Ray Tracing ופגיעה בביצועים על ידי REMEDY - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ray Tracing ופגיעה בביצועים על ידי REMEDY


coch

Recommended Posts

בוקר טוב

 

כתבה מעניינת. המפתחת האגדית של Max Payne 1\2, Alan Wake והמשחק הבינוני אבל המדהים גרפית Quantum Break מדברת קצת בצירוף סרטון על הטכנולוגיה בגיימינג.

 

מה שאפשר לקרוא זה שבפרקטיקה הפגיעה בביצועים במצב של שימוש חלקי* בטכנולוגיה הזו, יש פגיעה ב 1080P עם 2080Ti של עד פי 2 ! ! 

צניחת פריימים דו-מספרית לשימוש לא מלא של RT זה לא צחוק. 1440P כלומר יהיה לא שמיש בעליל בדור הזה, אם זה המצב. 

 

אני חושב שזה נראה מצוין ונקי מאוד ( גרפית.. ) אבל פי 2 ? על כרטיס שעולה היום 6000 ש-ק-ל ב FHD זה רחוק רחוק מלהיות מקובל מבחינת ביצועים.

 

בבקשה - 

 

https://www.guru3d.com/news-story/remedy-shows-rtx-raytraing-performance-cost.html

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע Ray Tracing לדעתי זה בסטטוס Nice to have.

אפשר לקבל איכות תמונה מדהימה עם זה, אבל עדיין אפשר גם בלי זה.

 

טוב וחשוב לדחוף את הנושא, כי כבר עשר שנים אנחנו מדברים על הטמעה והתקדמות בריאליזם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של djelectric

כרגע Ray Tracing לדעתי זה בסטטוס Nice to have.

אפשר לקבל איכות תמונה מדהימה עם זה, אבל עדיין אפשר גם בלי זה.

 

טוב וחשוב לדחוף את הנושא, כי כבר עשר שנים אנחנו מדברים על הטמעה והתקדמות בריאליזם.

 

לך תראה את המשחקים של . סתם כדוגמא. סיימתי את God of War האחרון ואת ה Last of us הראשון בקונסולה שלקחתי מחבר

כדי "להשתפשף".

 

הנקודה שלי - שזה יגיע לקונסולות, יהיה אפשר לדבר על התקדמות ממשית. המשחקים של ה מחווירים ביחס למשחקים בשנים האחרונות

של הקונסולות. מתי ואיך ואם RT יהיה שם, אז אנחנו נעבור שלב שכזה של התמקדות בריאליזם, בינתיים זה הייפ חלקי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל המשחק "המדהים גרפית Quantum Break" הציג ביצועים זוועתיים בזמנו, שלדעתי גם ביחס לגראפיקה לא עשו צדק, אבל נעזוב את זה.

 

דיברו על תוספת של כמעט שליש כח חישוב נדרש, באם fps הבסיס היה 30.  אני מבין איזה חשבון עשית בכדי להגיע ל"עד פי 2" צניחת פריימים אבל לא הייתי ממהר להגיע למסקנות.  בכל אופן, המציג, שהוא בכלל מהנדס Nvidia, לא דיבר על האימפלמנטציה ב - Control (המשחק ש-Remedy מפתחים בהתבסס על אותו המנוע), אלא על בדיקות פנימיות של דמו טכנולוגי, כאשר גם פה ההתייחסות לא בהכרח לכל הדמו, אלא בהקשר של סצינה בודדת ככל הנראה.   למיטב הבנתי זה גם לא השתמש ב-Denoiser מבוסס (לניצול ליבות Tensor), מה ש- אמורה לספק עם GameWorks. 

 

השימוש פה ב-RT הוא אולי "חלקי" מבחינת השילוב של RT יחד עם טכניקות Rasterization ו-Compute  (לעומת RT בלבד),

אבל זה די שימוש "מלא" מבחינת היעוד שלו ל בעתיד הקרוב והנראה לעין.  סביר להניח שנתחיל לראות עד כ-3 הגדרות גרפיות שונות בהקשר RT בתפריטי משחק (הצללות, השתקפויות, AO), אולי גם רמות איכות שונות לכל קטגוריה, וכרגיל נבחר אנחנו מה משתלם להפעיל ומה לא.

