פורסם 2018 במאי 287 שנים מחבר ציטוט של red4ever אוקיי, עכשיו עדכנתי לגרסה שיצאה ב-1/11/17 - מדובר בגרסה 1.0.5. נראה אם יהיו ניתוקים עד מחר. גם ב-1.0.5 היה לי ניתוק הבוקר. חזרתי ל-1.0.4 (מה-1/9/17). נראה מתי (ואם בכלל) יהיו ניתוקים... אמשיך לעדכן.
פורסם 2018 במאי 297 שנים מחבר בינתיים 1.0.3 לא גרם לניתוק. יש מצב שהראוטר תקול חומרתית? איך ייתכן שבכל הגרסאות (פרט ל-1.0.3) חוויתי ניתוקים, בזמן שלגולש Milford Cubicle יש נתב זהה והוא לא חווה את הניתוקים האלה? שווה לממש אחריות ולדרוש נתב אחר, או פשוט להישאר על 1.0.3 נטול הבאגים (לכאורה)?
פורסם 2018 במאי 297 שנים אני עם אותו ראוטר היו לי ניתוקים באחד הגרסאות, אבל זה נפתר עם עידכון אין לי אפשרות לבדוק עכשיו מה הגרסה שראוטר מריץ, אבל הוא מריץ גירסה אחרונה. נראה לי אני עם גרסא של UK https://www.tp-link.com/uk/download/Archer-C7_V4.html#Firmware והגירסא הבעיתית היתה אחד לפני Archer C7(CA)_V4_180315 כנראה שהורידו אותה מאתר ,כי אני לא רואה ותה עכשיו בבית אני יכול לבדוק לך במדויק מה הגירסה שאני עובד איתה
פורסם 2018 במאי 297 שנים טוב הגירסא אצלי היא 1.0.7 Build 20180425 rel.62587(4555) אבל, שכחתי הגדרה של איתחול אוטומטי פעם ביום של הראוטר, מהזמנים שהיו בעיות. אני מבטל אצלי איתחול אוטומטי , ואבדוק אם הבעיה קיימת
פורסם 2018 במאי 307 שנים מחבר מחכה לשמוע... הגרסה שלך זה ה-1.0.7 שעדכנתי אליה כשקניתי את הראוטר. לא מצליח להבין למה יש ניתוקים אצלי בכל הגרסאות חוץ מ-1.0.3.
פורסם 2018 במאי 307 שנים ציטוט של red4ever מחכה לשמוע... הגרסה שלך זה ה-1.0.7 שעדכנתי אליה כשקניתי את הראוטר. לא מצליח להבין למה יש ניתוקים אצלי בכל הגרסאות חוץ מ-1.0.3. עובד בינתיים בלי בעיות מה בעיה אצלך? השרשור ארוך מדי C7 מחובר למודם של הוט שעובד רק כמודם ? איך הגדרת את ה WAN אצלך בראוטר ?
פורסם 2018 במאי 317 שנים מחבר ציטוט של puu עובד בינתיים בלי בעיות מה בעיה אצלך? השרשור ארוך מדי C7 מחובר למודם של הוט שעובד רק כמודם ? איך הגדרת את ה WAN אצלך בראוטר ? כן. יש לי הוטבוקס שמוגדר כמודם, אליו מחובר ה-C7. פעלתי לפי האשף של ה-Quick Setup. הגדרתי Dynamic IP, סימנתי Do NOT Clone MAC Address, הגדרתי רשתות אלחוטיות וזהו. אגב, אתמול היה לי ניתוק גם ב-1.0.3, וזה מבחינתי הקש ששבר את גב הגמל. כנראה שמדובר בתקלת חומרה. אני אפנה לחנות ואבקש לקבל C7 חדש אחר.
פורסם 2018 במאי 317 שנים מחבר דיברתי עם החנות (אייבורי) ואמרו לי לגשת למעבדה. שמתי את הראוטר במעבדה ואני מחכה בינתיים לתשובה מהם. אמשיך לעדכן.
פורסם 2018 במאי 317 שנים מחבר אוקיי, התקשרו אליי מאייבורי ואמרו לי שאצלם זה לא התנתק. למרות זאת, הביאו לי אחד חדש. עכשיו אני אחבר אותו ואבדוק. אם גם הוא יתנתק, אז אני אדבר עם הוט - רק שלא יהיה לי מושג מה להגיד להם. מבחינתם הכל בסדר כשההוטבוקס מחובר, גם כמודם וגם כראוטר. אמשיך לעדכן...
פורסם 2018 במאי 317 שנים מחבר טוב, נראה לי שאני מרים ידיים. בראוטר החדש אפילו ההגדרה הראשונית לא צלחה (צירפתי תמונות בהמשך), מה שאומר שזו כנראה בעיית תשתית של הוט - רק שאני לא יודע מה להגיד לתמיכה הטכנית שלהם, כי ההוטבוקס עובד טוב (וזה המדד מבחינתם). נראה לי שאחזיר את ה-C7 לאייבורי, אקח זיכוי ואשאר בלית ברירה עם ההוטבוקס בתור ראוטר.
פורסם 2018 במאי 317 שנים השגיעה אומרת שאתה לא מקבל כתובת ממודם של הוט. אני מאמין שאם תתקשר אליהם , הם יפתרו את זה.
פורסם 2018 ביוני 17 שנים מחבר חשדתי בכבל רשת והחלפתי אותו, אבל זו לא היתה הבעיה. מה שנשאר זה רק הוט - או ההגדרות אצלם, או הוטבוקס תקול. מייאש לגמרי...
פורסם 2018 ביוני 17 שנים מחבר טוב, אין לי מושג מה קרה, אבל פתאום החיבור הצליח - מה שאומר שחזרתי למצב שהייתי בו עם ה-C7 הראשון שהחזרתי. בינתיים אין ניתוקים, אבל הפינגים שאני מקבל ב-speedtest ממש גבוהים (60-300 ולפעמים גם יותר). כשהכל תקין זה לא עובר את ה-10. משהו כאן לא תקין ואני פשוט אובד עצות. אגב, מהירות ההורדה וההעלאה תקינות. נערך 2018 ביוני 17 שנים על-ידי red4ever
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.