קיבלתי מכשיר "חדש" מיבואן - בעיות Kernel - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קיבלתי מכשיר "חדש" מיבואן - בעיות Kernel


Zeev86

Recommended Posts

ציטוט של Zeev86

תודה.

היום דיברתי עם היבואן והם אמרו לי שהייתה כנראה תקלה והם שלחו לי מכשיר שמיועד לסינים (איך זה הגיע אלי אלוהים יודע) ושעכשיו ישלחו לי מכשיר חדש.

השאלה אם לסמוך עליהם בפעם השלישית או ללכת נגדם למשפט עם החוק שציינת.

ללכת לבית משפט זה לא כיף, ולא תמיד ההליך הכי מהיר. תקליט את השיחה בה הם מבטיחים לך מכשיר חדש ותצלם שוב את הפתיחה של המכשיר. תקווה שלא יעשו שטויות. אם אתה רואה שדברים לא מסתדרים, תבע אותם.

מקווה שהכל יסתדר לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
ציטוט של User_Name

ללכת לבית משפט זה לא כיף, ולא תמיד ההליך הכי מהיר. תקליט את השיחה בה הם מבטיחים לך מכשיר חדש ותצלם שוב את הפתיחה של המכשיר. תקווה שלא יעשו שטויות. אם אתה רואה שדברים לא מסתדרים, תבע אותם.

מקווה שהכל יסתדר לך.

השיחה הוקלטה.

הקטע פה שהמכשיר נקנה עבור בן משפחה, שסבל מזה כחודש ימים ורק על זה בא לי להכנס ביבואן הזה. אם זה הייתי אני, אולי הייתי שותק.

פרסמו בדיון הזה בדף הראשון אתר שבו ניתן לפתוח תיק תביעה נגד חברה או אדם פרטי. זה לא חינם, אך חוסך את הכאב ראש של להגיע למשפט. ואם צריך, אז אני מוכן להפנות יום חופש רק כדי לקבל סיכוי לזכות בפיצוי המגיע לי.

כל זה, שוב, בתקווה ויש לי איזשהו סיכוי.

 

אז כדי לקבל ממכם תשובה, וכדי שלא תצטרכו לחפש בעמודים הקודמים, הנה תקציר הפרקים הקודמים:

1. אחריות שמופיעה באתר היבואן אינה תקינה, שלטענת החנות והיבואן אני לא אמור להסתכל עליה אלא על דף הקבלה של KSP, שלטענתם הוא זה שקובע. טמטום גמור לדעתי ואלוהים יודע מי יתיחס לקבלה של KSP כשבאמת אצטרך אחריות בעוד כשנה ועשרה חודשים.

2. יותר מ10 ימים המכשיר היה במעבדה. תקנו אותי אם אני טועה, החוק שמחייב אותם בפיצוי של 10 אלף שקל קובע שאם המכשיר היה במעבדה יותר מעשר ימים, המעבדה צריכה לפצות את הלקוח בסכום זה.

3. יש לי הקלטה שהיבואן מתחיל לבלבל בשכל על כך שהמכשיר שהם הביאו לי מיועד לשוק הסיני והארופאי, ושהם מודעים שהוא מגיע עם רוט.

אני לא מבין איך ליבואן מותר להביא מכשיר עם רוט ללקוח, וללקוח אסור לשים רוט - דבר שמבטל אחריות.

4. קיבלתי עד עכשיו פעמיים מכשיר אינו חדש כשהבטיחו לי במיילים מכשיר חדש. (יש תיעוד, מיילים...)

 

עד כאן. מה הסיכוי שלי לזכיה במשפט, וכמה עלי לבקש? (כולל כל הוצאות המשפט).

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא משפטן אבל מישהו מהתחום פעם אמר לי ששופטי תביעות קטנות לא אוהבים כשאדם מבקש בהגזמה יותר ממה שמגיע לו, או מכביד בדרישות עם סעיפי עוגמת נפש וריביות.

אבל אתה גם לא אמור לתת להם להינות מסכומים מינימלים שיעודדו המשך התנהלות בזויה.

