פורסם 2016 בספטמבר 129 שנים רבות דובר על חוסר היעילות של מכוניות פרטיות מול תחבורה ציבורית, וסרטוני האנימציה הללו מצליחים להציג זאת באופן משכנעלכתבה
פורסם 2016 בספטמבר 129 שנים מדובר על התחלת נסיעה ממצב עצירה. בפועל, אם אין פקק, לא יוצאות 200 מכוניות ממצב עצירה (יש רמזור שבמצב נורמלי עוצרות בו 200 מכוניות, והוא משחרר את כולן בירוק בודד??) בעוד שלאוטובוס יש הרבה יותר מצבי עצירה (תחנות). מלבד זאת בחישוב רציני צריך להוסיף את זמני ההמתנה לאוטובוסים (לא קיימים ברכב) את חיפוש החנייה לרכבים (לא קיים באופנוע) את מהירות הנסיעה הגבוהה ברכב פרטי בבין עירוני מול רכבת/אוטובוס/הליכה, את ההגעה ישירות ליעד ברכב פרטי מול החלפה של שלושה כלי תחבורה ציבורים וכו' וכו'.
פורסם 2016 בספטמבר 129 שנים היום עשיתי את הטעות ויצאתי בלי רכב לעבודה. נסיעה של 11 דקות לקחה יותר משעה וחצי! מתוכן 40 דקות בהמתנה ל3 קווים שלא התחשק להם לבוא.
פורסם 2016 בספטמבר 129 שנים העקרון של ההמטרונית חכם. נתיב ייעודי ואטובוסים משוכללים. עדיף בהרבה על רכבת קלה מסורבלת ולא גמישה שיודעת בעיקר לחלק קנסות.
פורסם 2016 בספטמבר 129 שנים שכחתם חיסרון בולט אחד בנסיעה ברכבת ובתחבורה הציבורית: האדם. אני נוסע בתחבורה ציבורית לעבודה במשך שנתיים האחרונות. וההתנהגות של האדם שמולי או לפני בתור יכולה להרוס לי את כל היום. ברכבת אתה מצליח לזהות תוך זמן קצר את כל סוגי האדם שגרים איתך במדינה. לרעה. מקרה שהכי מדהים אותי, ושחוזר על עצמו באופן יומיומי: אני בא לכניסה של תחנת רכבת, מחכה בתור, מתחיל לשים את התיק שלי לבדיקה, והייצור שמאחורי חייב לדחוף את התיק שלו לפני. ואלו לא אנשים שמאחרים לרוב, אחרי שהוא נכנס לרציף הוא הולך לו בכיף - אבל עדיין, היה חייב להדחף.
פורסם 2016 בספטמבר 129 שנים אצלינו באשדוד יש תופעה מוזרה שעדיין לא הצלחתי לפענח. כשאני מחכה בתחנה מסויימת - אני תמיד רואה 2 זוגות של אותו קו (קו מספר 5) מגיעים ביחד. אבל הקו שלי מגיע כל שעה 0_0
פורסם 2016 בספטמבר 129 שנים אולי בחו"ל. בארץ אני מחכה לפעמים מעל חצי שעה ואפילו שעה לאוטובוס, ואני גר בירושלים. שלא לדבר על הסיבוב המטורף שאוטובוס עושה. שנסיעה של 20 דקות הופכת ל40 דקות בגלל שאוטובוס פשוט עושה סיבוב ענק לפני שהוא מגיע ליעד. במדינה עם תחבורה ציבורית אידיאלית, וכבישים ברמה, תחבורה ציבורית תהיה באמת יעילה. פה בארץ זה פשוט לא יעיל בשום צורה. מה גם שבארץ זה לא בדיוק יפן, שאם רכבת מאחרת הם מביאים לך מכתב התנצלות שאתה יכול להציג במקום עבודה. אם הרכבת מאחרת? תצא 40 דקות קודם.
פורסם 2016 בספטמבר 129 שנים זה אירוני אם זה נכון, כי הפקקים גורמים למדינה להפסדים כספיים בעקיפין כה עצומים, שההכנסות שדיברת עליהן לא מגרדות אותם. פקקים, הרי פוגעים בצורה אנושה במשק , כי כולם מאחרים לעבודה, ושאתה מאחר אתה מספיק לעבוד פחות, ושאתה עובד פחות, העסק פחות מצליח, ושהעסק פחות מצליח בסופו של דבר המדינה נפגעת מזה. וזה רק פן אחד. מה עם כל החברות השילוח, משאיות מזון, ושלל אספקה שעוברת דרך הכבישים ונתקעת בפקק ומתעכבת בלהגיע ליעד? אני לא רוצה בכלל לחשב את ההפסדים שזה גורם למשק.
פורסם 2016 בספטמבר 139 שנים בישראל התודעה לא משתנה, אלא אם איזה טייקון משחד שר או חבר כנסת כלשהו בשביל להזיז דברים בשבילו. שיהיה בהצלחה. (גילוי נאות- כרגע על אוטובוס היברידי שנוסע גם ביום שבת וראשון)
פורסם 2016 בספטמבר 139 שנים לגמרי. אני שונא את התופעה שאחרי המטוס נעצר, אני נעמד במעבר ותארגן, ותמיד יש הטיפוס הענק מאחוריי שדוחף אותו כי אין לו שניה וחצי סבלנות לחכות עד שאני מוריד את התיק. וכאשר הוא לא מצליח להדחק- הוא דוחק ומתרגז.
פורסם 2016 בספטמבר 199 שנים ולא סתם קנסות - פי 20 ממחיר הנסיעה. אין דבר כזה ברכבת ישראל או באוטובוסים. שוחטים, ולו כי היו"ר שלהם נקרא בייגה שוחט...
פורסם 2016 בספטמבר 199 שנים 'האדם' הוא חיסרון כללי במדינה, וכל עוד לא מכניסים אותו למשוואה, אין טעם להביא לכאן שיפורים מהעולם. ממשלה ורשויות שיתחילו לטפל בבעיה האנושית כאן, ישפרו את איכות החיים יותר מכל טכולוגיה.
פורסם 2016 בספטמבר 199 שנים אם אוטובוס לא הגיע - שלח תלונה לאתר אגד. החוק מחייב אותם לפצות אותך. לפחות תיסע בחינם...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.