עבור לתוכן

הבשורה של AMD לשנה הבאה: הגדלת מספר ליבות העיבוד כברירת מחדל?

Featured Replies

פורסם

טיזר חדש מבית חברת MSI עשוי להצביע על כך שליבות ה-Zen 2 יגיעו אלינו במערכי CCX מוגדלים עם שש יחידות בכל אחד מהם, במקום ארבע בלבד כיום

לכתבה

פורסם

AMD שועטת קדימה... היזהרי לך אינטל שלא תיפלי בסיבוב.

פורסם

^^^^

 

תרגיע !  :)

כבר היינו בסרט הזה.

 

יעני, זה טוב לנו הצרכנים, אבל לאינטל

לא ממש יש מה לדאוג.

נראה שיש לה הרבה שפנים בכובע.

 

מה שכן, בזכות AMD הם ( השפנים של אינטל ) ישלפו הרבה יותר מהר !

פורסם

amd נותנת פייט רציני אינטל ככל הנראה תגדיל את כמות הליבות ל 8, ויש שמועות ש HT יבוטל ויהיה רק בליין ה i9 (חסר הגיון לחלוטין) מה שעשוי לתרום ל amd חחח.

פורסם

רגע, ליבות CPU זה המגה פיקסל החדש של המצלמות? כמה שיותר יותר טוב כל השאר זניח?

פורסם

רגע לא הבנתי התושבת תיהיה אותה תושבת כמו של רייזן דור 1 ? CCX חדש לא אומר שאני יצורך להחליף לוח נכון?

פורסם

חוץ מתוספת ליבות , כרגע מדברים על שיפור של 10% ב IPC (אין לי את המקור כרגע) וזה מה שחשוב.

חוץ מזה כמובן מצפים גם לתוספת מסוימת של מהירות שעון.

 

אם הבחירה הולכת להיות בין i7 עם 8 ליבות ובלי HT ל REYZEN 7 משופר עם 12 ליבות ו SMT אז לי כבר די ברור איזה מעבד יהיה יותר משתלם.

 

מבחינת גימניג אני מנחש שאינטל עדין ישאר המלך , מעניין לראות מה יהיה הפער בין המעבדים עם הכרטיסים החדשים של נוודיה.

 

 

נערך על-ידי lompy

פורסם
ציטוט של omertgm

רגע, ליבות CPU זה המגה פיקסל החדש של המצלמות? כמה שיותר יותר טוב כל השאר זניח?

לא הבנת. אם תצורת הליבות של ה-CCX משתנה, משמע שהם לא רק משפרים את תהליך הייצור אלא גם הארכיטקטורה.

זה כמו 2 קפיצות קדימה, לכן כמובן שיהיה שיפור בגיימינג.

פורסם
ציטוט של Jabberwock

לא הבנת. אם תצורת הליבות של ה-CCX משתנה, משמע שהם לא רק משפרים את תהליך הייצור אלא גם הארכיטקטורה.

זה כמו 2 קפיצות קדימה, לכן כמובן שיהיה שיפור בגיימינג.

זה לא שינוי ארכיטקטורה, זה more of the same. מניח שזה יבוא עם מזעור תהליך ייצור שיאפשר העלאת תדרים וגם זה לא ארכיטקטורה.
שיפור משמעותי ב IPC, משמע יעלות הארכיטקטורה, הוא הדבר העיקרי. מקווה ש AMD ישקיעו את רוב המשאבים שם.

וספציפית, משחקים הם התהליכים שהכי פחות משתמשים בריבוי ליבות (מעל 6 יש שינוי זניח ברוב המוחלט של המשחקים). 
מי שירוויח הם יוצרי תוכן כבדים של עריכת תמונה ווידאו וקול. אחרונים שירגישו הבדל הם גיימרים.

ומעבר לכל זה, המערכת הבאה שלי תהייה כנראה מבוססת AMD. כמו בימים הטובים לפני יותר מ 8 שנים..

פורסם
ציטוט של omertgm

וספציפית, משחקים הם התהליכים שהכי פחות משתמשים בריבוי ליבות (מעל 6 יש שינוי זניח ברוב המוחלט של המשחקים). 
מי שירוויח הם יוצרי תוכן כבדים של עריכת תמונה ווידאו וקול. אחרונים שירגישו הבדל הם גיימרים.

ומעבר לכל זה, המערכת הבאה שלי תהייה כנראה מבוססת AMD. כמו בימים הטובים לפני יותר מ 8 שנים..

תלוי איזה מנוע משחק. פעם 4 ליבות היה מספיק, היום זה כבר התרחב ל-6.

למשל במנוע Unreal, יש 2 משימות עיקריות של המעבד. אחת שקשורה למשחק שהיא מעבדת פיזיקה, בינה מלאכותית, הקצאת זיכרון וכו'

והשנייה בקשות רינדור. שזה אימות, בדיקת התנגשות וכו' שגם בסוף מועברות לדרייבר של הכרטיס מסך.

בכל מקרה, הת'רדים גם יכולים לפצל עבודה בשיטה אסינכרונית. ופה מגיע העניין של יותר ליבות.

נערך על-ידי Jabberwock

פורסם

אחלה, אז אנחנו מסכימים. למעט משחקים יחידי סגולה מעל ל 6 ליבות אין תוספת למשחקים בעוד ליבות. כך שהמרוץ אחרי עוד ועוד ליבות במיוחד לגיימרים הוא עקר ומשני לשיפורים אחרים.

פורסם
ציטוט של omertgm

המרוץ אחרי עוד ועוד ליבות במיוחד לגיימרים הוא עקר ומשני לשיפורים אחרים

אלא אם כן הגיימר עושה עוד דברים במקביל, כמו להקליט את המשחק או להזרים אותו בשידור חי. במקרה כזה רצוי שיהיה מעבד שיוכל לטפל במספר משימות במקביל בכדי שהמשחק לא "יקרטע".

פורסם

כל תחרות מעצימה את הצרכן... אדום מול צהוב בספורט... אדום מול ירוק בגראפיים... אך האם ריבוי נימים לא יפוצץ לנו בסוף את הארנק ובמצח את הוורידים?

פורסם

אז גם עבור משחקים הגדלת ה-CCX לשש ליבות יאפשר הרצה של (עד שש) ליבות בהן המשחק משתמש, כך שכולן יהיו באותו CCX, ולכן ישפר ביצועים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים