עבור לתוכן

האם המפרט שלי יכול "להחזיק" gtx 1080 ?

Featured Replies

פורסם

הדיון הזה לא מעניין אותי מה אדם יכול לראות, אני רודף אחרי 60FPS נקודה.

רצית לראות מעבדים מאותו דור, חשבתי שתבין לבד שאני מתכוון  4790K VS 4690K.

  • תגובות 63
  • צפיות 10.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

התייחסתי לזה בעריכה מתקנת. ואתה שמת לב מה הבעיה:

ראית שהיה שם פער של 4 לעומת 3.5ghz ? או שהתעלמת מכך ?

 

מבקש הדגמה של מעבדים משווים בסביבותם, בכלל זה תדר הריצה.

 

אחרת לא עשית כלום, הפער מוסבר "רק" בשל העליה בתדר הריצה, ולא בשל המעבר מ I5 ל I7.

חבר יקר בבקשה, תהיה מקצועי.

פורסם

הטענה שלך שכל ההבדלים הם בגלל ה0.5Mhz הם לא נכונים, זה משחק שעובד עם כל הליבות של המעבד כולל הHT, לדעתי מפה אתה רואה את ההבדל בינהם.

המהרה של המעבד לא תמיד תביא לך תוצאות בגיימינג.

CPU_02.png

 

אני מסכים שברוב המשחקים המצב הוא דומה עד זהה בין מעבד עם HT לבין מעבד ללא מאותו דור.

אבל היום רוב המפתחים מחפשים לנצל כמה שיותר את מה שיש למערכת להציע, ובגלל זה אנחנו רואים את כל המשחקים החדשים ובמיוחד אלו שמפותחים על גבי DX12 מנצלים וסוחטים יותר ויותר מהמערכת.

 

אני יכול להמשיך להביא תמונות מהאינטרנט, גוגל מפוצץ בהם, תעשה שם סיבוב.

פורסם

הנה ציטוט יפה של Chris Angelini מ - tomshardware, אחד המקורות היותר נחשבים ומוערכים ברשת

וזאת בהנחה שחבר הפורום nec אינו מספיק אמין, או לא מספיק היה ברור בהסבריו עד כה, אז קבל גיבוי ממקור נוסף:

Diminishing Returns Kick In

Top-end CPUs offer rapidly diminishing returns when it comes to gaming performance. As such, we have a hard time recommending anything more expensive than the Core i5-6600K, especially since this multiplier-unlocked processor is easy to tune up to 4.5GHz or so with the right cooler.

 

לגבי מעבדים מסדרת I7 הוא כותב:

In a vast majority of games, they won't demonstrate much advantage over the Core i5

 

וסיכם במלים הבאות:

To summarize, while we generally recommend against purchasing any gaming CPU that retails for more than the Core i5-6600K (sink that money into graphics and the motherboard instead), there are those of you who have no trouble throwing down serious money on

 

והנה ציטוט יפה מנוידיאה:

מתוך google
 
גם נוידיאה קשקשנים ?
איזה אינטרס יש להם לעשות כך, ואף להעז ולפגוע בקולגות שלהם מאינטל ובמכירותיהם
ובאגנדה של אינטל לשווק I7 להמונים, בטענה שהוא הכי טוב לכל מטרה כולל גיימינג
פורסם
ציטוט של shapin

הטענה שלך שכל ההבדלים הם בגלל ה0.5Mhz הם לא נכונים, זה משחק שעובד עם כל הליבות של המעבד כולל הHT, לדעתי מפה אתה רואה את ההבדל בינהם.

המהרה של המעבד לא תמיד תביא לך תוצאות בגיימינג.

CPU_02.png

 

אני מסכים שברוב המשחקים המצב הוא דומה עד זהה בין מעבד עם HT לבין מעבד ללא מאותו דור.

אבל היום רוב המפתחים מחפשים לנצל כמה שיותר את מה שיש למערכת להציע, ובגלל זה אנחנו רואים את כל המשחקים החדשים ובמיוחד אלו שמפותחים על גבי DX12 מנצלים וסוחטים יותר ויותר מהמערכת.

 

אני יכול להמשיך להביא תמונות מהאינטרנט, גוגל מפוצץ בהם, תעשה שם סיבוב.

