עזרה למחשב בסיסי לסרטים וגלישה - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה למחשב בסיסי לסרטים וגלישה


Ronen Mars

Recommended Posts

אם אלו השימושים למה אתה לא קונה TV BOX מבוסס אנדרואיד?, היום לא צריכים מחשב שלם בשביל קודי וגלישה..

סתם יקר ותופס המון מקום. לדוגמה

יש בו כל מה שרק צריך מובנה, תוסיף לו סט מקלדת ועכבר בלוטוט'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי דיבר על תוכנות? ברור שזה לא מיועד לתוכנות שמתאימות לוינדוס בדיוק כמו שהטלפון שלך לא מתאים.

זה כן מיועד לקודי, דפדפנים, נגנים וכל האפליקציות למינהם. כולל אפשרות לחיבור HDD חיצוני שזה חשוב.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תבלבל, הכי טוב לא הכי טוב קודי עובד בצורה מעולה עם , אני משתמש כך כבר הרבה מאוד זמן ועם אפס תקלות.

ואתה צודק לאנדרואיד יש בעיה מהותית להפעיל .. באמת...

וגם אם נגיד שזה נכון, ממש שווה לשלם פי מי יודע כמה רק בשביל זה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה אל תבלבל, התאימות של מחשב עם חלונות לקודקים של האודיו, , הרחבות של הקודי, גרסאות חדשות, כתוביות בעברית גבוהה יותר. אל תשנה לי מילים, איפה רשמתי בעיה מהותית עם הדפדפן?

מעבר לזה שבחלק מהקופסאות אין אפשרות לריסטארט ידני (לפעמים נדרש) ולפעמים נמחקים כל ההתקנות ואפילו המערכת. (סתם דוגמא, אולי כבר לא), ההצגה כאילו זה שקול למחשב עבור השימושים האלו מטעה בעיניי, זה שזה יכול להספיק לחלק מהאנשים זה משהו אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד,  על מה אתה מדבר בכלל? כל הקודקים נתמכים ועובדים כראוי,  ומה הקשר בכלל להרחבות הפנימיות של קודי ולסורס של התרגום שנבחר מתוך קודי?  אם יש לך וינדוס התרגום יהיה יותר טוב? אם יש לך וינדוס יהיו לך יותר הרחבות? אם תצא גרסה חדשה לקודי לא תוכל לשדרג אותה באנדרואיד?  תעשה לי טובה.. 

לא מדובר באיזה מערכת הפעלה סינית זבל שלך תדע איך תצא מזה,  זה מערכת מבוססת 5.1 שתומכת עברית מלאה וכל מה שצריך,  ותיהיה רלוונטית גם לזמן רב. 

 

זה די ברור שאין לך ניסיון מעשי עם "הקופסאות" האלה או שלפחות עם המודרניים שבהם,  וזה קצת מרגיז שסביר שאתה מדבר על סמך דברים שאין לי  מושג מאיפה הבאת, אי אפשר לעשות ריסטרט,  נתקע,  נמחק, כל המערכת נמחקת..   הכל המצאות או שאחנו לא מדברים בכלל על אותם המוצרים. 

 

לטובת הזרמת סרטים וגלישה יוטיוב וכאלו,  לא רק ש"הקופסה זו טובה,  היא עדיפה על מחשב,  כי היא נטו עושה את מה שהיא צריכה,  בלי בלבולי מוח כמו תוכנות רקע מעיקות,  עידכונים שמחליטים לעשות לך ריסטרט שאתה באמצע סרט אנטי וירוס שקופץ לך,  תקלות חומרה, רעש,  חום ושאר החרטות. נכון שה-nuc פותר חלק מהבעיות הללו אבל הוא כמעט לא רלוונטי לשימושים הללו מאז המהפיכה בתחום הזה שבא אתה יכול לקבל קופסה קטנה עם שלט יעודי ונוח וכל מה שצריך,  אפילו 2.0 במחיר מגוחך.

