בעיה בדרייבר Realtek - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בדרייבר Realtek


אלי ירדני

Recommended Posts

שלום רב.

נתקלתי בבעיה בRealtek, כשאני מכניס המחשב לא מזהה אותם, הדבר המוזר שאם אני מדליק את המחשב כאשר האוזניות בפנים אז הוא כן משמיע מהאוזניות, או אם אני הופך את הדרייבר ללא זמין ומחזיר אותו כאשר האוזניות בפנים, אז הם כן נקלטות.

הותקנה על המחשב מערכת חדשה של 10  1909 (לא עדכון) - הבעיה הייתה מההתחלה.

מחקתי את הדרייבר והתקנתי מחדש ע"י הורדה מלאה של הדרייבר מהאתר של , ולא עזר.

המחשב: DELL VOSTRO 3583

תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של dorban3

תנסה אוזניות אחרות. תנסה לחבר את האזניות ישירות מאחורי המחשב ולא בשקע אודיו הקדמי. תבדוק שאתה לא מחובר לשקע מיקרופון בטעות.

תבדוק אם רמקולים קטנים כן מוציעים סאונד.

אוזניות אחרות ברור שניסיתי.

 

המחשב כמו שכתבתי הוא DELL VOSTRO 3583 - נייד עם כניסה משולבת של ומיקרופון. 

 

בכל מקרה סודר העניין כך: לטובת החברים..

התקנתי שוב את הווינדוס התקנה נקייה לגמרי (1909) ובהתחלה עבד טוב גם אחרי כמה הפעלות מחדש, רק אחרי כמה דקות של חיבור לרשת פתאום שוב חזרו הבעיות בהתחלה היו רעשים מוזרים מכיוון הרמקולים, ואחרי הפעלה מחדש פשוט לא היה דרייבר - כאילו מחקתי אותו!! ולא התעסקתי עם שום תוכנה של או שום דבר אחר. 

בשלב זה ניסיתי להתקין ידנית ממה שנותנים באתר של ואז זה הגיע לאותו מצב שהיה בהתחלה- הרמקולים עובדים רק האוזניות לא נקלטות.  פה ניסיתי לעשות עדכון ממנהל ההתקנים והוא קבע שהדרייבר מעודכן.

כיוון שצפיתי מראש שזה מה שיקרה עשיתי לפני נקודת שחזור ושחזרתי ללפני ההתקנה של הדרייבר. (לשלב שלא היה מותקן שום דרייבר). נכנסתי למנהל ההתקנים ומשם התקנתי דרך חיפוש אוטומטי של את הדרייבר והכל הסתדר. 

 

ווינדוס משתלטת עלינו מרגע לרגע אם אתה רק מחובר לרשת המחשב כבר לא איתך הוא עושה מה בא לו מתקין מוריד מוסיף תכונות ואתה צריך לסמוך על מייקרוסופט שהכל מושלם בלי באגים כולל כל העדכונים שיוצאים בקצב מסחרר ושלא ברור אם הם עושים יותר תועלת מנזק!   

אם כבר מדברים על באגים נתקלתי בעוד באג בגירסה הזו (אולי לא רק זו?) בסמל של הUSB בשורת המשימות, כשלוחצים עליו להוצאה בטוחה הוא לא תמיד נפתח. (אני משתמש לרוב עם הוצאה דרך קליק ימיני על הכונן -'הוצא' אבל לא תמיד, וגם לא תמיד זה קיים - בהארד דיסקים ) וגם ראיתי לפעמים שהוא יותר אהב את הסמל של הדיפנדר אז הוא אימץ אותו לכמה שעות... בקיצור אני לא סגור על זה למה היא המערכת הכי מומלצת היום - מבחינת יציבות היא וודאי לא יותר יציבה מווינדוס 7.  אולי מבחינת הממשק... עצוב שאלו השיקולים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחת הפונקציות הבעיתיות של ווינדווז שהוא מתקין מנהלי התקנים אוטומטית, אפשר לבטל את הפונקציה הזאת. טוענת שבעידכון החדש של שנת 2020 הם מטפלים בבעיה (מערכת חדשה להתקנת מנהלי התקנים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...