 

אגב, RT זה לא כל מה ש-Turing מביא לשולחן.  פלטפורמת RTX פותחת דלת לשלל פיצ'רים מבוססי שיכולים לשפר איכות וביצועים,  בנוסף ישנם גם שיפורי Rasterization כגון Mesh Shading, VRS, MVR, Texture-Space Shading.  הנקודה היא שלפני שאנחנו מתבכיינים על פגיעת ביצועים פוטנציאלית של RT, בואו רגע נשמח על כל הכלים ש- מפקידה בידי המפתחים, ונקווה שישתמשו בהם בחוכמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סדרת כרטיסי החדשה היא מוצר טוב עבור מפתחי מנועי התלת מימד - קרי לתעשית הפיתוח בשלב ראשון, ולא עבור הצרכן.

זאת על מנת שהמפתחים ילמדו את הנושא, ויעמידו בסבוב הבא את הכותרים שתומכים ב- , בה בעת שלשוק ייצא כבר דור

RTX השני, אשר צפוי להיות מושק בקיץ הבא בדמות ליטוגרפיה 7nm, בעל פי שניים ביצועי, וסדרה שתכונה 3000.

 

סיכום מקומי:

RTX דור ראשון 2000 נועד בעקרו עבור המפתחים - להתגלח וללמוד את הנישה.

RTX דור שני 3000 מיועד לשמוש צרכני - בעל ביצועי real time הולמים לתחום.

 

אנחנו הצרכנים נעשה מאד נבון אילו נשמור מרחק מסדרה 2000, נשים לבנתיים את הכסף בצד, ניתן לו גם לצבור

קצת רווחים ותשואה - מה רע בכך....   נחמם אותו על אש קטנה בתנור לקראת סדרה 3000.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של SyndromE

קודם כל המשחק "המדהים גרפית Quantum Break" הציג ביצועים זוועתיים בזמנו, שלדעתי גם ביחס לגראפיקה לא עשו צדק, אבל נעזוב את זה.

 

אי אפשר להתווכח עם עובדות.. המשחק ויזואלית\גרפית ביחס לזמן שיצא - מדהים בהגדרות מלאות. זה המשחק הציג ביצועים זוועה,

והוא היה לדעתי בינוני ומטה - זה לא רלוונטי אני נתתי התייחסות לגרפיקה שלו בלבד.

 

ציטוט של SyndromE

אני מבין איזה חשבון עשית בכדי להגיע ל"עד פי 2" 

 

עד פי 2 זה מחומרים שקראתי ברשת ולא יותר מהיגיון בסיסי. לא עשיתי חישובים או החלטתי סופית שזה עד פי 2 וכו'.

 

ציטוט של SyndromE

 

השימוש פה ב-RT הוא אולי "חלקי" מבחינת השילוב של RT יחד עם טכניקות Rasterization ו-Compute  (לעומת RT בלבד),

אבל זה די שימוש "מלא" מבחינת היעוד שלו ל gaming בעתיד הקרוב והנראה לעין.  סביר להניח שנתחיל לראות עד כ-3 הגדרות גרפיות שונות בהקשר RT בתפריטי משחק (הצללות, השתקפויות, AO), אולי גם רמות איכות שונות לכל קטגוריה, וכרגיל נבחר אנחנו מה משתלם להפעיל ומה לא.

 

עוד חיזוק לזה ש RT כפונקציה אחת של "נפעיל את כל הבאסטה" היא לא אפשרית היום בגיימינג אלא אם כן נשלם על זה ביוקר במחירים

קיצוניים ונישאר ברזולוצית מיינסטרים.

 

ציטוט של SyndromE

 

אגב, RT זה לא כל מה ש-Turing מביא לשולחן.  פלטפורמת RTX פותחת דלת לשלל פיצ'רים מבוססי AI שיכולים לשפר איכות וביצועים,  בנוסף ישנם גם שיפורי Rasterization כגון Mesh Shading, VRS, MVR, Texture-Space Shading.  הנקודה היא שלפני שאנחנו מתבכיינים על פגיעת ביצועים פוטנציאלית של RT, בואו רגע נשמח על כל הכלים ש-NVIDIA מפקידה בידי המפתחים, ונקווה שישתמשו בהם בחוכמה.

 

אין בעיה.. רק חשוב לזכור שמה שהמפתחים יחליטו לעשות ו\או לא לעשות \ לעשות חלקית אנחנו נרצה להנות ומשם לשלם על זה.

