תוכניות העתיד של AMD לשנת 2017 כולה נחשפות - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תוכניות העתיד של AMD לשנת 2017 כולה נחשפות


djelectric

Recommended Posts

הם כנראה יהיו מהירים, מאוד מהירים. תראה, אנחנו כבר יודעים של- יש מוצר שאמור להתחרות ב-1080 ואף לעקוף אותו במשחקים ידידותיים ל- (כמו DOOM), ואנחנו צריכים להניח שיש להם משהו בשרוול גם עבור ה-1080TI. בהנחה שהכרטיסים האלה יוצאים בעוד כמה חודשים, צפוי הם יעברו שינויים קטנים עד ההשקה, וסביר להניח שכמות הביצועים תעלה בכמה אחוזים. האם ההמתנה שווה את זה? לא יודע, אבל אני לא חושב שהם היו מחכים לייצור המוני של רק כדי לעמוד עוד פעם מאחורי המתחרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Nvidia הבינה מזמן שהחיים הם לא רק גיימינג, הכל סובב החוויה. אם תצליח ליצור את החוויה של הגיימינג לטלווזיה ולפלאפון אז תצליח. מקסימים גרפיקה מזמן לא השוק אלא קהל רחב ופלטפורמות מרובות זה העתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שלחכות. היו המון שרצו לקנות מניות..... אבל כשכל המבחנים הביתיים הסתיימו התברר שההשקעה הייתה גרועה. אז כמובן לחכות ולא להאמין לכל מה שכותבים. רק כשיקחו כרטיס מהמדף בחנות ויריצו עליו בחנים.... יהיה אפשר לדעת בוודאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצעה שלי תקני מחול... תמיד יש מישהו שטס ומוכן לעשות קנייה... ההבדלים עצומים!! קניתי את שלי בחול ועד היום הוא עובד פיקס!!! 7970 ghz כמה שנים הוא כבר בשוק?.... לפחות 4 שנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...