 

shapin, הסיבה שלא ראינו שפור בגרף שהבאת מעלה ומובא עתה שוב בזכות ציטוט דבריך בשניתעל ידי,

היא משום שהצוואר בקבוק היה לצערנו במאיץ הגראפי במקרה דנן. כך שממילא עוד כח ל- CPU או פחות, כל עוד לא הצלחנו

לרדת מתחת ל- 100% עומס גראפי על המאיץ, אינה משפיעה על הפלט הסופי מבחינת FPS.

זוהי מערכת טורית שהאיטי מבין כולם הוא זה שחוסם אותה מלעיל.

 

הטכניקה להראות פערים במעבד עבור גיימינג, היא לגרום לכך שלא יהיה צוואר בקבוק במאיץ הגראפי בשום אופן או קרוב אליו.

את זה עושים תחת רזולוציה מאד נמוכה והגדרות גראפיות על min.

באופן שכזה המעבד מתפנה לתת כמה שיותר פריימים לשניה עד שכבר לו נגמר האויר ראשון בשרשרת ההפקה, ואז הפערים בכח

חישובי של מעבדים שונים עולים אל פני השטח ובאים ליידי ביטוי, או פערים בתדר עבודה שונה על אותו מעבד.

 

הגרף מעלה מתעקש להראות לנו מצב גראפי כבד על המאיץ, דבר שאינו מאפשר למעבד לזוז מהר יותר ממה שהמאיץ חוסם

אותו מלעיל באזור 96-100 FPS.

בכותר זה, BF, כאשר מורידים הגדרות גראפיות לרצפה, המעבד, כל מעבד גם שתי ליבות עלוב, טס על 200FPS .

העניין (במקרה) בדוק אצלי תחת G3260 שלו שתי ליבות בלבד.

 

מכאן מיד רואים שה 96-100FPS מעלה על מעבד שהוא הרבה יותר חזק מ- G3260, אינם מאפשרים למעבד לנצל את הפוטנציאל

הרב שטמון בו, והוא (כנראה) בעומס שנמוך מ- 50% ממש.

וכך לא משנה 2.5 או 4.5ghz במעבד, כך או כך תחת הגדרות גראפיות כבדות אלו שהכרטיס הגראפי נתון בהם, גורמים לו להיחנק

ראשון ואינם מאפשרים לתת יותר מ- 100FPS במערכה הכוללת. המאיץ הגראפי פה מעכב את המעבד ולא להפך.

 

 

פורסם

@nec_000 מזכיר לי את אבא שלי ( לא נשמע טוב, אני יפרט בדוגמא.. ) שאני והבת זוג שלי נכנסים לבית של ההורים שלי יש רעש נוראי מהמדחס

של התמי-4 שלהם. חודשים שאמרתי לו - "אבא, תחליף..".  התשובה שלו - "אין רעש. לא יודע על מה אתם מדברים".

אז אני והבת זוג שלי חשים בזה, אחים שלי חשים בזה שהם באים לבקר.. אבל הוא בשלו.. אין שום רעש לאוזן אנושית.

 

nec אני מברך אותך על זה שכל הידע שלך וזה שאתה מכנה אותנו כתוצרים של הרצאות של שטויות וחרטות.. אתה לא מסוגל

להבדיל בין 60 ל 30. אין לך את היכולת הבסיסית להסתכל על סרטון ולהגיד - "הופה.. רגע רגע.. היה פה נפילה. ראיתי וזה קרה בקטע

הזה של המפה". אני חושב שאתה פשוט מעדיף לכנות חבר'ה כמוני תוצרים של פינוק מאשר לבלוע רוק ולהודות שיש קטיעות ואפילו

חמורות.. שפריימים יורדים במכה מ 60 ל 30.. ראיתי מעל 15 סרטונים היום ובכולם העין שלי הבדילה.. אם שלך לא - אז אני מקנא בך

מאחר ואתה מסוגל לשחק עם 30 פריימים ולא להתלונן. ובנושא הזה אני מחליט לא להגיב יותר כי אתה תוצר של ההסברים של עצמך.

 

@shapin אגב.. אני לא מגיב יותר בעניין.. אבל בשביל הדיון עצמו. הוא אמר לך כמה דפים קודם או שכבר בדיון אחר אני לא זוכר,

שהתדר זה מה שעושה את ההבדל ( בין i5 3.5 ל i7 4.0 ולא השימוש בליבות הנוספות ) ועכשיו הוא העלה תמונה ( תגובה מעליי )

שבעצם סותרת לגמרי את מה שהוא אומר. הוא העלה תמונה שמראה שבתדרים שונים i7 בפועל נותן כמעט אותו דבר.

