פורסם 2018 באוגוסט 47 שנים מוסברת יפה על ידי hardwareunboxed - תהנו: שיטות מודרניות יותר של נוידיאה ו- AMD באות להקל במשהו את בעיית ה- latency (מוסבר מעלה על ידי hardwareunboxed) כאשר במקרה של AMD קוראים לכך enhanced sync. ההסבר לשיטה נמצא כאן: https://www.techspot.com/news/75212-amd-unveils-enhanced-sync-adrenaline-v-1772.html https://gaming.radeon.com/en/radeon-software-17-7-2-introducing-enhanced-sync/ ומאז שנסיתי אותה - חייב להודות שעברתי לעבוד עימה, מרגיש כמעט אותו הדבר שזה כבר היה שווה את זה. **תקציר מנהלים בדקה: נערך 2018 באוגוסט 47 שנים על-ידי nec_000
פורסם 2018 באוגוסט 47 שנים מחבר מסך מלא. זאת אומרת כשאני משחק, שזה משהו כמו כמה פעמים בודדות בלבד בשנה לרוב כשיוצא משהו חדש שמספיק מעניין, בכדי לרתק אותי למשך כמה שעות. נערך 2018 באוגוסט 47 שנים על-ידי nec_000
פורסם 2018 באוגוסט 47 שנים חבל שה Enhanced Sync עובד רק עם RX4XX או RX5XX ומעלה (אלא אם שינו את זה, לא נראה לי) גם ה Fast Sync עובד רק אם כרטיסים של NVIDIA מסדרת 1XXX ומעלה. אממה, הוא גם עובד עם הGTX670 שלי עם שינוי תכנתי קל. כעת עובד רק איתו. מעניין אם תהיה אפשרות לעשות זאת גם על כרטיסי הGCN של AMD, כי תאורטית אין סיבה שלא.
פורסם 2018 באוגוסט 57 שנים תמיד הרגשתי שיש הבדל בין 60fps לבין הרבה יותר מזה, גם על מסך 60hz. אף פעם לא ידעתי למה ואיך. אחלה פוסט, תודה!
פורסם 2018 באוגוסט 57 שנים כל תורת הגיימינג התחרותי עובדת על מיקסום כמות הפריימים במנוע בשביל תגובתיות. זאת הסיבה שאני משחק Overwatch על הגדרות Low ובשימוש מסך 144HZ ללא הגבלת פריימים. זו הסיבה ששחקני CS עושים זאת כבר מעל ל-15 שנה, וסירבו לעבור לדורות הראשונים של מסכי ה-LCD
פורסם 2018 באוגוסט 57 שנים מחבר ציטוט של אור כהן חבל שה Enhanced Sync עובד רק עם RX4XX או RX5XX ומעלה (אלא אם שינו את זה, לא נראה לי) גם ה Fast Sync עובד רק אם כרטיסים של NVIDIA מסדרת 1XXX ומעלה. אממה, הוא גם עובד עם הGTX670 שלי עם שינוי תכנתי קל. כעת עובד רק איתו. מעניין אם תהיה אפשרות לעשות זאת גם על כרטיסי הGCN של AMD, כי תאורטית אין סיבה שלא. עובד עם הכל מ GCN ומעלה. אמנם בדרייבר הראשון שהם שחררו זה תמך רק בסדרת 400 ומעלה כפי שרשמת, אבל מגרסא 17.12.1 זה כבר תומך בכל GCN-ים גם, קרי מכרטיסים HD7970 שהושקו בדצמבר 2011 ואילך.
פורסם 2018 באוגוסט 57 שנים ציטוט של nec_000 עובד עם הכל מ GCN ומעלה. אמנם בדרייבר הראשון שהם שחררו זה תמך רק בסדרת 400 ומעלה כפי שרשמת, אבל מגרסא 17.12.1 זה כבר תומך בכל GCN-ים גם, קרי מכרטיסים HD7970 שהושקו בדצמבר 2011 ואילך. חדשות מעולות! אז עכשיו רק NVIDIA מפגרים מאחור עם הFast Sync שלהם. אכן מהלך מבורך על ידי AMD!
