ביצועים בזול: מעבדי Kaby Lake מסדרת Pentium מתגלים כמשופרים במיוחד - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביצועים בזול: מעבדי Kaby Lake מסדרת Pentium מתגלים כמשופרים במיוחד


djelectric

Recommended Posts

במהלך מפתיע ולא ממש צפוי, מוסיפה אינטל למעבדי מותג הפנטיום התקציבי שלה את תכונת ה-HyperThreading, אשר היוותה בעבר את ההבדל המשמעותי העיקרי בינם לבין דגמי ה-Core i3 בעלי תגי המחיר הכפולים

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של ag43

ליאור? HT מעלה את כח העיבוד?

לא, הוא לא מוסיף כוח עיבוד, אבל הוא מאפשר לשני הליבות לעבוד על אותה משימה בו זמנית, ולליבה אחת לעבוד על שתי משימות שונות בו זמנית. דבר שיוצר בעצם 3 ליבות עיבוד, שתיים פיזיות ואחת לוגית שמורכבת מכוח עיבוד לא מנוצל משני הליבות הפיזיות. Thread זו בעצם שנוצרה דרך HyperThreading, היא לא באמת קיימת פיזית בשבב אבל היא מסוגלת לתפקד כליבת עיבוד לכל דבר ועניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HT מאפשר לקחת כל פיזית ולהציג אותה כשתי ליבות לוגיות כדי שמערכת ההפעלה תוכל להריץ עליה שתי משימות במקום אחת, במקרה של המעבד המדובר לוקחים שתי ליבות פיזיות ומציגים אותן כ-4 לוגיות. יתרון הביצועים מתקבל מזה שאפשר להגיע ככה לניצול טוב יותר של משאבי המעבד כיוון שלפעמים אחת המשימות נעצרת לרגע, בדרך כלל כי היא מחכה למידע מהזכרון, ובאותו זמן אפשר להריץ את המשימה השניה על המעבד במקום שהוא סתם יעמוד ויחכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי מתרגם את זה לכך שזה פשוט מיעל את ביצועי המעבד ולא מוסיף. בלי HT המעבד עובד בצורה פחות יעילה, לכן גם בלי להוסיף לכוח העיבוד שלו המעבד מצליח לבצע יותר פעולות בזמן נתון.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...