 

אני זנחתי את ה- מזמן לטובת זה והיה לי חזק,  ואני לא מצטער לרגע,  הרבה יותר נוח, מהיר וקל לשימוש שלא נדבר על אסתטי ושקט. וכמו שאמרתי עם אפס תקלות. 

 

גם בקישור שנתת דרך אגב ממליצים על המכשירים האלה על פני מחשבים קטנים כל עוד לא מדובר בכל מיני פונקציות מורכבות או גיימינג כלשהוא. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סבבה לך, קראתי על משתמשים שנטשו בגלל חוסר יציבות בעיקר על אנדרואידים, מצד שני יש כאלו שמרוצים, לדוגמא קישור עם בעיות תאימות ועוד, סביר שהחדשים טובים יותר, לא נגד, זה עולה פחות ושווה פחות, לדעתך לא, תהנה. http://www.hometheater.co.il/article06267.html

http://www.hometheater.co.il/vt249925.html

http://www.hometheater.co.il/vt249365.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קטפת לי 3 קישורים שלמתלונן אחד בכלל לא הגיבו,  אתב יודע כמה תלונות יש על מחשבים שמריצים קודי שיש להם בעיות שונות ומשונות?  וחוץ מזה קודי זה לא פופקורן טיים,  קודי צריך לדעת לתפעל הרבה מהאנשים לא יודעים לעשות זאת כמו שצריך או שאין להם סבלנות ללמוד, ולכן נתקלים בבעיות. 

 

המכשירים האלה נמכרים במיליונים, אם הייתה בעיה מהותית כלשהיא ולא תקלות רנדומליטת בלבד כמו שיש בכל מכשיר\רכיב\מוצר חשמלי זה היה ידוע ממזמן. 

 

ואני לא מדבר רק על עצמי פה,  להורים שלי יש מכשיר כזה,  לחברים שלי יש,  לשכן שלי יש,  לפחות 8 מכשירים,  ואם כולם מרוצים ואומרים שהמכשיר מצויין וללא תקלות אז כנראה שרובם המוחלט עובדים ללא דופי.  לכן אל תתעקש ותנסה למצוא מה לא בסדר עם המכשיר בכוח,  או שתנסה אחד בעצמך ותיווכח שאין טעם להשקיע בnuc בשביל קודי וגלישה,  ושזה אחלה מכשיר,  או שתקשיב לניסיון מעשי של אחרים. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיה בהבנת הנקרא?  הוא עצמו אומר שאין לקודי בעיה עם עברית,  וחוץ מזה מה הקשר לא יודע מה זה המכשיר הזה בכלל,  מה כל מכשיר מבחינתך הוא אותו הדבר?  אתה מפתיע אותי. 

 

ברור שיש מכשירים טובים יותר ויש טובים פחות,  ולא יודע למה הוא מתכוון שהוא אומר שהממשק שלהם והתוכנות שלהם לא בעברית ולא רוצה לדעת, אתה יודע מה זה לוליפופ?  או שעדיין לא הבנת שזה מכשיר מבוסס אנדרואיד?  זה שהלבישו על המכשיר שלו יותר מידי זבל זה לא בעיה של המכשיר. כנראה בשביל לנסות להצדיק סכום הזוי של 1000 שקל.  בדיוק כמו שלא אמורה להיות בעיית עברית בממשק אצלך בטלפון לא אמורה להיות גם במכשיר. 

 

אני שוב אחזור על זה בפעם האחרונה - אני יכול להמליץ על מכשירים שיש לי ניסיון איתם, לא על כל מכשיר שתזרוק לי מאיפשהוא. 

 

1.מדובר במכשיר מבוסס לוליפופ 5.1 

עם ממשק מלא בעברית,  ורק האפלוקציות בתפריט הראשי מן הסתם רשומות באנגלית. תאימות השפה בתוכנות\אפליקציות תלוייה באפליקציה. 

 

2. אין שום בעיה במציאת תרגום בקודי

אחרי התקנת opensubtitels או subcenter או טורק או  sub. co.il, או כולם ביחד,  שינוי הפונט בקודי למבוסס ariel,  כל עוד קיים תרגום,  אתה תמצא אותו, ובלי גיבריש ובלי נעליים. 

