פורסם 2004 במאי 2421 שנים התחלתה ללמוד פסקל בכיתה ו' ( ) אני בכלל למדתי את זה בכיתה ה'-ו' , אח"כ עברתי ל-FoxPro (שאני לא זוכר גרוש ממנו), וגם ל-VB (גם לא זוכר הרבה...). אח"כ עברו 4 שנים (מכיתה ז' עד "יא), כאשר רק בי"א למדנו בתיכון את הפסקל יחידה ראשונה הייתה Access . בכלל, אנגלית התחלתי ללמוד בכיתה ג', כאשר היסודי התחיל ללמד את זה תכלס בכיתה ד' בלבד. עכשיו זה כבר מכיתה ב', עד כמה שאני יודע... שמעתי מבן דוד שלי שהבגרות 1 יח"ל שהייתה עכשיו הייתה קלה . כנראה שמשרד החינוך ממש ריחם עלינו בגלל המצב הבטחוני , נקווה שכך יהיה בבגרות בתנ"ך/אזרחות/מתימטיקה :-X
פורסם 2004 במאי 2421 שנים למה כאב ראש התרגיל היה דיי קלfor i=1 to 11for j=1 to 11if arr[j,i] and [j+1,i+1] and [j,i+i] and [j+1,i]וואי!!! בדיוק ככה עשיתי ממש בדיוק!!! אבל גם עשיתי השוואה לK
פורסם 2004 במאי 2421 שנים Test was quite easy, I did 6,7 (which is really really easy) and 9 which was extremely long but very simple overall.Can't think of any mistakes in recollection. Now let's just wait for september :\
פורסם 2004 במאי 2521 שנים הבגרות במדעי המחשב זאת באופן כללי בגרות קלה.ובנוגע לפסקל, מדובר בשפת קסם שמצליחה לנחש מראש מה אתה רוצה לעשות ולעשות הכל בשביל שזה יפעל, לא משנה כמה עקום יהיה הקוד שלךאולי מהסיבה הזאת כל-כך הרבה ילדים יודעים לתכנת בה, ואולי מאותה סיבה הם היחידים שעושים את זה - כל השאר מעדיפים קצת יותר שליטה על מה שהם כותבים
פורסם 2004 במאי 2521 שנים There's no doubt pascal is simple, however it's still a nice basis to advance from to C and then to C++ or other languages.I study at the Nisuii LaMeR.
פורסם 2004 במאי 2521 שנים ל-3.1415926535897932384626433832795 ובקשר לשפות התכנות.אני לומד סי אבל מצידי שלא היו מלמדים בכלל שפת תכנות ורק אלגוריתמיקה. כל נושא חדש שהתחלנו בכיתה כמו מחסנית, רשימה ועץ בינארי קודם למדנו והגדרנו אותו באלגוריתמיקה ורק אז יישמנו אותו בסי (וגם, לא תמיד). אני לא רואה סיבה ללמד שפת תכנות אם זה רק כדי להראות לתלמיד איך דברים נראים "במציאות" וגם רובנו לא נשתמש בשפת התכנות שלמדנו וגם אם כן, אלגוריתמיקה תהיה הבסיס ומה שבאמת חשוב.אני, אגב, עשיתי את שאלות 1-2 כדי לא לכתוב תכנות כי שם מתחילים להוריד נקודות על שטויות.
פורסם 2004 במאי 2621 שנים נכון ולא נכון.תיכנות בלי אלגוריתמיקה בכלל יהיה מאוד אנמי ולא יעיל. מצד שני לאלגוריתמיקה בלי תיכנות אין יותר מידי שימוש. העיניין הוא שהחל מנקודה מסויימת אין כבר מה ללמד בכל הנוגע לתיכנות עצמו, והרמה שלך היא לחלוטין פונקציה של כמות ההשקעה והניסיון שלך. לעומת זאת על אלגוריתמיקה אפשר לחפור בלי סוף. זאת אגב הסיבה שתואר במדעי המחשב לדוגמא מורכב מאולי 15% לימודי תיכנות (כמובן, ברמה גבוהה בהרבה מהתיכון) וכל השאר מוקדשים לבחינת אלגורתמים ולניתוחם.
