למה המחיר של הדל גבוה ב-30% מזה של הסמסונג. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2020 בדצמבר 25 Share פורסם 2020 בדצמבר 25 ציטוט של law89 אין לי בעיה שיחליפו לחדש או שיתקנו את המסך שלי. אני לא יכול לסרב לקבל מחודש? אתה תמיד יכול לסרב, אבל לא יודע מה יקרה אז. לא נתקלתי. ציטוט של law89 בדל יש מן צל מעצבן בחלק מהאותיות כשאתה מקליד בוורד אתה מחובר בVGA? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2020 בדצמבר 26 מחבר Share פורסם 2020 בדצמבר 26 ציטוט של QttP אתה תמיד יכול לסרב, אבל לא יודע מה יקרה אז. לא נתקלתי. אתה מחובר בVGA? כן. מחובר ב-VGA. גם בסמסונג התחברתי ב-VGA ולא ראיתי "צל". ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2020 בדצמבר 26 Share פורסם 2020 בדצמבר 26 תנסה לבצע AUTO ADJUSTMENT. 1 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2020 בדצמבר 26 מחבר Share פורסם 2020 בדצמבר 26 ציטוט של QttP תנסה לבצע AUTO ADJUSTMENT. לא עזר. אני אראה עוד כמה ימים אם עם חיבור DP זה מסתדר. יש איזה יתרון למסך דל על הסמסונג? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2020 בדצמבר 29 מחבר Share פורסם 2020 בדצמבר 29 ציטוט הנסיון גם אומר שקלקול של מסך בתקופת האחריות הוא דבר די נדיר בסך הכל. תמיד יש פעם ראשונה מעולם לא יצא לי לדבר עם שירות לקוחות בנוגע למסך. דיברתי עם דל אתמול. ביקשו שאשלח תמונות. אמרו שיחזרו אתמול. שלחו מייל בבור עם הוראות לא ברורות. שוחחתי עוד פעם היום, אמרו לשלוח עוד פעם תמונות (מתסכל מאוד, הם רוצים במייל ואז אם התמונה שוקלת מעל 5 מגה זה בלאגאן להעביר להם). ביקשו פרטים שטכנאי יחזור אלי. עכשיו גם יצטרך להגיע טכנאי לבדוק כי הם לא ידעו איך לפתור את הבעיה. מתסכל מאוד. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2020 בדצמבר 29 Share פורסם 2020 בדצמבר 29 אתה מדבר על ה"צל" שאתה רואה בחיבור VGA? אם כן, אל תטרח עד שלא תבדוק איך זה עם חיבור דיגיטלי. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2020 בדצמבר 29 מחבר Share פורסם 2020 בדצמבר 29 ציטוט של QttP אתה מדבר על ה"צל" שאתה רואה בחיבור VGA? אם כן, אל תטרח עד שלא תבדוק איך זה עם חיבור דיגיטלי. כן. אז אני אמתין עם זה (למרות שזה מוזר, בסמסונג אין את הבעיה אם אני מחבר אותו כבל לאותו המחשב). ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2020 בדצמבר 31 מחבר Share פורסם 2020 בדצמבר 31 מעדכן שדיברו איתי היום מדל. התקשרו להגיד שיחליפו את המסך. אמרתי להם את מה שאמרת ושאני מעדיף לבדוק את זה (לא הספקתי להתקין את האופיס במחשב החדש). אמרו שיחליפו וזהו. אני שם על 125% את הגודל של הטקסט במערכת הפעלה ורואה קצת מטושטש חלק מהאפליקציות, כולל האופיס משום מה. על פניו לא נראה שיש צל. משהו אחר מוזר קרה לי - חיברתי את שני המסכים למחשב החדש ובאחד (הקטן יותר) אני לא רואה את השוליים. חשבתי שזה בגלל שאני מחבר שני מסכים עם גדלים שונים. ניסיתי לחבר רק את הסמסונג ואני עדיין לא רואה את השוליים. לא ניתן לעשות באף אחד מהמסכים אוטואדג'סט. יש למישהו רעיון מה הבעיה? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2020 בדצמבר 31 Share פורסם 2020 בדצמבר 31 auto-adjustment זה רק לVGA האנלוגי. אם המסך מחובר בHDMI, תבדוק שOverscan לא מופעל בטעות (לרוב זה קיים בטלוויזיות). 1 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
law89 פורסם 2020 בדצמבר 31 מחבר Share פורסם 2020 בדצמבר 31 ציטוט של QttP auto-adjustment זה רק לVGA האנלוגי. אם המסך מחובר בHDMI, תבדוק שOverscan לא מופעל בטעות (לרוב זה קיים בטלוויזיות). הוא מחובר ב-HDMI. אני לא מכיר את המונח. אבדוק ביוטיוב בנוגע למה שרשמת ואיך מתקנים את זה. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.