פורסם 2018 באוגוסט 57 שנים אני משום מה לא מצליח להפעיל את Fast Sync. אבל אם אתם משחקים במצב חלון ללא גבולות מוטמעת טכנולוגיה דומה שחלה על הדסקטופ מבית מיקרוסופט. נערך 2018 באוגוסט 57 שנים על-ידי Jabberwock
פורסם 2018 באוגוסט 57 שנים זה מסתכם בסופו של דבר מנקודת מבט שלי בסוג המשחקים. הפתרון המיושן של vsync עובד בסדר גמור ועושה את העבודה ברוב המקרים. יש יוצאי דופן. בגדול אין בעיה עם vsync עד שמגיעים למשחקים תחרותיים. למשל לקחת את Overwatch כדוגמא טובה : המשחק לא כבד במיוחד, תחרותי והכי חשוב - First Person Shooter. כל הפרמטרים מציגים משחק קלאסי לבדיקה של כל נושא הפריימים הגבוהים ו vsync. אני כבר עונה\שתיים לא משחק, כי הגעתי לקצה היכולת ( כמעט 4000 ) ומיציתי את המשחק. אני עם מסך 60. לא הייתי מסוגל לשחק בו עם vsync. אבל כן עם fps cap ללא vsync. מי שמעוניין לבדוק מה כרגע אמרתי - שיתקין את המשחק ויפעיל אותו עם vsync וישחק שניים שלושה משחקים. לאחר מכן שיבטל את ה vsync ויפעיל פשוט fps limiter. ואז שיחזור - ויעדכן לגבי ההבדל, שהוא משמעותי. בליזארד כהרגלה עשתה עבודה מצוינת והמשחק זז ומגיב מעולה שמבטלים את ה vsync אבל מעוניינים לשמור על קצב פריימים זהה למסך. זה ממש לא המצב בכל המשחקים.. אפילו PUBG ומשחקים המוניים עד היום לא עושים עבודה חלקה ש vsync פועל ושם אפשר אולי לראות יתרון בפתרונות של AMD\NV. שמדובר בסינגלים, לא יעזור.. vsync זה פתרון סביר וכל הפתרונות שיצאו בשנים האחרונות לא מציגים משהו כל כך משמעותי. זה תופס מאוד שמדובר במשחקי מולטי שלא פועלים בצורה חלקה עם vsync, ויש כאלה בשוק. יש גם כאלה שעובדים בסדר עם vsync. אמרתי יותר מידי פעמים vsync. שבוע טוב והרבה פריימים. נערך 2018 באוגוסט 57 שנים על-ידי coch
פורסם 2018 באוגוסט 57 שנים מחבר ^אכן דברים נכונים, זה הכל שאלה של איפה אנחנו צריכים low latency ואיפה לא. במשחק כדוגמתו של witcher אין לכך כל משמעות, מה גם שיהיה מאד קשה לשים לב לכך. כמו כן קריעת התמונה במשחק זה מאד מציקה ומורגשת, זה משחק קולנועי. במשחק מאד מהיר first person shooter כמו doom מצד שני, ה- latency משמעותי ודווקא שם לקריעת התמונה בקושי ישנה משמעות, או שבכלל שמים לב אליה בגלל המהירות על המסך. נערך 2018 באוגוסט 57 שנים על-ידי nec_000
פורסם 2018 באוגוסט 57 שנים ציטוט של nec_000 כמו כן קריעת התמונה במשחק זה מאד מציקה ומורגשת, זה משחק קולנועי. מבחינתי קריעות תמונה זה בלתי נסבל. לא בגדר מציק, אלא בגדר לא שחיק.
פורסם 2018 באוגוסט 57 שנים הפתרונות האלו לא גורמים סתם למאמץ\צריכת חשמל מוגברים של הכרטיס\מערכת בכך שמרנדרים "סתם" מעבר ליכולות המסך?
פורסם 2018 באוגוסט 57 שנים הם כן, ברור. לך תסביר לאיש פשוט ש-1-2 ליבות של מעבד כמו 7900X או 6700K מתמקסמות לחלוטין (וטכנית יוצרות צ"ב) במשחק כמו Overwatch. זה מה שגיימינג תחרותי דורש היום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.