ב-LG מאשרים: ה-G5 יגיע עם מסך שיציג מידע באופן קבוע (עודכן) - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ב-LG מאשרים: ה-G5 יגיע עם מסך שיציג מידע באופן קבוע (עודכן)


SilentBob

Recommended Posts

עדכון: בצורה קצת ביזארית, ב- החליטו להציג כיסוי רשמי עבור ה-G5 – לפני שהם חשפו את הסמארטפון עצמו. התמונות של הכיסוי המדובר מצביעות על כך שהמכשיר אכן יגיע עם מעטפת מתכתית, ומעניקות לנו גם מבט נוסף על אותו 'חלון' Always On במרכז המסך, שמאשר ככל הנראה את העובדה שלא מדובר כאן על מסך משני כמו ב-V10, אלא על הודעות שמוצגות על המסך הראשי האחד והיחיד.

vb1

התהייה המרכזית שלנו נותרת במקומה – כיצד מתכננת LG להציג הודעות באופן מתמיד על מסך המכשיר, מבלי לחסל את חיי הסוללה? האם זה אומר שהמסך יהיה בטכנולוגיית OLED בה ישנה שליטה אינדיווידואלית על כל פיקסל ופיקסל, או שבחברה פיתחו טכנולוגיה כלשהי שתאפשר למסכי -LCD "סטנדרטיים" להציג תמונה מינימלית בצריכת הספק הגיונית? נמשיך לעקוב.

הכתבה המקורית: תמונת הטיזר החדשה של היצרנית הקוריאנית מאשרת כי מכשיר הדגל החדש יאמץ את המאפיין הייחודי ביותר של דגם ה-V10

עוד פרטים על מכשירי הדגח החדשים של היצרניות הבינלאומיות הבולטות בשוק ממשיכים לזרום אלינו – והפעם זה מגיע בציר הרשמי של חברת LG, אשר משחררת תמונת טיזר (או GIF טיזר, ליתר דיוק) של מכשיר ה-LG G5 ובה מוצג מסך "דולק תמיד", מה שכנראה מאשר את הדיווחים שהסמארטפון יגיע עם מסך קדמי משני, בדומה לזה שהציגה היצרנית לראשונה במכשיר ה-V10 שלה.

המסך המשני של LG עבד כמתואר וידע לספק עדכונים ומידע בסיסי גם כשהמסך הראשי היה כבוי, אך מעבר לנוחות הכללית של הגימיק הזה (שיישומים דומים לו ניתן למצוא גם במכשירי ה-Edge של סמסונג, במכשירים עדכניים של מוטורולה ובחלק ממכשירי ה-Lumia) נראה שהוא לא מסייע יותר מדי לחיי הסוללה, אשר היו אחת מנקודות החולשה המרכזיות של סמארטפון ה-V10 – ועל כן אנחנו מקווים מאוד שבחברה מצאו שיטה וטכנולוגיה לשפר את המצב ב-G5, אולי עם מסך משני בטכנולוגיית חסכונית יותר, ואולי פשוט עם בקיבולת ראויה יותר.

 

lgm6GIF

 

ראוי לציין כי בטיזר נראית תצוגה מידע בריבוע שנמצא קרוב למרכז חזית המכשיר, מה שמעלה תהיות אודות הטכניקה הספציפית בה תשתמש על מנת להציג מידע גם כשהמסך כבוי למעשה – במילים אחרות, יתכן שה-G5 לא יכיל מסך משני נפרד, אלא יציג הודעות בצורה מתומצתת ובהארה מינימלית על גבי המסך הראשי, בגישה שדומה ל-Active Display המדובר במכשירי .

lgm5 lgm3

השיטה תהיה כמו ב-V10 (משמאל), או כמו אצל מוטורולה? זה עדיין לא לגמרי ברור

ומה לגבי ה-Magic Slot המסתורי שהיה אמור להוסיף מגוון יכולות ייחודיות ל-G5 לפי חלק מהדיווחים? העובדה שהטיזר הראשון למכשיר לא מזכיר את קיומו של אותו חיבור, כמו מספר דיווחים עדכניים אחרים, מחזקת אצלנו את ההערכה שהמאפיין הנ"ל נגנז מהגירסה הסופית של הסמארטפון – או אולי לא היה קיים בה מעולם, מעבר לכמה דיווחים שגויים שהגיעו אל הרשת.

lgm4

סביר להניח שבימים הקרובים נראה עוד טיזרים ועוד פרטי מידע על ה-G5, אותם נוכל להשוות אל רסיסי המידע שקיבלנו בעבר, במטרה לנסות ולקבל תמונה מלאה ומפורטת יותר של ספינת הדגל אשר תיחשף ב-21 בפברואר.

