אסור לפספס: סמארטפון הענן הבלתי רגיל של Nextbit נמכר במחיר זערורי - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אסור לפספס: סמארטפון הענן הבלתי רגיל של Nextbit נמכר במחיר זערורי


yonatan.mendelson

Recommended Posts

קניתי טלפון של עם חומרה יותר טובה במחיר נמוך מזה... יכל תיאורטית לעלות קצת יותר אם לא הייתי מזמין מסין וזוכה בלוטו. אבל גם אז היה מדובר במחיר יותר טוב בהתחשב בתוספת הקטנה ובתמורה של חומרה טובה יותר. הXIAOMI שקניתי כולל: מסך 5.5 תמיכה בכל סוגי הרשתות(הNEXTBIT ROBIN לא תומך CDMA) 64GB . גוף מתכתי חזק ואיכותי. מעבד 10 ליבות. בטריה גדולה ב60% DUAL SIM(לא מצאתי כלום בROBIN שמצביע שיש לו תמיכה בDUAL, כן מצאתי תמונה של TRAY עם מקום לSIMCARD יחיד) BLUETOOTH 4.2 בNEXTBIT ROBIN יש רק BT 4.0??? מה זה????!!! יש לכם מושג איזה מינוס ענק זה? BT 4.2 מסוגל להעביר פי 5 נתונים!! יש לכם מושג איזה הבדל איכות אודיו באוזניות BT 4.2 יהיה? רק בור/טיפש יקנה כיום ללא BT 4.2 באותה סביבת מחיר שאפשר להשיג חומרה טובה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק בור/טיפש יחשוב ש BT4.2 יכפיל לו פי 5 את קצב בתקשורת בלי לבדוק. אם היית פותח ויקיפדיה היית מבין שהשיפור שאתה מדבר עליו ב- 4.2 הוא ליישומי IoT בלבד, בפרוטוקול Low Energy. הפרוטוקול הזה מקריב מהירות לטובת צריכת חשמל נמוכה ומיועד לסנסורים, תגי זיהוי וכל ההתקנים מבוססי בטריה שצריכים לחיות זמן רב. גם השיפור המדובר מושג ע"י הארכת גודל החבילה כך שאחוז גדול יותר מהחביךה השלמה הוא נתונים ולא header. חוץ מזה, כל פרוטוקולי האודיו ל- BT הקיימים רצים על פרופילים של Basic Rateq Enhanced rate כלומר אלה הנתמכים ע"י BT2.1 https://devzone.nordicsemi.com/question/72254/is-any-ble-chipset-supports-audio-streaming/ אה, ואם היית קורא היית יודע שפונקציית הענן פועלת רק כאשר הטלפון בטעינה ומחובר ב- WiFi. https://help.nextbit.com/hc/en-us/articles/216651067-Robin-s-storage-capacity By default, when your Robin is charging and connected to , we'll back up your apps, and photos to the cloud. ולגבי התמיכה ב- CDMA, רק בור/טיפש חושב שפרוטוקול המיושן של פלאפון שנמצא בדרכו החוצה, שכבר שנים לא נמכרים טלפונים שתומכים בו בארץ, שווה משהו. והדובדבן? הדובדבן הוא שאי אפשר לחבר בארץ סתם טלפון CDMA שהבאת מחו"ל כי ב-CDMA אין מושג של סים. כדי לרשום טלפון כזה אתה צריך לדבר עם פלאפון, ואפילו בתקופה שהרשת היתה המילה האחרונה הם לא חיברו שום מכשיר שלא נמכר באופן מסודר ע"י יבואן ישראלי ושנבדק על ידם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי CDMA באמת שאין לי מושג. אם אתה אומר שזה לא רלוונטי בכלל, אקבל זאת כעובדה.

 

האינטרנט הסלולרי העלוב שיש לנו בארץ, ובמקרה! גם האינטרנט הקווי העלוב שיש לנו בארץ עם הUPLOAD הנמוך מאוד מאוד מאוד, לא מתאימים לאף קונספט של .

גם אם היית מקבל ללא הגבלה, עד 10000000000000TB, האינטרנט בארץ היה הופך את הדבר לחסר משמעות.

עם או בלי WIFI, 

YOU

ARE

FUCKED

כל שכן כשמדובר באחסון דינאמי.

 

לגבי BT 4.2 מדובר בהבדל גדול בפס רוחב.

מה יעשו עם זה? גם אתה עדיין לא יודע.

גם אם זה לא ישמש לאוזניות, מדובר על שיפור ענק מ4.1

הדוגמא עם האוזניות היתה דוגמא אחת, היא לא מבטאת את מכלול הסיבות.

ולא הייתי רוצה לקנות שאין לו תמיכה בעדכון כל כך משמעותי.

ואתה יודע זאת!!! אל תיתמם בוז'ו.

גם מבחינת והצפנה מדובר בהבדל גדול.

וזה כולל אוזניות!!!!!!!

אוזניות התומכות ב4.2 אולי לא ישדרו אודיו איכותי יותר(אולי!...) אבל הם בהחלט יהיו מוצפנות הרבה יותר טוב.

ואפילו אם הם לא!!

עצם זה שאתה מדבר בדיבורית ברחוב, מאפשר להאקרים לפרוץ למכשיר שלך דרך הגנה חלשה של BT בתקנים ישנים.

ו4.2 מגן עליו מכך.

אז שוב, לא הייתי קונה ללא 4.2 כיום.

לא חסר סיבות טובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...