משמע : ה i5 שהיה בתדר נמוך יותר יכול לתת פריימים נמוכים יותר בגלל המחסור ב HT במקרה הספציפי ההוא.

סתירה של עצמו בין שתי תגובות.

פורסם

^איפה ראית שלא הבחנתי רבונו של עולם ?

הגענו למצב מביש בו התחלת להכניס מילים בפי שלא כתבתי ?

אתה רוצה להרגיז ולצאת מהדיון עם ססמאות ריקות, מה קורה לך היום ?

כל התייחסותי למה שחווית בין 30 ל- 60FPS מובא ומוסבר לעומק בשרשור השני, ותמצא החל מהעמוד הבא:

מרוח על כמה פוסטים אז קרא את כל השרשור ואז תחזור לפה (ותתנצל על הכנסת מילים לפי שלא נאמרו)

פורסם
ציטוט של nec_000

איפה ראית שלא הבחנתי רביונו של עולם ?

ראית את המניספסט על ההסברים שנתתי לדבר מהיכן ההבדל הגיע ? וראית את ההסבר הממא כי הניתוח (הלא קיים) שהבאת שגוי מיסודו ?

חבר, תהיה בבקשה עניני או שאין לנו בכלל כר משות לדיון.

הנה לינק לדברי מלפני כמה שעות:

 

 

בזה שאתה טוען שאין שום סיכוי שעין אנושית תבחין בנפילה הרגעית הזו וחזרת על עצמך שוב ושוב עם זה. סה"כ כולי

קנאה אם אתה לא רואה נפילות מ 60 ל 30. אמיתי. הלוואי והייתי מסוגל לא לראות את זה ולחשוב - שאין שם כלום.

 

In a vast majority of games, they won't demonstrate much advantage over the Core i5

 

לגבי זה - ישן ולא מחדש לנו כלום. הבעיה שהיום זה לא מה שהיה לפני 5 שנים. היום יש משחקים שמראים מספרים יפים יותר עם i7.

אם לא היה כנראה התשובה שלו הייתה - אין הבדל בין המעבדים בסדרות האלה באף משחק.

אם היינו קונים כל מה שמהנדס באינטל היה ממליץ לנו כולנו היינו מסיימים עם i3 בבית.

פורסם
ציטוט של coch

@nec_000

ציטוט של coch

 

@shapin אגב.. אני לא מגיב יותר בעניין.. אבל בשביל הדיון עצמו. הוא אמר לך כמה דפים קודם או שכבר בדיון אחר אני לא זוכר,

שהתדר זה מה שעושה את ההבדל ( בין i5 3.5 ל i7 4.0 ולא השימוש בליבות הנוספות ) ועכשיו הוא העלה תמונה ( תגובה מעליי )

שבעצם סותרת לגמרי את מה שהוא אומר. הוא העלה תמונה שמראה שבתדרים שונים i7 בפועל נותן כמעט אותו דבר.

משמע : ה i5 שהיה בתדר נמוך יותר יכול לתת פריימים נמוכים יותר בגלל המחסור ב HT במקרה הספציפי ההוא.

סתירה של עצמו בין שתי תגובות.

 

coch, אולי לא שמת לב, אך עניתי כבר ל- shapin מעלה יותר, הבעיה היא שאתה עונה ל- shapin על הדוגמא שהוא הביא

(ומשייך אותה בטעות אלי) אך לא קורא מה כותבים אחרי הדוגמא של shapin (לא שלי), ומסבירים מה כושל בה.

אני הסברתי לו וציטטתי אותו ולכן ראית את הגרף תחת היוזר שלי (כציטוט לדבריו).

 

בדוגמא ש- shapin הראה, כאילו אין שפור בביצועים למרות שינוי בתדר מעבד, מ- 2.5  ועד 4.5ghz , זו נבעה משום שההדגמה

שם אינה מתאימה לנושא. העומס בהדגמה ההיא נפל בשגגה על המאיץ הגראפי מסוג R9-290, שאנו מסוגל לעבור מעל 100FPS

משום שהכל היה על ultra.

 

משמע שהמעבד נמצא בנרוונה - הוא לא מקבל עומס עליו. וברגע שמורידים עומס גראפי לרצפה, הכותר כידוע מסוגל לרוץ ב- 200FPS

(ויותר מכך אם משנים פרמטר ש- shapin הראה לנו אותו היום בשרשור אחר - maxFPS משהו...)

