בהצלחה לניגשים מחר לבגרות בפסקל/סי 2 יח"ל - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בהצלחה לניגשים מחר לבגרות בפסקל/סי 2 יח"ל


The Shark

Recommended Posts

התחלתה ללמוד פסקל בכיתה ו' ( :o )

אני בכלל למדתי את זה בכיתה ה'-ו' , אח"כ עברתי ל-FoxPro (שאני לא זוכר גרוש ממנו), וגם ל-VB (גם לא זוכר הרבה...).

אח"כ עברו 4 שנים (מכיתה ז' עד "יא), כאשר רק בי"א למדנו בתיכון את הפסקל :D יחידה ראשונה הייתה Access :D.

בכלל, אנגלית התחלתי ללמוד בכיתה ג', כאשר היסודי התחיל ללמד את זה תכלס בכיתה ד' בלבד.

עכשיו זה כבר מכיתה ב', עד כמה שאני יודע... :o

:)

שמעתי מבן דוד שלי שהבגרות 1 יח"ל שהייתה עכשיו הייתה קלה :D .

כנראה שמשרד החינוך ממש ריחם עלינו בגלל המצב הבטחוני :D , נקווה שכך יהיה בבגרות בתנ"ך/אזרחות/מתימטיקה :o :-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

למה כאב ראש התרגיל היה דיי קל

for i=1 to 11

for j=1 to 11

if arr[j,i] and [j+1,i+1] and [j,i+i] and [j+1,i]

וואי!!! בדיוק ככה עשיתי ממש בדיוק!!! אבל גם עשיתי השוואה לK

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבגרות במדעי המחשב זאת באופן כללי בגרות קלה.

ובנוגע לפסקל, מדובר בשפת קסם שמצליחה לנחש מראש מה אתה רוצה לעשות ולעשות הכל בשביל שזה יפעל, לא משנה כמה עקום יהיה הקוד שלך

אולי מהסיבה הזאת כל-כך הרבה ילדים יודעים לתכנת בה, ואולי מאותה סיבה הם היחידים שעושים את זה - כל השאר מעדיפים קצת יותר שליטה על מה שהם כותבים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל-3.1415926535897932384626433832795 ובקשר לשפות התכנות.

אני לומד סי אבל מצידי שלא היו מלמדים בכלל שפת תכנות ורק אלגוריתמיקה. כל נושא חדש שהתחלנו בכיתה כמו מחסנית, רשימה ועץ בינארי קודם למדנו והגדרנו אותו באלגוריתמיקה ורק אז יישמנו אותו בסי (וגם, לא תמיד). אני לא רואה סיבה ללמד שפת תכנות אם זה רק כדי להראות לתלמיד איך דברים נראים "במציאות" וגם רובנו לא נשתמש בשפת התכנות שלמדנו וגם אם כן, אלגוריתמיקה תהיה הבסיס ומה שבאמת חשוב.

אני, אגב, עשיתי את שאלות 1-2 כדי לא לכתוב תכנות כי שם מתחילים להוריד נקודות על שטויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון ולא נכון.

תיכנות בלי אלגוריתמיקה בכלל יהיה מאוד אנמי ולא יעיל. מצד שני לאלגוריתמיקה בלי תיכנות אין יותר מידי שימוש. העיניין הוא שהחל מנקודה מסויימת אין כבר מה ללמד בכל הנוגע לתיכנות עצמו, והרמה שלך היא לחלוטין פונקציה של כמות ההשקעה והניסיון שלך. לעומת זאת על אלגוריתמיקה אפשר לחפור בלי סוף. זאת אגב הסיבה שתואר במדעי המחשב לדוגמא מורכב מאולי 15% לימודי תיכנות (כמובן, ברמה גבוהה בהרבה מהתיכון) וכל השאר מוקדשים לבחינת אלגורתמים ולניתוחם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ללמוד רק אלגוריתמיקה לא יספיק כי רוצים שהתלמיד ירגיש את העבודה התכנותית, את התקלות הקטנות שקורות כשאתה שוכח לשים איזה סמיקולון איפשהו או משהו דומה. רוצים שהתלמיד יראה את היצירה שלו מצליחה או קורסת. רוצים שהתלמיד יעבוד בסינטקס הנוקשה של שפת תכנות אמיתית, כשבאלגוריתמיקה בלבד הוא דיי חופשי.

ופסקל זו שפה מצויינת ללמוד ממנה. קל להבין אותה, גם לתלמידים שסתם ככה בחרו להרחיב "מדעי המחשב" ואין להם טאצ' לנושא. קל ללמוד דרכה את הקונספטים השונים (לולאות, רקורסיה וכו'), וקל להמשיך ממנה הלאה. וחוץ מזה, בימינו היא באה לידי ביטוי בתור Delphi ו Kylix שהן סביבות מצויינות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז בקיצור מה שאתה אומר זה:

1. צריך לדעת שפת תכנות כדי לתכנת את מה שכתוב באלגוריתמיקה ולראות שזה עובד.

2. כי אין לתלמיד מישהו שיעשה את העבודה השחורה של התכנות אז הוא צריך לדעת לעשות את זה בעצמו

אני לומד סי ולא הייתי מבין פסקל אם היא הייתה באה ומסבירה את עצמה; אבל לא הבנתי משהו - אם מישהו לומד רק כדי להרחיב את מדעי המחשב ואין לו טאץ', (טאץ' זה המצאה של כאלה שקשה לה ואומרים שאין להם את זה) למה שהוא ירצה ללמוד אח"כ שפות אחרות שלא יעזרו לו בלימודים של מדעי המחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנקודה היא שמדעי המחשב זה תחום תיאורטי לחלוטין, ממש כמו מתמטיקה. אמנם ניתן לתת לו יצוג ממשי כזה או אחר (הווה אומר תיכנות), אבל הוא ממש לא מחוייב המציאות. יש הרבה מאוד דברים שניתן לחקור במדעי המחשב בלי להשתמש במחשב בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצקוץץץ לי הלך ממש ממש קל ה-2 יח"ל פסקל..

שאלות 1-5 היו פשוטות מוות!! שאלה 6 הייתה צחוק..מרוב שזה היה פשוט כבר עשיתי לפי הסדר ועשיתי את שאלה 7..

אחרי המבחן הבנתי ששאלה 8 הייתה מתנה..חבל שלא עשיתי..אבל מה איכפת לי? צדקתי ב-7.. ;D

אבל פרק שלישי!! יווו היה לי תרגיל בקלסר מזה דומה לשאלה 10...! מרוב לחץ לא יכלתי לאמץ את המוח שלי מספיק

עשיתי את שאלה 9, העדפתי לרשום יותר מאשר לחשוב..אחרי המבחן גלתי שעשית שטותת אחת ענקיתת בשאלה 9!!

לא יאמן! כל מה שלא היה צריך לעשות - עשיתי!!

;D :'(

לא נורא..המגן 95~100 (אני מאמין שככה הוא הגיש אותי..)

והבגרות משהו כמו 80..אז יהיה לי משוקלל נחמד של 90..שזה מהווה רק 40% מה-5 יח"ל.

שזה אומר שהציון הכללי כללי שלי ב-5 יח"ל מתחיל מ96, אם זה יהיה ככה..אני צודק?

(קשה לחשב בשעות כאלה.. ;D)

יאללה בגרות הבאה בהיסטוריה (לשכבת י') ב-6.6 (למי שלא מעודכן..)..

זה לא קשור לנושא, אבל בכל זאת..בהצלחה! :-*

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...