אפליקציית truecaller - כדאי להתקין? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אפליקציית truecaller - כדאי להתקין?


ariel007

Recommended Posts

התקנתי את האפליקציה לזיהוי שיחות והיא מבקשת הרשאות להיות יישום ברירת המחדל ל- SMS ועוד הרשאות. אני מתלבט מה לאפשר ומה לא

האם האפליקציה הזאת מומלצת?

תודה לעונים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אין לי שום בעיה עם זה.

בזכות זה שהיא לוקחת את אנשי הקשר שלי (ושל אחרים) אני יודע מי מתקשר אליי. שם ולפעמים גם כתובת מייל (ואז חיפוש בפייסבוק מראה לי בדיוק במי מדובר). על הדרך אני גם מקבל סינון ספאם אוטומטי גם של שיחות וגם של סמסים.

 

יותר מזה, אני גם משתמש ב-me, האפליקציה הזאת שמראה לך איך אחרים שומרים אותך בטלפון. זה שולח לי התראות כשאנשים חדשים (גם כאלה שאני לא מכיר) מוסיפים אותי לאנשי הקשר שלהם, ומראה לי מי הם. כולל אנשי קשר משותפים שבד"כ מסבירים איך הם הגיעו אליי, ולפעמים גם קישור לפייסבוק שלהם.

 

אני בסדר גמור עם זה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן זה נראה גם לי בסדר לתת גישה לאנשי קשר לאפליקציה. מבחינת פרטיות, -MS אוספים המון מידע מעבר למה שהגולשים בכלל מודעים לכך ואי אפשר כמעט למנוע את זה.

לגבי me, הגירסה החינמית שלה הקפיצה לי פרסומות כל הזמן ולכן ויתרתי עליה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האפליקציה אוספת את המידע שלי על אחרים (אנשי הקשר) וזה בעצם - שאני מוסר מספרי טלפון שיש לי לגורם שלישי. מצד שני זה כל כך נפוץ שמעבירים מספרי טלפון, שלא נראה שאפשר לעשות משהו נגד זה. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה מה היא עושה עם המספרים האלו. אם היא משתמשת בהם לצרכים מסחריים (מכירה לצד שלישי) בלי הסכמת בעליהם זה כבר על גבול הלא חוקי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

אני גם משתמש ב-me

גם אני. ההצלבה בין שתיהן כמעט לא מפספסת. 

 

עד שלא יהיה בארץ חוק ספאם נושך מאוד שמחייב ספקיות לא לספק שרות לספאמרים אני אחלק את רשימת אנשי הקשר שלי לכל מועילה בתחום חסימת זבל. 

בארהב אין אף אחד שמעיז לשלוח סמסים כמו הלוואה מהירה 20 אלף שח החזר בצקים. מה גם שהרבה אנשים שם מחליפים סימים כמו גרביים מאחורי מספר וירטואלי כגון Voice שכולל גם חסימת ספאם מובנית, כך שכאשר מספר מזוהה כספאם הוא נחסם אוטומטים למליוני משתמשים באופן שלא מגיעים כלל שיחות והודעות כך שהענין לא משתלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ag43

מה שמטריד אותי כאן (ולדעתי על סף הלא חוקי) הוא שההסכמה שלך מאפשרת לאפליקציה לאסוף מידע על אחרים.

אכן. גם אם אתה לא מתקין אותה, הפרטים שלך כבר דלפו דרך כל החברים שלך שהתקינו.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...