 

עכשיו, אתה coch לא באמת מאמין שאם מעבד G3260 מסוגל לתת בכותר הזה 200FPS, והוא מסוגל (בדוק אצל המחשב של ביתי),

אזי מעבד 4690 אינו מסוגל לכך נכון ?

 

coch, כחבר מספיק זמן עימך פה, תפסתי ממך הרבה יותר רציני ומבין בתחום (בעבר).

משהו לא טוב או לא ברור עובר עליך. אולי עייף, אולי עונה מהר בפזיזות בלי לקרוא מה כתוב לפניך. לראיה, אינך עובר על דוגמא

שמישהו מביא, במקרה זה shapin הביא, עם הגרף שמראה העדר שיפור בביצועים למרות שינויי תדר קיצוניים במעבד,

שמילא הוא coch פיספס בפזיזות ולא שם לב לטעות בדוגמא הזו,  אך אתה אפילו אינך עובד במתודה של בקרה עצמית משלך,

קרי חושב ולו לרגע מה רואים שם בגרף, ועולה על הטעות בעצמך, ושואל האם המקור שהובא תקין ואכן מתאים למה שמנסים

להמחיש והוא שאין שיפור בביצועים למרות תדר ריצה שונה (קיצונית שונה, בין 2.5 ועד 4.5ghz).

 

עכשיו, ואחרי ההסבר שלי לדבר מדוע הדוגמא שם שגויה, והיא שהעומס מושת שם על המאיץ והוא מקסימלי, ולכן חוסם מלעיל

את קצב תפוקת ה FPS למרות שהמעבד CPU מסוגל להרבה מעל לכך, הבנת את העניין ?   או שעדיין יש קושי ?

הפעם כדי להקדים תרופה למכה, בבקשה אל תקל עם עצמך, קרא פעם שניה, לאט, ונסה להבין. תגיב רק אחרי שהנך בטוח שהבנת.

פורסם

למחוק

פורסם

זה ברור שהגדלת מהירות השעון של המעבד נותנת ביצועים ביחס לינארי.

זה בערך הדבר הכי טוב שאפשר לעשות, פי 2 מהירות שעון, פי 2 ביצועים.

יותר טוב משיפור הpipe line או כל דבר אחר, פשוט כי זה נותן יחס שיפור לינארי.

 

אין ספק שמשהו אחר מגביל את המערכת ההיא.

ומתמונה אחת להסיק שאין הבדל בין 2.5 ל 4.5 זה פשוט בדיחה וחוסר רצינות.

פורסם

אני לא מאמין שהמילים האלה יוצאות לי מהמקלדת, אבל לשם שינוי אני עם NEC.

הגרף שניתן כדוגמא לחוסר ההשפעה של מהירות המעבד על ה-FPS תלוש מהקשר. בשביל להתשמש בנתונים שהוא מראה, צריך לראות מה היה העומס על הכרטיס הגרפי. אם הוא עבד ב-100% בכל אחד מהמקרים, ברור שלמהירות המעבד (עד שיורדים מתחת למהירות בה המעבד הוא הגורם המגביל) לא תהיה השפעה על ה-FPS.

או במילים אחרות, צוואר בקבוק יכול להיות גם כשכרטיס המסך לא מספק את הסחורה.

פורסם

כולכם מפספסים נקודה חשובה פה. לצערי זה אולי ייתפס כסתם ניסיון להתנגח אבל ממש לא.. אני בן אדם

שאוהב דיונים אבל מצד שני אני גם ישיר. nec לפני כמה זמן פשוט הביא פה דיון ענק ומעניין על איך אפשר להנות ממשחקים

ב 30 פריימים. כל דיון ודיון שאנשים מגיבים על הנושא הזה אני מוצא את עצמי קורא תגובות שלו ( לפעמים אליי ולפעמים אל אחרים )

שבעצם.. איך אני יגיד את זה בצורה שתבינו : הבן אדם שיחק ונהנה עם 30 פריימים. הוא מסוגל להנות מזה ולהגיד שאין הבדל

גדול מידי. יש כאן צד מסוים שזה כמו להתווכח עם מישהו ימני\שמאלני קיצוני.. שלא משנה מה תסביר לו הוא אוטומטית יתבצר

בצד שלו בגלל ההנחה שאפשר וזה אחלה לשחק ככה. מעבר להסברים המדעיים ולהסברים המבורכים האלה צריך לקחת בחשבון

שיש אנשים שלא מעוניינים שיהיה להם - נפילות, תקיעות, בעיות בגלל מעבד מתיישן, כרטיס מסך שמגביל, וכו'.