 

מעניין שבהרצת מאות או אלפי תכנים עד היום בקודי אף פעם לא נתקלתי בבעיית תאימות לתרגום. וגם לא אף אחד שאני מכיר שמשתמש במכשיר. 

 

אין לך ניסיון עם מכשירים האלה,  לפחות לא אלה שהמלצתי עליהן,  אתה מחפש בעיות שאני אומר לך בוודאות שלא קיימות,  מניסיון  ועם מספר רב של מכשירים,  לא הרבה פחות,  לא מעט פחות,  ולא פחות בכלל.  אין איתם שום בעיה.  להתווכח על יותר תאימות,  פחות תאימות,  הכל קישקוש,  אין שום בעיה במכשיר מהבחינה הזו. 

 

שוב,  זה לא מחשב,  וזה לא בא להחליף מחשב,  אבל בשביל קודי וגלישה זה עושה את עבודה בצורה מיטבית והכל פשוט עובד.  נקודה. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן בעיות בהבנת הנקרא.

"2.אין תמיכה של כתוביות ימין לשמאל - יש בפורמט mkv עם תרגום מובנה שהוא מציג בסדר ויש כאלו שהכתוביות הפוכות ואז צריך להשתמש בתוכנה להפוך את המלל
3. לא כל הסרטים מזוהים ישירות - חלקן הייתי צריך לשנות קצת את השם שיזוהו או שלא מופיעים כלל בקיר הסרטים (דרך ה explorer שלהם אין בעיה)."

מה זה אם לא תאימות פחותה או איך שלא תקרא לזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה די ברור שהוא דיבר על משהו מחוץ לקודי, הוא רשם שם במפורש שאין בעיה עם עברית בקודי. מה הפואנטה לצפות בתכנים מחוץ לקודי?  את זה תשאל אותו לי אין מושג. 

 

שוב,  אני באמת לא יודע על איזה מכשיר מדובר,  לכן גם זה לא רלוונטי,  גם יכול להיות שזו בעיה שהוא כבר הצליח לפתור, גם בוינדוס יכולה להיות בעיית גיבריש בתרגום מסיבה כזו או אחרת,  כמובן שיש לזה פיתרון. מה שטוב באנדרואיד זה שיש כמעט לכל דבר או בעיה אפשרית.

 

לגבי 3 לא הגעתי לשם אבל עושה רושם שהוא לא מדבר על קודי. בקודי לא צריך לשנות שום שם או קובץ.  מתקינים ריפוזיטורי,  ואז הרחבות מתוך הריפוזיטורי, ואז מפעילים תכנים מתוך ההרחבות,  אין פה יותר טוב או פחות טוב,  את התרגום שולפים מתוך עמוד הסרט בקלות דרך החיפוש בהתאם למקור כתוביות שהורדת,  ופה זה נגמר,  אולי הוא לא בחר בפונט לא מתאים,  אולי הוא עשה משהו לא נכון,  אבל בגדול זה כל הסיפור,  ואני יכול להעיד בפעם המאה מניסיון אישי שלי ושל מספר אנשים שאני מכיר שאין שום דבר מהבעיות שאתה מתאר what so ever עם המכשירים האלה כדוגמת הk3 והm9 מלבד אולי תקלות נקודתיות כמו שיש בכל מוצר. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי דיבר רק על קודי?

לפי פותח השרשור נראה בכלל שהוא מעוניין להוריד או שיש לו ואז לראות אותם.

הוא לא חייב לעשות את זה דרך קודי זו לא התוכנה היחידה בעולם.

ישר החלטת בשבילו מה הוא צריך.

אולי הוא צריך בכלל שרת הורדות עם אחסון?

עם או minipc שאפשר להתקין openelec, או הפצת לינוקס מדיה אחרת או חלונות, הגמישות גדולה יותר ויש פחות תקלות נקודתיות, אם זה שווה את הכסף שכל אחד יחליט לעצמו, מה אם פתאום היצרן לא מעדכן גרסא של והקודי החדש צריך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...