https://hwzone.co.il/%D7%91-lg-%D7%9E%D7%90%D7%A9%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%94-g5-%D7%99%D7%92%D7%99%D7%A2-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%A1%D7%9A-%D7%A9%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%92-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2-%D7%91%D7%90%D7%95%D7%A4/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אין שום קשר למסך המשני (שיהיה או לא יהיה קיים, לא יודע ולא כלכך אכפת לי), מדובר בתצוגה במסך הראשי. כמובן שבשביל לא לאנוס את הסוללה זה יצטרך להיות מסך , ועל זה בדיוק הדיבור... אגב, שום מילה על זה שגם סמסונג הכריזה על פיצ'ר זהה, וגם עשתה צעד נוסף ורשמה סימן רשום לביטוי "Always On Display"? מה גם שהיא הקדימה את ועשתה את זה לפניה.

 

2016-02-11_1023.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה שאתה צוחק. הנתונים שמופיעים שם מבוססים בינתיים רק על שמועות.

וכמו שכתבתי, יש שמועות מעודכנות (שכמובן התחזקו אחרי הטיזר של LG) על זה שה-G5 יגיע עם מסך .

כמובן שהכל יכול להיות ושום דבר עדיין לא בטוח. אולי אמולד, אולי מסך משני (אבל התמונות בטיזר בפירוש מראות את התצוגה במסך הראשי), אולי מסך רגיל עם חייזרית, אולי מסך רגיל בלי ...

http://www.neowin.net/news/lg-leveraging-amoled-for-g5-teasing-always-on-display

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

אני מקווה שאתה צוחק. הנתונים שמופיעים שם מבוססים בינתיים רק על שמועות.

וכמו שכתבתי, יש שמועות מעודכנות (שכמובן התחזקו אחרי הטיזר של LG) על זה שה-G5 יגיע עם מסך .

כמובן שהכל יכול להיות ושום דבר עדיין לא בטוח. אולי אמולד, אולי מסך משני (אבל התמונות בטיזר בפירוש מראות את התצוגה במסך הראשי), אולי מסך רגיל עם חייזרית, אולי מסך רגיל בלי ...

http://www.neowin.net/news/lg-leveraging-amoled-for-g5-teasing-always-on-display

 

הסיבה היחידה שחושבים שיהיה זה בגלל הטחינת בתצוגת always on. הגיון מעגלי

בדרך כלל שיש נתון מרומז GSM כותבים rumored. כמובן שהכל פתוח עד ההצגה הרשמית 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

טוב, לא היה הסבר טכני לגבי אופן הפעולה של ה-always on..

בגדול 2 הפיצ'רים המרכזיים של ה-g5 הם בזוית רחבה (שזה יכול להיות יתרון, אבל יכול להיות גם חיסרון...) והחלק הנשלף שכולל כל מיני אביזרים נחמדים/גימיקיים.

מעבר לזה, הוא טלפון דיי רגיל.. ובלי הגנה נגד מים.

 

נחכה ל-20:00 :)

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שנראה, מדובר במסך  LCD וקראתי טענה של שמדובר רק ב-0.8% לשעה כאשר המסך במצב כזה.

קשה לי להאמין, ולהערכתי מדובר בעוד flop selling feature שהרוב יבטלו.

 

LG Cam Plus נשמע מעניין. אבל נחכה לתוצאות אמת.

 

על הנייר נחמד גם 2 המצלמות האחריות עם FoV שונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

As teased last week, the G5 features an Always-On mode that shows the clock and notifications at all times. But wait, doesn’t that kill the battery? Not according to the folks, who claim that Always-On Display (AOD) typically eats up just 5 percent of the battery per day. The per hour figure is 0.8%, but the display shuts down when the phone is in a pocket or face down on a desk. Plus, you save a lot of power when you don’t power up the phone every 10 minutes to check for notifications – estimates that people do that 150 times per day.

http://www.androidauthority.com/lg-g5-hands-on-674822/

 

אבל שיגידו מה שיגידו, אפילו לפי ההערכות הכי אופטימיות שלהם זה עדיין אוכל כמעט 20% מהסוללה ביום (0.8 כפול 24) רק עבור הפיצ'ר הזה - שהיא גם ככה חלשה ואומללה בנפח 2800mAh בלבד! מה שמשאיר אותנו עם טלפון שהסוללה שלו "בפועל" היא למעשה 2262mAh בלבד... בדיחה.

עכשיו אתם מבינים למה הם צריכים שהיא תהיה נשלפת? :)

כשה-S7 מגיע עם 3000mAh וה-S7 edge מגיע עם 3600mAh - מול ה-2262mAh של ה-G5 זה פשוט נראה כמו בדיחה עצובה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...