Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ZiggyMan

מנהל פורום
  • מספר הודעות

    2,659
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    100יום 20ש' 11דק' 54שנ'

דירוג

10 ניטרלי

אודות ZiggyMan

  • דרגה
    אלקטרוניקה ומודינג
  • יום הולדת ינואר 1

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. אין תדר פנוי בארץ. מה שכן, תוכל לחבר את האנטנה של המשדר ישירות לאנטנה של הרדיו. יהיה מאוד קשה לתחנות אחרות להפריע לזה.
  2. נראה לי מיותר. ככל הנראה לא מדובר במטען מהיר, כי אז היה לו בקר טעינה מובנה שמפסיק את הטעינה המהירה בסיום הטעינה. כנראה מדובר על מטען איטי. אין כל בעיה להשאיר מטעין איטי במצב הטענה. למעשה זה אפילו רצוי, כי מצבר Lead Acid פורק במשך הזמן גם ללא עומס. כשהמצבר טעון, אין כמעט צריכת הספק מהמטען.
  3. בנוסף למה שנאמר מעלי, בוודאות לא ניתן לחבר אליו צרכן של 1800W (אלא אם הוא באמת 500KVA...).
  4. נראה פחות כמו רסיבר, יותר כמגבר סטריאו. בכל מקרה, הוא לא אמור להיות שחור בנקודה זו. כנראה קצר במגבר סופי. אי אפשר לענות על השאלה באינטרנט, רק להצטייד ברב מודד ולמצוא את מסלול הקצר.
  5. אתה מפספס את הסיטואצייה; מישהו עם שני קבלים על כרטיס, שבלחץ עולים 5₪ יחד, ואתה מציע לו לרכוש ציוד מדידה רק כדי לבדוק איזה מהם פחות תקין..? לגבי נסיון, גם הלחמה זה רק ניסיון. אף אחד לא נולד עם מלחם.
  6. מה שמקצר חיים זו התחממות ולא מהירות הטעינה. אמנם שני אלו נמצאים ביחס ישר (המכשיר מתחמם יותר בטעינה מהירה) אבל הטענה במקום מאוורר/חורף פותרת את זה.
  7. לא ניתן לחבר מספר לדים לדריבר/גיבוי אחד. דרייבר לד שונה מספק כח, בכך שהוא מקור זרם ולא מקור מתח, ואם מעוניינים (תיאורטית) לחבר אליו עוד צרכנים עם זרם זהה, צריך לחבר אותם בטור ולא במקביל. ספציפית כאן כל דרייבר מתאים לספוט בודד ולא יותר, כי הדרייבר מוגבל במתח הסופי שלו, ולכן לא ניתן לחבר בטור, וכמובן גם לא במקביל. זה נכון גם לדרייבר הגיבוי.
  8. לא בדקתי אף פעם, אך כיוון שמחובר לחיבור הזה לדים שונים בצבעים שונים, כולל כאלה שצריכים מעל 3V לפעולה (כחול) כנראה שהחיבור מספק 5V. פשוט חבר עם נגד מתאים בטור.
  9. לוח אם? לא מחברים לדים ללוח אם של מחשב. אלא אם התכוונת ללוח אם אחר.
  10. יש לי נורות מכל הסוגים ומכל המינים. יש פלורוסנטים, CFL, ליבון, הלוגן, לדים בE27, לדים בE14, וגם ה"פלפון" שהזכרתי. אני משתדל לקנות מחברות סבירות, ולא הזבל הזול, וזה באמת מחזיק יותר. ולא נכון לומר שתמיד הדרייבר הולך. במקום העבודה שלי מותקנים ספוטים לד, ומה שנשרף זה תמיד הלד(ים). כנראה החום הורג אותם.
  11. בגדול כן, הבורר הצהוב הוא גיר מכני.
  12. מה שאתה כותב נכון, ולכן בימינו מיוצרים גופי תאורה שהם בעצם הנורות עצמן, ולהן מוצמד דרייבר לד. הגופים האלו נפוצים בשם "פלפון" https://www.google.co.il/search?q=פלפון&num=100&safe=off&client=opera&hs=Chk&nfpr=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiZscSv5PneAhWcRxUIHZbAAgMQ_AUIDigB&biw=1164&bih=800 ומתחברים ישירות לחיבור החשמל בתקרה. כמובן שכאמור זה לא ממש עוזר, והדרייבר מתקלקל לפני הנורה. וכיוון שכל יצרן ממציא לעצמו דרייבר שונה, קשה לאתר דרייבר מתאים כשהוא מתקלקל.
  13. זה לא שנאי, זה דרייבר לד שהוא בעצם מקור זרם. יהיה לך יותר זול וקל להחליף את כל הנורה, או לתקן את הדרייבר מאשר למצוא כזה. הנתון אותו אתה צריך בדרייבר זה זרם מוצא של 260mA, בטווח 36-96V.
  14. אמנם לא רלוונטי כבר לעניין התיקון, אבל "הרכיב עם שני משולשים" הינו ורסיטור- רכיב המגן ממתח יתר בכניסה. הוא סופג קפיצות במתח ולא מעביר אותן הלאה. מתח גבוה מהמותר הופך אותו לקצר ושורף את הפיוז.
×
  • צור חדש...