אז כמו בכל דבר נדרש איזון.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Art Tatum

אני לא משפטן אבל מישהו מהתחום פעם אמר לי ששופטי תביעות קטנות לא אוהבים כשאדם מבקש בהגזמה יותר ממה שמגיע לו, או מכביד בדרישות עם סעיפי עוגמת נפש וריביות.

אבל אתה גם לא אמור לתת להם להינות מסכומים מינימלים שיעודדו המשך התנהלות בזויה.

אז כמו בכל דבר נדרש איזון.

 

 

מה לדעתך יהיה האיזון המתאים?

לפני 2 ההחלפות ההזויות שעברתי, רציתי לדרוש מהם 4400 שקל - 3300 על המכשיר, ו-1000 על הוצאות משפט.

עכשיו התווסף לו הסיפור של הבטחה של החלפת מכשיר חדש ואי קיום ההבטחה פעמיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי.

במקרה שארצה לתבוע, האם עלי לתבוע רק את היבואן או גם את KSP?

מכל ההתנהלות אני ממש נפגעתי גם מנציגי KSP שלחלוטין מתעלמים מכל התכתבות המיילים ובפייסבוק אף הם מחקו כל זכר לתלונה שפרסמתי עוד בימים הראשונים כשהמכשיר התקלקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם רוצים לחסוך מעצמם את ההתנהלות מול היבואן.

שרשרת של שמוקים.

אם גם החנות לא אוהבת לעבוד מול היבואן אולי כדאי שימצאו אחד אחר.

 

להעביר את הכל ללקוח הסופי ולצפות ממנו להתמודד עם טריקים של יבואן יוצר הרבה עוולות וביזבוז זמן ומשאבים.

בשביל מה בכלל צריך את החנות?

שהיבואן ימכור ישירות ללקוחות דרך האינטרנט ויתן להם הנחה.

הרי ממילא הם עושים את כל העבודה מולו במקרה הצורך.

 

KSP אוכלי חינם.

לפחות במקרה הזה.

 

אולי הם החליטו להעלים את עצמם מהמשוואה כי ראו שאתה ממילא מתכתב עם היבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק מחייב את היצרן בתיקונים ומתן שירות לאחר מכירה. במוצר מיובא, היבואן נכנס לנעלי היצרן.

Ksp יכולים אולי להפעיל לחץ ולעזור, אבל זה לא מחוייב מבחינתם.

https://www.nevo.co.il/law_html/Law01/999_591.htm

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב ש לאור ההצעה האחרונה של היבואן אם בכל זאת תלך לתביעה היבואן יכול לטעון לחוסר תום לב מצידך והטענה לעוגמת נפש נשחקת משמעותית. לדעתי קח את ההצעה בתנאי למתן הצהרה מפורשת בכתב מצד היבואן שהמכשיר חדש לגמרי ושזו תהיה ההזמדנות האחרונה לפני פנייה לערוץ משפטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של IlyaN

אני חושב ש לאור ההצעה האחרונה של היבואן אם בכל זאת תלך לתביעה היבואן יכול לטעון לחוסר תום לב מצידך והטענה לעוגמת נפש נשחקת משמעותית. לדעתי קח את ההצעה בתנאי למתן הצהרה מפורשת בכתב מצד היבואן שהמכשיר חדש לגמרי ושזו תהיה ההזמדנות האחרונה לפני פנייה לערוץ משפטי.

הבנתי. מה בדבר זה שהייתי ללא מכשיר לאורך הרבה שבועות ועל כך שהם שיקרו לי, פעמיים? והעובדה שאם לא הייתי מאיים עליהם במשפט, רוב הסיכויים שהייתי עדיין בלי מכשיר.

לדעתי יש מספיק נקודות שיעידו על כך שכלקוח נגרמה לי עוגמת נפש מצד היבואן.

 

חשבתי לסכם את העניין כך:

ברגע שאקבל את המכשיר, ואראה שהוא באמת חדש, אני אפנה במייל ליבואן ואדרוש מהם פיצוי כספי בטענה שנגרמה לי עוגמת נפש על ידי כך וכך וכך וכך. אפרט להם את הכל.

