תוכן אלי ירדני - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אלי ירדני

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    261
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    2

כל דבר שפורסם על-ידי אלי ירדני

  1. זהו שהעניין הוא שאתה הוא המבולבל בסיפור אם עוד לא הבנת... אתה פשוט מגחיך את עצמך מתגובה לתגובה ובאמת לא נותרו מילים בפי מהתגלמות הכסילות שלא נראתה כאן כבר הרבה זמן. יש כאן אנשים שיכולים ללמד אותך הרבה יותר מדבר או שניים במחשבים והתפרקות העצבים שלך בדבר שאתה לא מבין כמו שהוכחת כבר לא תורמות לך כלום חוץ ממבע הרחמים של שאר חברי הפורום, אם לא שמת לב כבר הפסיקו להגיב לך... כמו שנהוג כאן לא להתייחס לטרולים.. אבל בכל מקרה קח זאת לתשומת לבך שזה שאתה כועס על משהו לא עושה אותך יותר מבין בטכנולוגיה. לילה טוב.
  2. תכנס לאפשרויות של התוכנה יש שם לשונית של סוגי קבצים שאותם IDM יוריד, תחפש את הPDF ופשוט תמחק מהרשימה.
  3. לא. אתה מעתיק ישירות לדיסק החדש, ובדוגמה שלך אתה מחבר את C למחשב בצורה חיצונית (אפשר לקנות מתאמים כאלה, בחול הרבה יותר זול) ומעתיק את A לC, מרכיב את C במחשב וזהו. במצב הזה הC יכול להיות גדול מA .
  4. אתה יכול להשתמש בתוכנות כמו MINITOOL התוכנה תעתיק מדיסק לדיסק ללא יצירת קובץ, אם זה דיסק המערכת (כמו במקרה שלך) המחשב יצטרך להעלות בוט של התוכנה בשביל התהליך (היא יודעת לעשות הכל לבד). תוכל להשתמש גם עם Acronis אך לדעתי הוא קצת פחות ידידותי , אאל"ט נדרש יצירת דיסק אתחול.
  5. לא שמתי לב שדובר על דיסק חיצוני..., בחיצוני וודאי שאפשר לפרק את הקופסה החיצונית ולחבר אותו ישירות ללוח ואין כמעט היתכנות לעשות נזק בלתי הפיך אם נזהרים. אם אתה לא בטוח שאתה יכול לעשות לבד לך לכל טכנאי מחשבים שיעשה את זה בלי בעיה.
  6. לדעתי אם יש לך קצת ידע וידיים טובות אתה יכול להזמין דיסק זהה בדיוק ולהחליף את לוח שלו, להחלפת הלוח לא צריך לפתוח את הדיסק ולכן לא חייב מעבדה. עד כמה שידוע לי זה לא יפגע באפשרויות השחזור גם אם זה יצטרך שחזור מקצועי.
  7. כנראה שלא עשית את האיפוס כמו שצריך, (אם הנורה של הפעולה דלוקה ולא הצלחת לכבות כנראה שלא עשית את האיפוס כמו שצריך) תלך לטכנאי קצת יותר אמין שיבדוק את זה.
  8. אתה צריך מתאם רשת אלחוטי, לרוב הנייחים אין כרטיס רשת אלחוטי כמו במחשב נייד לכן אתה צריך לחבר חיצוני, קח בחשבון שלא בטוח שהוא יקלוט אם הרשת של השכן. תחפש בגוגל מתאם רשת אלחוטי TP-Link TL-WN821N nMax USB 300Mbps
  9. ככל הנראה הבעיה כמו שכתב כבר yoavke כן בRAID אולי אתה לא בדיוק מוצא את זה, אם אתה מסתבך בביוס אתה יכול גם להוריד את הדרייבר מהקישור המצורף (בZIP) לחלץ, ובמסך המדובר לטעון מנהלי התקנים. https://www.intel.com/content/www/us/en/download/19512/intel-rapid-storage-technology-driver-installation-software-with-intel-optane-memory-10th-and-11th-gen-platforms.html
×
  • צור חדש...