 

@nec_000 אתה בחור טוב אבל לפעמים אתה מגיב אוטומטית מבלי להבין שחווית משחק זה משהו אישי. אין לך את הכלים

למדוד ולהגיד למישהו אחר, כפי שאחרים בדיון שלך על ה 30 פריימים לא אמרו לך שאתה מדבר שטויות. אני בעצמי הגבתי לך שם

שאני לא הייתי מסוגל לשחק ככה.. ואם אתה מסוגל אז רק הרווחת. התגובה הזו נרשמה בידידות ואני בטוח שאתה תבין על מה אני

מדבר מאחר וכמעט בכל דיון על כרטיסי מסך, מעבדים, זכרונות.. אני מוצא שאתה מגיב את אותו תקליט מבלי להתייחס לעד כמה

אנשים שונים שהם משחקים במחשב.

 

פורסם

^coch ערב טוב,

 

הבעיה ביננו היא לא הויכוח, אלא ההגדרות וההוכחות.

 

תחילה אבקש להוריד מהשולחן לחלוטין את הסטת הדו-שיח הנוכחי שניסית לעשות, אל עבר הדיון 60FPS אל מול 30FPS,

משום שפה זה ממש לא הדיון הזה. בדיון הזה כולנו תמימי דעים ועל כן מיישר קו מולך על מנת למנוע עוד אי הבנות בדיון הנוכחי:

כולנו מבקשים לקבל 60FPS, גם אנכי, פה זה דיון על מכונת hi end ממש. 

ומשהורדו מהשולחן את הדיון 60FPS אל מול 30FPS , עולה השאלה הבאה:

 

סעיף 1

אתה הגדרת כי "ירידה רגעית" של כמה פריימים מ 60 ל- 30 גורמת למשהו מוחשי ברור המוגדר כ- stutter, ולשם כך הבאת לפנינו

סרטון שממחיש זאת (לדעתך ממחיש). ברשותך נבחן עתה את מה שהבאת לנו:

אחד ההסברים הכי ברורים לכך שיש בעיה בסרטון, היא שהבאת לנו סרטון שמוקלט ב- 30hz, והסתכלת על טכומטר בצד המסך.

וכאשר ראית קפיצה משמעותית בגרפיקה = stutter, הסתכלת בטכומטר שוב וראית ירידה ב- FPS לאזור 30. מכך הסקת, שזה מה שבפועל

קרה: ירידה מ 60 ל- 30 וזה הכל.

 

איפה הבעיה במנגנון המחקר שבצעת:

הסרטון מוקלט ב- 30hz ממילא, ומראה לנו את אותו הדבר גם כשיש 60FPS וגם כשיש 30FPS.  למעשה הסרטון השמיט את מחצית

התמונות כאשר היו 60FPS בפועל, על מנת להכניסן לסרט שמוקלט ב- 30 תמונות לשניה. קרי שגם כאשר חלה ירידה  מאזור 60 ל- 30 FPS

במנוע המשחק, בסרטון של 30hz לא ניתן להבחין בכך. משום שכך או כך היו לנו על המסך רק 30 תמונות.

 

הדרך היחידה להבחין בין 60 תמונות לשניה ל- 30 תמונות שניה, מחייבת סרטון המוקלט בלפחות 60 תמונות לשנייה בעצמו.

כדי שהוא יהיה מסוגל להראות את כל 60 התמונות כשהן קיימות, ואת כל ה- 30 תמונות לשניה כשהן קיימות. יש כאלו סרטונים ביוטיוב

ומוצאים אותם כאשר ניתן לבחור בהם בפינה הימנית במצב 1080P 60hz.  ** מצא כאלו להבא והבא אותם לכאן כראיה לנושא.

 

ובחזרה לסרטון שלנו שאתה הבאת והוא רק ב- 30 תמונות לשניה:

גם אתה וגם אני וגם כולנו, שמנו לב לקפיצה מאד ברורה שם בסרטון. משמע שהיתה ירידה אמיתית ומשמעותית הרבה מתחת ל- 30hz

שהסרטון נותן. אחרת לא היינו מוסגלים להבחין בכך (את זה כבר הבנו מההסבר מעלה). סרטון של 30 hz יכול להמחיש פערים רק בין

משהוא שהוא ב- 30 תמונות לשניה למשהו שהוא מתחת לו.