אם לא אקבל מהם תשובה, או פיצוי, אעשה את הדברים הבאים:

1. תביעה.

2. פרסום של כל העובדות (ויש הרבה) בכל ערוץ תקשורת אפשרי.

דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשתקבל את המכשיר תעדכן.

 

לעניות דעתי אם המכשיר בסוף יהיה אכן חדש ותקין, ללכת לתבוע רק על עוגמת נפש כתוצאה מסחבת, עם כמה שזה באמת מעצבן, זה קייס די חלש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חס וחלילה לא מתכוון לזרוע מלח על הפצעים, אבל פעם הבאה תקנה מכשיר מיבואן רשמי.

אנשים לא מבינים שהחסיכה ב400 שקל בין מקביל וליבואן רשמי עושה הרבה כאב ראש במקרה של בעייה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Art Tatum

נראה שיש לך קלף מנצח.

סביר להניח שהיבואן יחליף לך לחדש(הפעם באמת) אם תבקש ותראה לו את הסרטון.

אם לא, לא רק שאתה יכול לתבוע ולזכות, אתה גם יכול לעשות לו שיימינג קטלני ברשת שישפיע על צרכנים ואף עלול לעלות בתוצאות חיפושים.

ואף לפנות לתקשורת(אולי לפינות צרכנות בטלוויזיה) ולהציג את הסיפור כשברקע הסרטון והתכתובות.

זה ממש יכאב ליבואן.

ואני מאמין שאיך קוראים לה תשמח להוסיף זאת לפינת הצרכנות שלה.

 

בתור צרכן ואזרח במדינת שיטת מצליח הייתי שמח אם היית הולך על האפשרות השניה ומקיים את כל סעיפיה.

 

אל תשכח לומר לה לסיים את הקטע ב"ומה קרה למי לא היה צילם את הוצאת המכשיר מהאריזה והפעלתו?".

 

מזכיר לי מקרה שקרה לי ממש היום(אתמול).

באתי לשלם בסופר על חלב עם מטבע 10 שקלים שקיבלתי עודף מאחד העסקים בו קניתי יום לפני.

הקופאית לא הסכימה לקבל את המטבע כי היה עליו בצידו אחד קצת ירוקת ואפילו שני חריצים קטנטנים של קורוזיה בטבעת החיצונית.

אמרה לי שהבנק לא מחליף להם אותם, ויש להם ארגז שלם של כאלו.

 

תגיד לי מה אני אשם?

המטבע לא מקורי?

99% ממנו לא שם?

אפילו מטבעות אני צריך לבדוק עכשיו כשאני מקבל עודף?

מדוע הבנק מסרב להחליף מטבע?

ממתי כסף פג תוקף בגלל פגם קטנטן?

למה אני צריך להיות נדפק בשרשרת של דופקים ונדפקים?

איך אני יוצא מזה בלי להיות קורבן או להפוך אדם אחר לקורבן?

איך המדינה תצא מזה? הרי זה יוביל רק לעליה במקרים בהם אנשים נדפקים וינסו להעביר את זה למישהו אחר עד שכולנו נשחק במי לא ערני הבוקר, ואנשים יראו אויבים בכל פינה על כל מטבע.

איפה המפקח על הבנקים?

איפה בנק ישראל?

היי. אחרי שהחזירו לי בפעם השלישית חבילה פתוחה, הייתי מעוניין ליישם פניה לתקשורת. 

לא הבנתי כל כך לאיזו תקשורת התכוונת בהודעה שלך, אם זה תקשורת בטלוויזיה או באינטרנט, ואם יש לך המלצה ספציפית לאן לפנות.

כל זה כמובן בנוסף לתביעה שאני הולך להגיש נגדם בתביעות קטנות. אני עדיין מתלבט אם ללכת על 5000 שקל או על 10000. 

למרות החוק שהביאו כאן של חיוב היבואן לספק תיקון תוך 10 ימי עבודה, בטופס האחריות שלהם מצויין שהם מתחייבים על 14 ימים והם רושמים גם שהם לא מתחייבים גם לזה. למי להאמין? הם באמת יכולים לרשום ככה?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...