אם האופציות האלה יישמרו בגיימינג לעשירון עליון יכולים לסמן עוד V גדול על אכזבה גדולה מהרגיל. בין אם זה מעניין מישהו שם או לא,

אני עדיין אדבוק בתאוריה שלי שהקונסולות העתידיות יכתיבו לנו בערך מתי נוכל לראות RT לכולם ב . אני אהיה חכם יותר או שאתאכזב

מהתאוריות של עצמי איפשהו ב 2020-21 שיצאו הדורות הבאים של הפלייסטיישן והאקס בוקס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי, אפילו אם סדרת הנוכחית היתה מסוגלת ל-RT בכל הדרו בגיימינג, עדיין מפתחי מנוע גרפי צריכים לספק קודם כל את שיטת הרנדור המסורתית לטובת נתח שוק (תאימות אחורה + קונסולות). ז"א במקום שהטכנולוגיה תחסוך שעות ועיצוב (כפי שהיא משווקת בין היתר), היא בעצם תאלץ עבודה נוספת מאחר והיא דרך רנדור משנית שיש להטמיע. הייתי רוצה (ונוטה) להאמין שהעבודה הנוספת היא מועטה יחסית, כך שלפחות ישתלם למפתחים לממש RT כתוספת כזאת או אחרת, גם אם זה מצריך "הכוונה" ירוקה (כלים עזרה והטבות) שבסופו של יום מסתכמת בעוד eye candy לבחירתנו (או בחירת חלקינו). זה בערך מה שגיימר מצפה מכרטיס מסך high end.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של SyndromE

לצערי, אפילו אם סדרת RTX הנוכחית היתה מסוגלת ל-RT בכל הדרו בגיימינג, עדיין מפתחי מנוע גרפי צריכים לספק קודם כל את שיטת הרנדור המסורתית לטובת נתח שוק (תאימות אחורה + קונסולות). ז"א במקום שהטכנולוגיה תחסוך שעות פיתוח ועיצוב (כפי שהיא משווקת בין היתר), היא בעצם תאלץ עבודה נוספת מאחר והיא דרך רנדור משנית שיש להטמיע. הייתי רוצה (ונוטה) להאמין שהעבודה הנוספת היא מועטה יחסית, כך שלפחות ישתלם למפתחים לממש RT כתוספת כזאת או אחרת, גם אם זה מצריך "הכוונה" ירוקה (כלים עזרה והטבות) שבסופו של יום מסתכמת בעוד eye candy לבחירתנו (או בחירת חלקינו). זה בערך מה שגיימר מצפה מכרטיס מסך high end.

 

 

אכן. יש עוד בעיה שאני רואה בנושא RT. 

הפילוח הזה שהם יוצרים מ 2070 ומטה. 

 

אני למשל כאחד שמשחק הרבה, יושב על מסך 60 ואני לא מתכוון לעשות שינוי ל 120\144 כי אני לא צריך את זה.

 

למה אני צריך לקנות 2070 ( כרגע ) ומעלה כדי להנות מ אופציונאלי לצורך העניין ?

במידה ובעתיד הם "יעשו מדרג" כזה של הגדרות ל RT, הם צריכים לשים את זה גם על כרטיסי ביניים דמויי 1060\1050Ti של היום. 

 

לשמור את הפיצ'רים האלה לאלו שרוכשים כרטיס מסוים ומעלה יוצר חוסר סימפטיה להמשיך איתם. ברור ברור שזה לא מעניין שם אף אחד,

אבל זה מצב מגוחך. אם אני רוצה לשחק עם RT ברמה בינונית-נמוכה ולהתחיל לשחק עם הגדרות כדי לקבל קצב משחק אידיאלי בשבילי,

אני מחוייב לרכוש כרטיס שעולה X כסף ומעלה ? למה מי מת ? מספיק לי 1080P ו 60 פריימים. הם באים להגיד לנו שכל המחקר פיתוח

שזרקו על בין היתר והביאו את נועד לקבוצה מסוימת מעל 600 דולר לכרטיס ? 

 

רק אני רואה מצב הזוי ? מי שמחפש "בומבה" של ביצועים היה פונה בעבר ל TITAN או מערכי או כרטיסי XXTi שתמיד ברש הטבלאות

של כל דור. אבל מעולם לא היה בכרטיסים האלה פיצ'רים ייחודיים של גרפיקה. זה פשוט מצחיק איך הדברים הקטנים האלה עוברים 

חלק. ביזיון אחד גדול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע, מי אמר שכל הכרטיסים הבאים מסדרה 2000 לא יכללו tensor cores או RT ?  לא שמעתי הודעה רשמית בעניין פילוח שוק.

ובלי קשר אני לא רואה טעם לשדרג מ-1070 למשהו מתחת ל-2070, בסבירות לביצועים דומים, רק בשביל תמיכת RT / Tensor.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של SyndromE

רגע, מי אמר שכל הכרטיסים הבאים מסדרה 2000 לא יכללו tensor cores או RT ?  לא שמעתי הודעה רשמית בעניין פילוח שוק.

