"מעבד ה Cell של ה PS3 היה יותר חזק ממעבדים שולחניים מודרניים" - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"מעבד ה Cell של ה PS3 היה יותר חזק ממעבדים שולחניים מודרניים"


huber

Recommended Posts

הרבה מהמפתחים האלה קצת הדיוטים, לומדים לראות את הכיעור והבורות כשמתקרבים אליהם קצת.

הגיוני שמעבדי RISC כאלה ואחרים יהיו חזקים ממעבדים שולחניים מסויימים בפועולות מסויימות. זו הסיבה שעולם ה- מתקדם בקצב שלו לשווקים מאוד מסוימים היום.

מפה ועד להגיד שבאופן כללי מעבד שעוצב לעשות מטלה X חזק ממעבדים מודרניים שאת רוב המטלות עושים במכפלות מהיר יותר, קצת אבסורדי.

 

אם הייתי צריך לבחור משהו ולהצמיד לו את התיאור "חרטוט חסר לוגיקה", זה יהיה הדברים שאמר אדון מפתח. אני מבין שיכול להיות והאבר פרסם את המאמר כי היה כתוב בו עוד דבר משפיל על , אבל חשוב לשים את הדברים בקונטקסט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהמשך למאמר בתחילת הת'רד, תראו מהו מעניין מ 2014:

 

https://forum.beyond3d.com/threads/gflops-last-gen-and-current-gen.55710/

 

 


PS4: 102
Xbox One: 112
Xbox 360: 115
PS3: 230

A couple of things stand out immediately for me; 1 the CPUs on last-gen have theoretically more gflops than the current gen(!), and 2 the order of the GPUs is exactly reversed for the CPUs. I understand that the Jaguars in the PS4/One are easier to work with and include out-of-order processing.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם יש איזו תענה מאחורי העובדה הנ"ל שהוא קבע או שזו סתם אינפורמציה שהוא החליט לשתף בה?
ואיך נכנסת לפה? 
מעבדים שולחניים זה גם ואם אותו CELL3 חזק מאינטל הוא גם חזק משל ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בטוח שהוא לא ישב והשווה תפוחים לתפוחים והייתי לוקח את הטענה שלו עם קמצוץ של מלח. אותי סתם עיניין הפרספקטיבה, אחרי כ"כ הרבה שנים המעבד הזה עדיין מצליח לעורר הצהרות ודיונים כ"כ בומבסטיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שמישהו אמר משהו בלי שום ביסוס לא אמור לעניין אף אחד, זה שמעבדים שנבנו להיות גם עובדים בצורה שונה ממעבדים שלא תוכננו ככה גם לא אמור להפתיע אף אחד, בשורה התחתונה מחשבים מודרניים חזקים פי כמה מהPS3 בכל תחום אפשרי(כאשר אני אומר מחשב אני מתכוון למעבד+ כרטיס מסך).
אני גם בטוח שבסוני יש מספיק מהנדסים ומנהלים מוכשרים ואם היה להם מוצר שיכול להתחרות בAMD או אני לא רואה סיבה למה הם בחרו לא להמשיך לפתח אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה חושב שהיתה למעבד הזה יותר עוצמה? הוא היה בנוי בצורה שונה לחלוטין ממעבד רגיל, זה כמו שתגיד שטרקטור יותר טוב ממכונית , אתה לא בדיוק טועה, אבל אתה צריך להבהיר במה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...