הטירוף החל: מבצעי ה-Prime Day של אמאזון כבר כאן - מבצעים והנחות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הטירוף החל: מבצעי ה-Prime Day של אמאזון כבר כאן


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אתה לא יודע מה זה קול ושולח אחרים לבדוק. ההבדל הוא שסאונד בר לא מדמה צליל היקפי, הוא מכיל 2-3 . ומקרן קול יכול לדמה צליל היקפי ע"י שימוש במספר רב של דרייברים(יש כאלו עם 30 דרייברים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקרן קול פירושו יחידה מוגברת עם מספר רב של רמקולים בתוכה. עכשיו, סאונד בר/מקרן קול הם מוגברים והמינוח זהה גם באנגלית. חלק קוראים לזה סאונד בר וחלק קוראי םלזה קול. מקרני הקול אם כבר, כפי שחלק מהחברות קוראות להן כולל ***רסיבר*** בתוכם וקצת יותר (הרבה יותר) גם כן. אל לנו לשכוח כי בר בטווח המחירים של "מקרני קול" כהגרדתכם (2000-5000$) יכללו את אותם הרכיבים גם כן. אז הינה, למדת משהו חדש - לא להתעקש על שטויות כי במילא זה אותו הדבר, תבחר לך מינוח ותחיה בשלווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקרן קול פירושו יחידה מוגברת עם מספר רב של רמקולים בתוכה. עכשיו, סאונד בר/מקרן קול הם מוגברים והמינוח זהה גם באנגלית. חלק קוראים לזה סאונד בר וחלק קוראי םלזה קול. מקרני הקול אם כבר, כפי שחלק מהחברות קוראות להן כולל ***רסיבר*** בתוכם וקצת יותר (הרבה יותר) גם כן. אל לנו לשכוח כי בר בטווח המחירים של "מקרני קול" כהגרדתכם (2000-5000$) יכללו את אותם הרכיבים גם כן. אז הינה, למדת משהו חדש – לא להתעקש על שטויות כי במילא זה אותו הדבר, תבחר לך מינוח ותחיה בשלווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואל לנו גם לשכוח כי הורחקת בעבר, ויתכן כי תורחק גם בעתיד. אז הנה למדתם משהו חדש... לא להתעקש לענות לממורקס, כי ממילא זה כמו לדבר לקיר. אז בחר לך פורום אחר להטריד אותו, ותחיה בשלווה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקרן קול פירושו יחידה מוגברת עם מספר רב של רמקולים בתוכה. עכשיו, סאונד בר/מקרן קול הם מוגברים והמינוח זהה גם באנגלית. חלק קוראים לזה סאונד בר וחלק קוראי םלזה קול. מקרני הקול אם כבר, כפי שחלק מהחברות קוראות להן כולל ***רסיבר*** בתוכם וקצת יותר (הרבה יותר) גם כן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...