 

קרי, שמה- 30 תמונות לשניה הרציפות שהסרטון נתן, הירידה היא למשהו שהוא מתחת לכך באופן ברור. בוא נראה כמה:

בתחילה 30 תמונות היו לך ולי ולכל הצופים בסרטון נראים חלקים לעין, הסרטון היה מרגיש רציף וזורם כל העת, עד שה- stutter הופיע.

משמע שהיה שם stutter כשירדו מתחת לערך 30 ממש. נשים לב שכשזה קורה בסרטון, ישנה קפיאה ממשית לכמה עשיריות שניה על המסך.

זו ירידה לאזור 0 עד 5 פריימים לשניה "סדר גודל". קרי שבין תמונה לתמונה עברו משהו כמו 2 עשיריות שניה לערך ללא זרימה בוידאו, מה שנראה כקפיאה רגעית אם נרצה לומר זאת כך, עד שהאנימציה שבה לפעולה תקינה.

 

סכום הסעיף:

טענתך כי ניתן לאבחן ירידה מ 60 ל- 30 FPS באמצעות הסרטון שהבאת, היא טענה שגויה. ולמעשה יתרה על כך, בכל יתר המקומות שאתה

חשת שהאנימציה חלקה "כי חשבת שהיא ב 60 FPS", הולכת לפח משום שהסרטון בפועל הציג אותה כ 30 תמונות לשניה.

קרי ראינו כל העת 30FPS.

 

**אמנם זה לא הדיון הפעם, אך שים לב שכתוצר לוואי למעשה בסרטון זה שהבאת, הוכחת לכולנו כי אנימציה של 30FPS היא חלקה לעין

שלנו.

 

 

סעיף 2

אתה הגדרת שירידה שכזו, stutter מתרחשת על מעבד I5 ואינה מתרחשת על מעבד I7, אז ברשותך בוא נבחן גם את הטענה הזו:

לאור ההסבר בסעיף קודם לעיל, ראינו כי בהתרחש stutter מדובר בנפילה דרמטית לאזור כמה פריימים בודדים בשניה. כאלו שגורמים

תקיעת התמונה על המסך למספר עשיריות שניה. נגיד ירידה לאזור 0-5FPS. נפילה דרמטית בתפוקת המכונה כמו שאומרים.

עכשיו, אם הבעיה כל כולה מתרכזת (על פי התזה שהבאת) רק במעבד שהוא איטי מדי, הרי שהיה נדרש מעבד חזק בסדר גודל

של פי 12 לערך (5FPS זה 1/12 מ- 60FPS המבוקשים) על מנת להיות מסוגל להחליק את ה- stutter ולבטל את דבר קיומו.

נציין כי גם אחרון החולמים לא יטען לרגע כי מעבד I7 הוא חזק מ- I5 פי 12. משמע שהטענה כי מעבד I7 פותר stutter לעומת מעבד I5,

קרי מסוגל להעלים מקרה של ירידה את עבר 5FPS , ומשאיר את הכח החישובי הנדרש באזור 60FPS, היא טענה שגויה.

 

 

ומה עתה ?

עתה ידידי coch קרא במטותא את דברי לעיל פעמיים על מנת להבינם על בוריים (הם מובאים בצורה של הוכחה מתמטית).

אחרי שתבינם, חזור עם התייחסותך.   **מזכירך שאיננו פה בויכוח 60 אל מול 30FPS. ה- target הוא 60 עבור כולנו.

 

 

 

פורסם
ציטוט של nec_000

עכשיו, אם הבעיה כל כולה מתרכזת (על פי התזה שהבאת) רק במעבד שהוא איטי מדי, הרי שהיה נדרש מעבד חזק בסדר גודל

של פי 10 לערך (5FPS זה באזור עשירית מ- 60FPS המבוקשים) על מנת להיות מסוגל להחליק את ה- stutter ולבטל את דבר קיומו.

 

מדויק בהחלט.

 

אוסיף כי במקרה שכזה, מפני שi7 הוא רק כ30% טוב יותר מi5 (כמובן שזה במקסימום, רק אם מתכנתים את זה כמו שצריך עם threads וניצול מקסימלי של יכולות המעבד).

ולכן במקרה כזה נקבל ממנו לא יותר מ7-8 FPS.

 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים