זקוק להמלצה לראוטר - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זקוק להמלצה לראוטר


whybe

Recommended Posts

שלום לכולם,

אני מחפש ראוטר זול וטוב (עד 200) לדירה קטנה של 60 מ"ר בערך. הראוטר הזה ישמש רק כראוטר במקום המודם-ראוטר של בזק/אקספון. חשוב שהחיבור שלו יהיה יציב ומהיר בחיבור של משהו כמו 8 מכשירים (עבודה של 5 בו"ז לכל היותר - שני מחשבים, שני טלפונים וסטרימר). היום אני עם חבילת 40MB ומקבל 5-15MB באלחוטי ו30-40MB בקווי דרך המודם-ראוטר כשאני מחובר לרשת רק עם המחשב שבודק את המהירות ובנוסף סובל מחוסר יציבות מטורף.

חשבתי בעיקר על הזמנת ראוטר של שיומי מאלי אקספרס (לינק). ראיתי עליו הרבה ביקורות טובות ברשת אבל אני חושש מעניין היבוא שלו מול משרד התקשורת (הבנתי שיש בעיות עם זה).

 

אשמח אם תוכלו לעזור.

תודה לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך ראוטר בלבד או מכשיר דהוא מודם + ראוטר?

אם אתה מתכוון להחזיר את המכשיר שאתה משאיל ולהשתמש בזה במקום אז אתה צריך מודם + ראוטר והמכשיר של כוא ראוטר בלבד. ואגב, ל- 40 מגה אין לך צורך בנתב כלכך מהיר. תקן n300 יספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של יואב שניר

C9 לעסק

C7 נתב ביתי כמו שצריך.

 

נתב במלוא מובן המילה .... לא השטויות שבזק מחלקים.

רוצה לצאת בזול קח את ההוטבוקס. יום אחד יהיה כסף קנה נתב אמיתי.

לא צריך לשלם כלכך הרבה על נתב בשביל הדרישות הצנועות שלו. סתם חבל. אגב, איך והוטבוקס? 😂

 

TP link w9970 יעשה את העבודה בשבילך:

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=18194

ואם לא זה, אז חשוב לבחור מודם עם תמיכה ב- g-vector, אחרת עלולים להיות תקלות וחוסר יציבות בחיבור לאינטרנט. מעבר לכך אתה צריך פשוט עם תמיכה ב- VDSL2 ותקן N300 ומעלה.

אגב, בנתב הזה אין תמיכה ברשת 5Ghz, אבל למהירויות כאלה זה מיותר. 2.4Ghz תדר יותר עביר ולכן הוא עדיף כל עוד הוא לא מגביל לך את המהירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

TP Link 1043ND הוא נתב סולידי שנכנס במסגרת התקציב. אחנם ללא תדר 5GHz וללא תמיכה בתקן AC אבל לא חושב שתמצא מכשיר שתומך (כמו שצריך) בהם במסגרת התקציב. מעבר לכך הוא יציב קווית ואלחוטית. בניגוד לנתב של המתג המובנה שבו תומך ברשת 1Gbps וזה לדעתי יתרון. אפשר גם להתקין עליו DD-WRT ובכלל להפוך אותו למכשיר די מרשים. לא הייתי מעמיס עליו יותר מדי בבת אחת, אבל הוא יתמודד בצורה טובה עם.הזרמת מדיה למספר מכשירים במקביל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...