 

לא יודע, זה המצב נכון להיום. אין מידע מעבר לזה.. דיברתי תגובה קודמת על המצב הנתון.

 

ציטוט של SyndromE

ובלי קשר אני לא רואה טעם לשדרג מ-1070 למשהו מתחת ל-2070, בסבירות לביצועים דומים, רק בשביל תמיכת RT / Tensor.

 

לשדרג בכלל אין טעם כי אין משחקים בשלים כרגע. שנה הבאה צפויים כמה כותרי AAA עם תמיכה חלקית. גם טומב ריידר החדש שכבר יצא

עדיין אין לו את היכולות להראות, אמור* לצאת פאץ' עתידי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של SyndromE

רגע, מי אמר שכל הכרטיסים הבאים מסדרה 2000 לא יכללו tensor cores או RT ?  לא שמעתי הודעה רשמית בעניין פילוח שוק.

ובלי קשר אני לא רואה טעם לשדרג מ-1070 למשהו מתחת ל-2070, בסבירות לביצועים דומים, רק בשביל תמיכת RT / Tensor.

 

gtx2070 הוא מקבילה ביצועית ל gtx1080.

ו- gtx1080 מהיר מ- 1070 בכולה 15-20 אחוזים.

האם אתה מוצא בכלל טעם לשדרג בשביל פירורים ?

 

כמי שבא מתחום החישוביות ככלל ותחום הפרקטיקה בהאצה גראפית בפרט, ושופך את המדע פה מדי בוקר ולילה,

מזכיר כי אם לא מדברים על שפור של מינ' שבמינ' 50% - אין בכלל על מה לדבר על שדרוג.

המקפידים מבקשים שדרוג של 100% אגב...

 

נזכירה עוד כי מטרת השדרוג, היא להביא לשולחן שפור ביצועי **שמורגש** על ידי משתמש המערכת.

doesn't cut it 15-20%

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

 

gtx2070 הוא מקבילה ביצועית ל gtx1080.

 

 

בפועל מי שמחפש לשדרג עכשיו עכשיו בלי שום דחייה, היה יכול בשקט לרכוש 1080 במחירים של כרגע.

 

אני חושב שגם אם הייתי מגיע היום מכרטיס כמו 970GTX הייתי לוקח 1080 על פני 2070. לא הייתי נופל בפח הזה.

עד שיהיו מספיק כותרי RT וזה יהיה בשל, סביר להניח שנקבל סדרה חדשה במחירים אחרים.

 

1. מחיר

2. מחיר

3. אין משחקי RT

4. ברגע שנפעיל RT עם 2080Ti* זה פוגע משמעותית בביצועים. עם 2070 אפשר רק לנחש שזה מצב עגום יותר.

 

וזה ילדים יקרים נקרא חוכמת רחוב שמביאים לשוק המאיצים הגרפיים. אותו כרטיס, אותם ביצועים פרקטית, הבדל גדול במחיר שאין

היום RT בפועל. רוצים למכור קודם*** את סדרה 10. סך הכול מהלך נבון. כוס אימא שלהם. ( סליחה מראש ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של nec_000

 

gtx2070 הוא מקבילה ביצועית ל gtx1080.

ו- gtx1080 מהיר מ- 1070 בכולה 15-20 אחוזים.

האם אתה מוצא בכלל טעם לשדרג בשביל פירורים ?

  

כמי שבא מתחום החישוביות ככלל ותחום הפרקטיקה בהאצה גראפית בפרט, ושופך את המדע פה מדי בוקר ולילה,

מזכיר כי אם לא מדברים על שפור של מינ' שבמינ' 50% - אין בכלל על מה לדבר על שדרוג.

המקפידים מבקשים שדרוג של 100% אגב...

 

נזכירה עוד כי מטרת השדרוג, היא להביא לשולחן שפור ביצועי **שמורגש** על ידי משתמש המערכת.

doesn't cut it 15-20%

 

ממה שראיתי ב-TPU ה RTX 2070 מהיר מ-GTX 1070 בכ-33% על 1080p, בכ-39% על 1440p וכ-43% ב-2160p.

בכל אופן לא ניסיתי לטעון שדווקא זה שדרוג משתלם, אלא לפסול שדרוג מ-1070 לנאמר 2060, מאחר ו-coch התלונן שהוא מוגבל לרכישת 2070 ומעלה בהקשר של פלטפורמת , כאשר 1070 ברשותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...