פורסם 2004 במאי 3021 שנים ללמוד רק אלגוריתמיקה לא יספיק כי רוצים שהתלמיד ירגיש את העבודה התכנותית, את התקלות הקטנות שקורות כשאתה שוכח לשים איזה סמיקולון איפשהו או משהו דומה. רוצים שהתלמיד יראה את היצירה שלו מצליחה או קורסת. רוצים שהתלמיד יעבוד בסינטקס הנוקשה של שפת תכנות אמיתית, כשבאלגוריתמיקה בלבד הוא דיי חופשי.ופסקל זו שפה מצויינת ללמוד ממנה. קל להבין אותה, גם לתלמידים שסתם ככה בחרו להרחיב "מדעי המחשב" ואין להם טאצ' לנושא. קל ללמוד דרכה את הקונספטים השונים (לולאות, רקורסיה וכו'), וקל להמשיך ממנה הלאה. וחוץ מזה, בימינו היא באה לידי ביטוי בתור Delphi ו Kylix שהן סביבות פיתוח מצויינות.
פורסם 2004 במאי 3021 שנים אז בקיצור מה שאתה אומר זה:1. צריך לדעת שפת תכנות כדי לתכנת את מה שכתוב באלגוריתמיקה ולראות שזה עובד.2. כי אין לתלמיד מישהו שיעשה את העבודה השחורה של התכנות אז הוא צריך לדעת לעשות את זה בעצמואני לומד סי ולא הייתי מבין פסקל אם היא הייתה באה ומסבירה את עצמה; אבל לא הבנתי משהו - אם מישהו לומד רק כדי להרחיב את מדעי המחשב ואין לו טאץ', (טאץ' זה המצאה של כאלה שקשה לה ואומרים שאין להם את זה) למה שהוא ירצה ללמוד אח"כ שפות אחרות שלא יעזרו לו בלימודים של מדעי המחשב?
פורסם 2004 במאי 3021 שנים הנקודה היא שמדעי המחשב זה תחום תיאורטי לחלוטין, ממש כמו מתמטיקה. אמנם ניתן לתת לו יצוג ממשי כזה או אחר (הווה אומר תיכנות), אבל הוא ממש לא מחוייב המציאות. יש הרבה מאוד דברים שניתן לחקור במדעי המחשב בלי להשתמש במחשב בכלל.
פורסם 2004 במאי 3021 שנים בקיצקוץץץ לי הלך ממש ממש קל ה-2 יח"ל פסקל..שאלות 1-5 היו פשוטות מוות!! שאלה 6 הייתה צחוק..מרוב שזה היה פשוט כבר עשיתי לפי הסדר ועשיתי את שאלה 7..אחרי המבחן הבנתי ששאלה 8 הייתה מתנה..חבל שלא עשיתי..אבל מה איכפת לי? צדקתי ב-7.. ;Dאבל פרק שלישי!! יווו היה לי תרגיל בקלסר מזה דומה לשאלה 10...! מרוב לחץ לא יכלתי לאמץ את המוח שלי מספיקעשיתי את שאלה 9, העדפתי לרשום יותר מאשר לחשוב..אחרי המבחן גלתי שעשית שטותת אחת ענקיתת בשאלה 9!!לא יאמן! כל מה שלא היה צריך לעשות - עשיתי!! ;D :'(לא נורא..המגן 95~100 (אני מאמין שככה הוא הגיש אותי..)והבגרות משהו כמו 80..אז יהיה לי משוקלל נחמד של 90..שזה מהווה רק 40% מה-5 יח"ל.שזה אומר שהציון הכללי כללי שלי ב-5 יח"ל מתחיל מ96, אם זה יהיה ככה..אני צודק?(קשה לחשב בשעות כאלה.. ;D)יאללה בגרות הבאה בהיסטוריה (לשכבת י') ב-6.6 (למי שלא מעודכן..)..זה לא קשור לנושא, אבל בכל זאת..בהצלחה! :-*
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.